PATCHWORK

Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: Momo » dl. nov. 14, 2011 9:06 pm

Esquimal! Ens devíem creuar doncs a la fira! Si ho arribo a saber... podríem haver quedat.
Doncs sí, ja sóc una Berninera! >.-<: :content:
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: esquimal » dl. nov. 14, 2011 9:32 pm

Momo ha escrit:Esquimal! Ens devíem creuar doncs a la fira! Si ho arribo a saber... podríem haver quedat.
Doncs sí, ja sóc una Berninera! >.-<: :content:


És que va ser dit i fet. Ja sabia que hi aniries, vaig donar un cop d'ull per si veia algú que pogués relacionar amb tu, però la veritat és que vaig anar molt per feina.

Mireia si trobo algo de pitets t'ho dic. La Bipa n'ha fet molts per si et serveix, els té penjats al seu blog.
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: bipa » dl. nov. 14, 2011 10:35 pm

Hola, per alusions jejejeje....

Jo tinc un parell de patrons (un més rodonet de bebé i un més grandet) ja fets amb cartolina (p.ex. aqui en trobaras unhttp://www.purlbee.com/liberty-bibs/). Primer faig la part de davant amb retalls que tinc, normalment ho faig amb rectangles de l'amplada màxima del pitet i l'alçada segons tingui, en talles suficients per cobrir tota la mida del pitet i els cuses un al costat de l'altre, els planxes, després acolxes una mica si el vols acolxat (jo normalment faig pel costat de la costura). I et queda un rectangle (amb amplada i alçada aprox del patró) que seria el "top" aleshores hi pinto el patró de cartolina amb un retolador d'aigua i retallo la part de dalt. Després faig el mateix amb la part de baix (tovallola, microfibra,....) i cuses dret contra dret tot el voltant deixant una obertura, fas tallets a les cantonades, dones la volta planxes i jo hi torno a fer una cosida a tot el contorn que queda més bonic. Ja només queda posar-hi els rematxes, o velcros o el que vulguis i llest per fer servir!

Aqui en tens un que va amb biax al voltant, però per mi és mes facil cosir dret contra dret i donar-li la volta (sobretot si no tens molta pràctica amb els biaixos) http://sewpony.blogspot.com/2011/02/how ... first.html però el patró et podrà servir.

També vaig treure'm jo mateixa el patró d'un pitet que de mida m'anava molt bé.... l'agafes, el poses sobre la cartolina i en fas el contorn, tant facil com això.

Apa, ja ens els ensenyaras !! :ok: :ok:

Aquest és amb el patró de bebito.
Fitxers adjunts
pitet.jpg
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Mireia Comas
:: peixet
:: peixet
Entrades: 260
Membre des de: dj. feb. 10, 2011 5:47 pm

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: Mireia Comas » dt. nov. 15, 2011 1:39 pm

Bipa quin pitet més xulo...em miraré per fer-ne algun, que al maig ha de neixer el meu tercer fill o filla

esquimal, m'he mirat la web que vas dir i està molt bé, he comprat un kit per fer un bolso de la kitty per les meves filles a veure si em queda bé
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: esquimal » dt. nov. 15, 2011 1:54 pm

Apa Mireia ja tens feineta!!! Ja ens ho ensenyaràs eh. Ah i enhorabona per la :-()) Ostres el tercer, poca gent s'anima ja a tenir-ne tres. Bé la veritat és que les coses no estan fàcils últimament.

Vaig a donar un cop d'ull a la pagina que ha dit la Bipa.
Avatar de l’usuari
cuc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 13, 2011 6:44 pm

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: cuc » dt. nov. 15, 2011 9:12 pm

galarina ha escrit:
cuc ha escrit:Hola a totes,

Sóc nova en el fòrum i la veritat, no sé molt bé com va... També sóc nova en el món del patchwork, tot just començo. M'agradaria fer un pitet, ja que en vaig veure a una parada de fires i em van agradar molt però... no en tinc cap patró i a les revistes que tinc no n'hi ha tampoc. N'heu fet algun?

Moltes gràcies!!

Fins aviat.


Hola! benvinguda a aquest meravellòs i apassionant món!
Jo no n'he fet cap de pitet, però si trobo algún patró ja t'ho diré.

:ok:


quote="bipa"]Hola, per alusions jejejeje....

Jo tinc un parell de patrons (un més rodonet de bebé i un més grandet) ja fets amb cartolina (p.ex. aqui en trobaras unhttp://www.purlbee.com/liberty-bibs/). Primer faig la part de davant amb retalls que tinc, normalment ho faig amb rectangles de l'amplada màxima del pitet i l'alçada segons tingui, en talles suficients per cobrir tota la mida del pitet i els cuses un al costat de l'altre, els planxes, després acolxes una mica si el vols acolxat (jo normalment faig pel costat de la costura). I et queda un rectangle (amb amplada i alçada aprox del patró) que seria el "top" aleshores hi pinto el patró de cartolina amb un retolador d'aigua i retallo la part de dalt. Després faig el mateix amb la part de baix (tovallola, microfibra,....) i cuses dret contra dret tot el voltant deixant una obertura, fas tallets a les cantonades, dones la volta planxes i jo hi torno a fer una cosida a tot el contorn que queda més bonic. Ja només queda posar-hi els rematxes, o velcros o el que vulguis i llest per fer servir!

