Cesària amb el pare

Experiències i pors del moment més desitjat.

anna1986
Entrades: 2
Membre des de: dc. gen. 14, 2015 2:42 pm

Cesària amb el pare

EntradaAutor: anna1986 » dj. nov. 11, 2021 11:33 am

Bon dia.

Estem pensant en posar nos a per el tercer. Sé que aquest part serà amb cesària perquè els altres dos parts també ho van ser i ja m'han dit que aquest tercer ho serà.

La meva pregunta és si sabeu alguna clínica de Girona o Barcelona on el pare pugui entrar a quiròfan i estigui amb tu i el nadó tota l'estona? Tinc molt mala experiència dels altres dos parts, estar sola durant hores sense el marit ni els meus fills. I vull tenir un part al màxim d'acompanyada.

Moltes gràcies
Sindria14
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. març 30, 2014 3:08 pm

Re: Cesària amb el pare

EntradaAutor: Sindria14 » dv. nov. 19, 2021 4:44 pm

Hola,Anna 1986!

Jo també estic embarassa del tercer i també serà la tercera cesària.
Segons tinc entès, no només és segons la normativa del centre, sinó també de quin ginecòleg t'atengui.
Dit això els meus dos primers parts van ser a la Clínica del Pilar i el proper serà a la Clínica Corachan. En els dos primers casos vaig estar atesa per dos gines de la mateixa consulta i el meu marit va poder entrar. Aquest tercer cop serà amb la mateixa gine del segon part, tot i que a una altra clínica i ja m'ha confirmat que el pare també podrà entrar.

Sort en la teva búsqueda.

Sindria14
G- 5/9/2014 :cnen:
L- 26/9/2016 :cnena:
Test + 2/6/2021
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: Cesària amb el pare

EntradaAutor: aiguablava » dc. des. 01, 2021 1:32 pm

El nostre segon fill el vam tenir fa 3 anys a la Clínica Bofill per cesària, en un part programat i el pare hi va poder ser. Pocs anys abans no va ser possible. Personalment em vaig sentir quasi igual però penso que pel pare va ser molt millor. El primer cop estava ben blanc, suposo que dels nervis que va passar i en canvi allà dins et sents millor.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::