Sol.licitud en marxa...

Fills del cor.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Sol.licitud en marxa...

EntradaAutor: ada_bcn » dt. març 15, 2011 9:53 pm

la veritat és uqe ja no me'n recordo...jijiji... crec que és número que surt a la carta que t'envien quan et diuen que ha quedada registrada la sol·licitut
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Sol.licitud en marxa...

EntradaAutor: Lau » dc. març 16, 2011 4:10 pm

en aixo del numero d'expedient no et puc ajudar, ja que suposo que parles del numero d'expedient a l'hora de ser assignats i aixo si que deu anar una mica diferent entre nacional i internacional... ja que en internacional, un cop tens el ci, l'espera va a través d'ecai o de les llistes del pais, per tan, l'ordre.. número d'expedient o el què sigui, va en funció del païs i no de la data de solicitud, que és tal com va en nacional.

la veritat és que si l'espera és d'uns 3 anys des de la solicitud, no em sembla pas una espera massa exagerada, en molts països de internacional són 2-3 anys després de firmar amb la ecai o de que arribi l'expedient al païs...
roger
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dv. juny 19, 2009 9:00 am

Re: Sol.licitud en marxa...

EntradaAutor: roger » dc. març 16, 2011 9:38 pm

Ja, si és així de cert amb 3 anys ja hi firmo, el meu nen ja en tindrà 4 i algu i em sembla una bona diferència, no els volía molt molt seguits!
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Sol.licitud en marxa...

EntradaAutor: ada_bcn » dv. març 18, 2011 8:00 am

no escric això per desanirmar-te... jijijiij... només per ser una mica realista...
una espera de 3 anys ara mateix em sembla bastant poc, crec uq eestan parlant de 3,5anys però en casos de perfil més oberts, no crec que le teu ara mateix ho pugui ser gaire, per l'edat del teu fill per exemple... mai se sap erp això clar...
de totes formes lo de que es portin diferencia d'edat, pot ser o no, vull dir que si tens un rang el Ci de 0-3 et poden asignar un nen amb qualsevol d'aquestes edats de 0 a 3 anys i 11 mesos (mantenint un any de diferencia amb el fill que aj teniu) i això vol dir que es poden portar 1 anys només. no et pots fer masses idees, ja veuràs que a al sesión informativa us ho explicaran tot això, també els nens que són susceptibles a adopció aquí a catalunya.... hi a renuncies hospitalaries a catalunya, però tampoc é smolt comú, i moltes vegades són nens que tenen algún tipus de problemática (embarassos no controlats, nens molt prematurs, etc...) tampoc tothom està disposat a acceptar aquetes coses... ja veuràs que us ho explicaran a la sesión informativa
roger
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dv. juny 19, 2009 9:00 am

Re: Sol.licitud en marxa...

EntradaAutor: roger » dv. març 18, 2011 10:25 pm

Bé, el fet que es portin més o menys edat m´es indiferent, el que passa es que volia dedicar-li unas anyets al Roger sol durant un anys, per aixó no els hagués tingut molt seguits....bé, ja veurem,lo important és que arribi el moment...
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Sol.licitud en marxa...

EntradaAutor: ada_bcn » ds. març 19, 2011 7:16 am

a mi em passa el mateix... però també pensoq ue com més gran es faci el meu fill més difícil seria "introduir" un nou fill molt proper a la seva edat... vull dir, si fa 6 anys de cop tenir un germà de 5 no é sle mateix que tenir-ne un de 2 o de 1... en canvia si en té 3 em sembla més fàcil "introduir" un nen que només es porti un any amb ell. Com que aquestes coses a priori no les saps i pots fer mil elucubracions i que després la realitat no s'asembli en res al que t'has imaginat...
roger
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dv. juny 19, 2009 9:00 am

Re: Sol.licitud en marxa...

EntradaAutor: roger » ds. març 19, 2011 10:46 pm

Ja, més val no pensar gaire, per altre cantó m´agradaria que el Roger recordés el moment d´entrega del nou nen...estaria xul.lo i crec que li serviria per entendre coses...
Tu en quina situació estàs?
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Sol.licitud en marxa...

EntradaAutor: Lau » dg. març 20, 2011 9:46 am

El que si t'aconsello, és que al teu fill no li diguis res fins que l'assignació estigui proxima... conec un cas d'un nen que a les entrevistes d'idoneitat els psicolegs del CI els van obligar a dir-li al nen (ja els val!) el nen en aquell moment tenia 2 anys... ara en té 4 i encara li falta un temps per tenir el germanet/a... ho porta bastant malament.

Segur que ho recordarà si quan s'acosta el dia, el feu partícep del tema... quan vam anar a buscar el nostre fill, vam viatjar amb dues families que ja tenien fills, tots dos d'uns 4 anys... i la veritat és que ho van portar estupendament i van ser els primers de començar a vincular amb el nou membre de la familia.

Petons.
roger
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dv. juny 19, 2009 9:00 am

Re: Sol.licitud en marxa...

EntradaAutor: roger » dg. març 20, 2011 9:32 pm

Ni parlar-ne!!! si a un nen un embaràs se li fa etern no et vull dir tant de temps, aquesta gent ja pot dir missa, no tenen la noció real del temps i no ho entendria pas....que xul.lo aixó que expliques...
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Sol.licitud en marxa...

EntradaAutor: ada_bcn » dl. març 21, 2011 3:08 pm

jo tinc un fill d'adopció internacional i m'estic plantejant l'adopció nacional (o repetir internacional)
roger
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dv. juny 19, 2009 9:00 am

Re: Sol.licitud en marxa...

EntradaAutor: roger » dl. març 21, 2011 8:40 pm

Qué bé!! ja ens diràs que heu decidit....ho tenieu ja en ment?
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Sol.licitud en marxa...

EntradaAutor: ada_bcn » dt. març 22, 2011 10:36 am

de moment m'ho estic prenent amb calma
roger
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dv. juny 19, 2009 9:00 am

Re: Sol.licitud en marxa...

EntradaAutor: roger » dt. març 22, 2011 10:57 pm

Normal, és una decisió que costa, tot i que tu ja ets una experta!!! A veure si t´animes..

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::