apps relacionades amb plantes

Flors, plantes, horts...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

apps relacionades amb plantes

EntradaAutor: ametista » dc. març 18, 2020 8:01 pm

tinc unes quantes plantetes crasses al balcó que al garden les venen com a cactus i au :-o00m i digueu-me tiquis miquis però m'agrada saber el nom de les plantes que tinc (perquè m'agrada... i per poder buscar com es cuiden i no carregar-me-les als dos dies) total, que vaig estar investigant apps de reconeixement de plantes via foto i vaig obtenir els noms d'unes quantes >.-<:

durant el procés d'investigació a la play store em sortien altres apps de plantes, sobretot de recordatoris de regar i vaig pensar IDEAAAAAAAL PER MIIIIIIII així que ara n'estic provant un parell a veure què tal

vosaltres en coneixeu o feu servir alguna?

RECONEIXEMENT DE PLANTES

PlantNet
LeafSnap
Picture This (versió de prova gratuita d'una setmana)


RECORDATORIS DE REGAR PLANTES

Plant Care Reminder
Garden Manager
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 07, 2020 3:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: apps relacionades amb plantes

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. març 27, 2020 11:35 pm

Ei!!

Que interessant!! Les buscaré i si en trobo alguna més de diferent ho posaré aquí. Jo sabia que hi ha una app que reconeix vins si envies foto de l'etiqueta i et diu el preu, els components, i t'explica 4 coses. Es ben bé que hi ha Apps per tot ara!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: apps relacionades amb plantes

EntradaAutor: crunchi » ds. març 28, 2020 4:36 pm

Hola!
doncs fa uns dies just em van passar per instagram que hi ha un App que es diu PictureThis's i va d'aixo, li fas una foto a la planta i et detecta què li passa, nom, característiques... Té bona pinta!!! :ok: Si ho busqueu per instagram tenen perfil que és el que jo he vist. La app encara no me l'he baixat però.

:oset:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: apps relacionades amb plantes

EntradaAutor: ametista » dt. abr. 07, 2020 3:24 pm

hola crunchi! o-o:)

he posat la de Picture This a la llista :ok: he provat d'instal·lar-me-la però és de pagament, m'interessava això que digués "què li passa" perquè sóc una mica desastre :-D bé, si algun dia no me'n surto amb alguna planta tindré aquesta app com a recurs >.-<:

Jomateixa82 ha escrit:Que interessant!! Les buscaré i si en trobo alguna més de diferent ho posaré aquí. Jo sabia que hi ha una app que reconeix vins si envies foto de l'etiqueta i et diu el preu, els components, i t'explica 4 coses. Es ben bé que hi ha Apps per tot ara!


ja ho pots ben dir! :content:
sí, si en trobes alguna més d'interessant l'afegim a la llista! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Plantes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::