Aqui en tens un que va amb biax al voltant, però per mi és mes facil cosir dret contra dret i donar-li la volta (sobretot si no tens molta pràctica amb els biaixos) http://sewpony.blogspot.com/2011/02/how ... first.html però el patró et podrà servir.

També vaig treure'm jo mateixa el patró d'un pitet que de mida m'anava molt bé.... l'agafes, el poses sobre la cartolina i en fas el contorn, tant facil com això.

Apa, ja ens els ensenyaras !! :ok: :ok:

Aquest és amb el patró de bebito.[/quote]


Moltes gràcies galarina i bipa!!
Bipa és molt bonic aquest pitet, moltes gràcies per ensenyar-me'l i també per explicar-m'he com el puc fer.Ja provaré de fer-n'he un i ja us ensenyaré com ha quedat. Aviam si me'n surto!! :-)
Gràcies!!
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: bipa » dt. nov. 15, 2011 9:26 pm

Galarina, que me n'havia oblidat.... bentornada !!! ja et trobavem a faltar per aqui!!
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: esquimal » dc. nov. 16, 2011 6:26 am

Per cert Cuc a la pàgina aquesta de Jan et Jul venen un paper plastificador de roba. Potser t'aniria bé per protegir una mica la roba dels pitets, a mi per això no m'agrada massa com queda. Ho tenien a creativa, precisament amb pitets, i l'aspecte no queda ni molt menys tant bonic com els que t'ha explicat la Bipa. Però vaja contra gustos... i potser sí que és úti.
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: bipa » dc. nov. 16, 2011 9:47 am

Son molt xulos !!!!

També va bé per fer cambiadors i pitets la roba de cortina aquesta que fan ara que és poc "plasticosa" es a dir té tacte de roba però és impermeable.... això ho feia la Petita Marieta...
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: angelina » dc. nov. 16, 2011 9:55 am

Hola guapes! jo vaig fer pitets pel walid duna banda tovallola i de l'altre ule blanc d'aquell que es una micona alcoxa però no el gruixit ehh nomes pq no fos molt dur i m'anavenmolt bé si li posava per quan babava li posava la banda tovallola i aixi la roba no es mllaa i per menjar li posava de cara a l'ule i aixi no lhavia de rentar nomes li passava el drap moll. Ara no en tinc ca foto i el pitet ja no el tinc! em sap greu!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
cuc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 13, 2011 6:44 pm

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: cuc » dc. nov. 16, 2011 8:19 pm

Ostres que maco!! Moltes gràcies!!!
Avatar de l’usuari
cuc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 13, 2011 6:44 pm

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: cuc » dg. nov. 20, 2011 8:25 pm

Hola!!!

Estic fent un cobrellit. Però tinc un petit problema... ja hi he posat la guata i també la roba de sota. Estic fent un punts que es veuen per sobre i per sota però... no sé com els he d'atacar. Els heu fet mai? Algú em pot ajudar? és que no sé com ho he de fer perquè no es vegi i alhora que no es desfili...

Per altre banda!! Ja he comprat la roba per fer el pitet. Quan acabi el cobrellit el començaré.

Moltes gràcies!!!

Fins aviat!!!
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: esquimal » dg. nov. 20, 2011 9:08 pm

cuc ha escrit:Hola!!!

Estic fent un cobrellit. Però tinc un petit problema... ja hi he posat la guata i també la roba de sota. Estic fent un punts que es veuen per sobre i per sota però... no sé com els he d'atacar. Els heu fet mai? Algú em pot ajudar? és que no sé com ho he de fer perquè no es vegi i alhora que no es desfili...

Per altre banda!! Ja he comprat la roba per fer el pitet. Quan acabi el cobrellit el començaré.

Moltes gràcies!!!

Fins aviat!!!


No sé si t'he entès bé, però a mi em van ensenyar fent un nus a la punta del fil i fent-lo entrar a la tela un cm abans d'on faràs la puntada, tibes fins que el nus entri a la tela i ja està . Per acabar igual, fas la última puntada i fas un nus i treus el fil a un cm del final. Em sembla que no s'entén massa oi... :ufs:
Avatar de l’usuari
cuc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 13, 2011 6:44 pm

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: cuc » dg. nov. 20, 2011 10:01 pm

esquimal ha escrit:
cuc ha escrit:Hola!!!

Estic fent un cobrellit. Però tinc un petit problema... ja hi he posat la guata i també la roba de sota. Estic fent un punts que es veuen per sobre i per sota però... no sé com els he d'atacar. Els heu fet mai? Algú em pot ajudar? és que no sé com ho he de fer perquè no es vegi i alhora que no es desfili...

