Programa l'endemà

Fills del cor.
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Programa l'endemà

EntradaAutor: edae » dc. maig 25, 2011 4:40 pm

El programa l'endemà de TV 3 que s'emet els dimarts a la nit, el dia 31 de maig tractarà de l'adopció. :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mitxi1982
:: conillet
:: conillet
Entrades: 391
Membre des de: dl. abr. 27, 2009 11:03 am

Re: Programa l'endemà

EntradaAutor: mitxi1982 » dc. maig 25, 2011 8:54 pm

:ok:
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: Programa l'endemà

EntradaAutor: fox » dj. maig 26, 2011 9:16 am

Es molt xulo aquest programa. :b-)))
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Programa l'endemà

EntradaAutor: ada_bcn » dj. maig 26, 2011 12:46 pm

a mi em va agradar molt un programa que van fer un cop a Tv3 d'adopció que es deia sense embuts em sembla
Avatar de l’usuari
Medea
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dc. des. 22, 2010 8:30 am

Re: Programa l'endemà

EntradaAutor: Medea » dc. juny 01, 2011 6:02 pm

Hola!

gràcies a aquest post vaig saber que feien aquest programa dedicat a l'adopció i el vaig mirar. Què us va semblar?

us copio el que he posat al post de RA:
No acostumo a mirar el programa l’endemà de TV3, perquè no m’agraden aquest tipus de formats més “sensacionalistes”, ja en tenim prou cadascú amb les seves penes, però ahir em vaig fer un tip de plorar amb el tema de les adopcions. No em va agradar gens des de la perspectiva que ho varen enfocar, tot semblava molt fàcil i ja està. Per mi l’endemà fotut és quan saps que tens problemes de fertilitat, que has d’iniciar noves vies per a la maternitat (tractaments RA i/o adopció). Jo tinc la necessitat biològica de ser mare, i sentir com les mares adoptives deien que no havien tingut aquesta necessitat, no m’ho crec. Tota dona s’ho planteja en algun moment de la seva vida, és igual amb parella o sense, amb problemes de fertilitat o sense .... vaig trobar el programa massa superficial, però com que no l’acostumo a mirar no sé si és la tònica habitual.
Que tinguem sort
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Programa l'endemà

EntradaAutor: Lau » dj. juny 02, 2011 3:46 pm

Medea ha escrit:Hola!

gràcies a aquest post vaig saber que feien aquest programa dedicat a l'adopció i el vaig mirar. Què us va semblar?

us copio el que he posat al post de RA:
No acostumo a mirar el programa l’endemà de TV3, perquè no m’agraden aquest tipus de formats més “sensacionalistes”, ja en tenim prou cadascú amb les seves penes, però ahir em vaig fer un tip de plorar amb el tema de les adopcions. No em va agradar gens des de la perspectiva que ho varen enfocar, tot semblava molt fàcil i ja està. Per mi l’endemà fotut és quan saps que tens problemes de fertilitat, que has d’iniciar noves vies per a la maternitat (tractaments RA i/o adopció). Jo tinc la necessitat biològica de ser mare, i sentir com les mares adoptives deien que no havien tingut aquesta necessitat, no m’ho crec. Tota dona s’ho planteja en algun moment de la seva vida, és igual amb parella o sense, amb problemes de fertilitat o sense .... vaig trobar el programa massa superficial, però com que no l’acostumo a mirar no sé si és la tònica habitual.


Medea, el programa anava d'adopció, no de l'endemà de saber que tens problemes de fertilitat, ja que per exemple, en el meu cas, soc mare adoptiva sense problemes de fertilitat. Si que m'he plantejat la maternitat biològica, però no com una necessitat, de fet, parlo pel meu cas, no és cap necessitat, t'ho pots ben creure.

Per altra banda, l'adopció no és ni fàcil, ni maca en moltes ocasions, no tot és de color de rosa... i en aquests programes només es sol explicar la part maca, suposo que és normal, no aniràs a la tele a explicar que el teu fill no s'adapta, no? a la gent que li passa, segurament rebutja sortir a la tele.

El programa que dieu (no sé qui ho ha dit) de 'Sense embuts' a mi també em va agradar molt, suposo que perquè parlaven els adoptats, que són la part important i no els pares.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Programa l'endemà

EntradaAutor: ada_bcn » dg. juny 05, 2011 6:05 pm

jo vaig veure el començament, però vaig canviar de canal... vaig veure el final també una mica.
em sento súper criticona, pq sempre estic criticant tot... hi va haver coses que no em van agradar, per això vaig canviar de canal, semblava un viatge turístic per anar a buscar nens (i ja sé que no és així, pero si no ho saps et pot semblar una cosa molt xuli i molt fàcil i molt diver...).
estava bé que sortien altres families i de tot tipus... i bé, si que es tractava algún tema d'adaptació i tal, però molt per sobre... a mi el que menys em va agrdar va ser la forma d'explicar la historia principal sobre l'adopció a etiópia...
em va agradar molt més, a anys llum, sense embuts
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Programa l'endemà

EntradaAutor: Aly84 » dc. juny 15, 2011 12:19 pm

Hola, fa poc que he conegut aquest forum i que llegeixo els seus missatges amb molta atenció.

I és que fa poc que amb el meu marit hem pres la decisió d'iniciar i endinssar-nos en el món de l'adopció, fa cosa d'un mes vam donar la sol·licitud, i a principis de juliol tenim hora per a la sessió informativa.

Vam mirar el programa de l'endemà, i bé, va haver forces coses que ens van agradar, però si que es cert que era força superficial, ja que, no quedava ben reflectit que l'adopció és un procés llarg, i que sens dubtes hi ha moltes alegries, però també moltes dificultats, les quals, no van quedar del tot reflectides.

He vist que alguns de vosaltres heu fet referència a un programa "sense embuts" i esmenteu que és molt aconsellable de veure. Quan el van emetre? Quin era el nom del capítol? Com el puc trobar? (No se massa com funciona això de TV3 a la carta, si algú em pogués enganxar un enllaç amb el programa, li agraïria molt).

Bé a mesura que anem avançant en el procés, i se'ns vagin despertant qüestions o dubtes ja els anirem compartint, per poder rebre consells i escoltar experiècies d'altra gent, com molts de vosaltres, que ha seguit el camí de l'adopció abans que nosaltres.

Moltes gràcies a tots i a totes.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Programa l'endemà

EntradaAutor: ada_bcn » dc. juny 15, 2011 1:04 pm

era el primer programa que van emetre, però no sé com es mira. abans es podia veure a aquest enllaç però crec uqe ja no funciona: http://www.tv3. cat/videos/ 713189
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Programa l'endemà

EntradaAutor: ada_bcn » dc. juny 15, 2011 1:12 pm

si, si que es pot veure a l'enllaç, crec que l'has de copiar diretament a la barra del navegador. jo l'estic tornant a mirar.
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Programa l'endemà

EntradaAutor: Aly84 » dj. juny 16, 2011 11:07 am

Ei! ja he copiat l'enllaç i si que es veu, perfecte! moltíssimes gràcies! Quan tingui un moment el miraré conjuntament amb el meu marit.

Mil gràcies, ada_bcn!! :ok:

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::