Per altre banda!! Ja he comprat la roba per fer el pitet. Quan acabi el cobrellit el començaré.

Moltes gràcies!!!

Fins aviat!!!


No sé si t'he entès bé, però a mi em van ensenyar fent un nus a la punta del fil i fent-lo entrar a la tela un cm abans d'on faràs la puntada, tibes fins que el nus entri a la tela i ja està . Per acabar igual, fas la última puntada i fas un nus i treus el fil a un cm del final. Em sembla que no s'entén massa oi... :ufs:


Moltes gràcies esquimal!! Si que t'he entés sí però... no es desfà llavors? com sé que el nus ha quedat prou tensat i que els últims punts no em ballaran?

Moltes gràcies!!!
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: esquimal » dl. nov. 21, 2011 6:17 am

A mi no em ballen pas.

Mira jo he fet aquest http://capsetademusica.blogspot.com/201 ... eguit.html

Si et fixes en l'última foto, t'hauria de quedar així, tant per davant com per darrera, o per darrera no tant marcat el punt, només que s'intueixi. Per cert t'estic parlant de fer-ho a mà, a màquina encara no m'he estrenat, però suposo que anirà igual, primer cuses i deixes bastant de fil al ppi i al final i després remates amb el nus i amagant el fil dins de l'encoixinat. Suposo vaja.
kamika
Entrades: 1
Membre des de: dl. nov. 21, 2011 10:38 am

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: kamika » dl. nov. 21, 2011 10:43 am

Hola sóc nova x aquí, m'encanta el patchwork però no sé com es fa el punt del costat dels dibuixos em podeu ajudar?s'ha d enganxar el paper adhesiu de doble cara sempre?MERCI
Avatar de l’usuari
cuc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 13, 2011 6:44 pm

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: cuc » dl. nov. 21, 2011 7:34 pm

esquimal ha escrit:A mi no em ballen pas.

Mira jo he fet aquest http://capsetademusica.blogspot.com/201 ... eguit.html

Si et fixes en l'última foto, t'hauria de quedar així, tant per davant com per darrera, o per darrera no tant marcat el punt, només que s'intueixi. Per cert t'estic parlant de fer-ho a mà, a màquina encara no m'he estrenat, però suposo que anirà igual, primer cuses i deixes bastant de fil al ppi i al final i després remates amb el nus i amagant el fil dins de l'encoixinat. Suposo vaja.


Ostres que maco!! Sí, si que és això el que faig. Jo també ho faig a mà. De fet no sabia que es podia fer a màquina també :-)
Moltes gràcies esquimal per la teva ajuda!!
Avatar de l’usuari
cuc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 13, 2011 6:44 pm

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: cuc » dl. nov. 21, 2011 8:18 pm

kamika ha escrit:Hola sóc nova x aquí, m'encanta el patchwork però no sé com es fa el punt del costat dels dibuixos em podeu ajudar?s'ha d enganxar el paper adhesiu de doble cara sempre?MERCI


Hola Kamika, jo també sóc nova al món del patchwork. El punt que et refereixes sinó m'equivoco es diu punt de festó. El paper adhesiu que dius jo l'utilitzo sempre per falcar la roba, llavors ja l'acabes d'enganxar amb el punt de festó. Em van dir que a mesura que vas rentant la cola del paper adhesiu marxa, llavors l'única cosa que aguanta la roba és el punt que hi hagis fet.
No sé com explicar-te com has de fer el punt de festó. Jo l'he fet, poc, però l'he fet. A vegades m'equivoco quan el faig. jeje Diuen que fent i desfent apren l'aprenent, no? jeje Si no vaig errada en el fòrum hi ha les imatges de com fer-lo. Si ho trobo ja t'ho diré i si trobo a algun lloc les imatges de com fer-lo ja te les passaré.

Fins aviat!!
Avatar de l’usuari
cuc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dg. nov. 13, 2011 6:44 pm

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: cuc » dl. nov. 21, 2011 8:27 pm

Kamika he trobat un blog que potser t'ajudarà.
http://patchwork-ire.blogspot.com/2011/ ... eston.html
Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: PATCHWORK

EntradaAutor: nacristai » dj. nov. 24, 2011 6:43 pm

Ja he acabat el quilt del meu fill!!!!!!!!!! bé....ja he acabat la part de davant, em falta posar la trassera, el biaix i encoixinar, però ho faré a màquina, que sinó l'acabaré quan tingui edat per votar!!jajajaja!! a veure, necessito el vostre consell, quina trassera li posarieu?? és que estic pensant que potser una d'aquestes blanques amb un estampat també en blanc, què farieu vosaltres???

100_1922.jpg
el quilt sencer


100_1923.jpg
detall del centre,els molinets no han quedat gaire bé, però estic taaant contentaaa!!


estic mooolt contenta del resultaaat, aix que boba sóc!! :-D
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Torna a “Patchwork”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::