Part a la clínica Girona

Experiències i pors del moment més desitjat.

Netis24
Entrades: 3
Membre des de: dv. abr. 02, 2021 11:23 am

Part a la clínica Girona

EntradaAutor: Netis24 » dv. abr. 02, 2021 12:09 pm

Hola noies, obro un tema nou perque tots els que veig son molt antics i hi ha poca info actual. Em toca parir aquest juliol i tenia molt clar que volia fer-ho a la Bofill, ja que tant Girona com Bofill son molt semblants i per infraestructura m'agrada mes la Bofill: es mes moderna, sembla mes acollidora... però la meva ginecologa m'ha recomanat la Girona, perque te UCI, sembla que estan mes preparats...

Com que ella no fa parts m'ha recomanat tambe el doctor Melendez Muñoz (el fill). Algu ha parit amb ell?

Gracies!!!
Mònica90
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. maig 31, 2020 10:29 am

Re: Part a la clínica Girona

EntradaAutor: Mònica90 » dt. abr. 06, 2021 12:56 pm

Bon dia Netis24,
No ser si et podré ajuda. Jo ara finals d’abril aniré a parir a la Clínica Girona. Preguntant al ginecòleg i altres mares m’han recomanat més la Girona que la Bofill.
Comentes que la Bofill es mes moderna però tingues present que estant pendents d’obrir la nova Clínica Girona (diria al juny però no ho ser segur)
Tema ginecòleg no el conec, jo faig seguiment al GiDona amb el doctor Suárez i estic molt contenta.

Espero haver-te ajudat i que acabi d’anar molt bé l’embaràs!
Netis24
Entrades: 3
Membre des de: dv. abr. 02, 2021 11:23 am

Re: Part a la clínica Girona

EntradaAutor: Netis24 » dg. abr. 11, 2021 7:36 pm

Mònica90 ha escrit:Bon dia Netis24,
No ser si et podré ajuda. Jo ara finals d’abril aniré a parir a la Clínica Girona. Preguntant al ginecòleg i altres mares m’han recomanat més la Girona que la Bofill.
Comentes que la Bofill es mes moderna però tingues present que estant pendents d’obrir la nova Clínica Girona (diria al juny però no ho ser segur)
Tema ginecòleg no el conec, jo faig seguiment al GiDona amb el doctor Suárez i estic molt contenta.

Espero haver-te ajudat i que acabi d’anar molt bé l’embaràs!



MOLTES GRACIES!!!
Mireiacp85
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. jul. 30, 2019 7:27 pm

Re: Part a la clínica Girona

EntradaAutor: Mireiacp85 » dc. maig 19, 2021 5:40 pm

Hola Mònica!

Que tal va anar el part? ens podries explicar la teva experiencia a la Clinica Girona? Ja que les entrades que hi ha són força antigues...

Una abraçada!
LauraMasramon
Entrades: 1
Membre des de: dl. gen. 23, 2023 10:36 pm

Re: Part a la clínica Girona

EntradaAutor: LauraMasramon » dl. gen. 23, 2023 11:03 pm

Hola a totdon,

Jo tinc dues experiències de part, una a la Clínica Bofill i l'altre a la Clínica Girona. Una de les dues llevadores que em van fer les classes prepart a la Bofill al 2015, cinc anys més tard em va atendre el part a la Clínica Girona, es deia Conchi (Maria Concepción Tapiz Ibáñez), tot i que la seva col·lega es deia Chiqui (Maria Sagrario López Delgado) i és possible que les confongui. En tot cas d'ella en guardo molt mal record. Jo tenia una cesària del meu primer part i moltes ganes de tenir un segon part vaginal. Després de trencar aigues discretament (petita fisura de bossa) em sentia il·lusionada perquè començava a tenir contraccions indolores. La seva gran tasca com a llevadora va consistir en etzibar-me repetides mostres de despreci cada vegada que entrava per la porta. Jo estava sola, intentant relaxar-me per iniciar el treball de part. I primer em va clavar una via malament i va començar a sortir un raig de sang, seguit del seu comentari "Si això t'espanta ho tens clar...", i jo no havia ni obert la boca. Després va burlar-se que jo dugués oli essencial d'espígol, comentari totalment innecessari. I el pitjor de tot, quan em preguntava què tal les contraccions, i jo emocionada li mostrava que en tenia cada 15/10 minuts amb la meva app, em deia que això era una birria i que ja anirien preparant el bisturí. Just després de cada una de les seves visites les contraccions s'aturaven una bona estona. :ufs:

L'Anna Ayats, en canvi, la cap de llevadores de la Clínica Girona, em va fer les classes prepart del segon embaràs i em va semblar una persona sensible i bona professional. Llàstima que a mi en toqués una persona tan maleducada.

Em dol profundament compartir aquesta experiència, perquè encara ara penso que m'hauria d'haver llevat i fotut el camp d'allà, i no deixo de culpar-me per reaccionar d'una manera tan submisa. Ojalà vosaltres pugueu ser les dones joves, fortes i valentes que segur que sou, també enmig del treball de part.
DaviddelasherasMuñoz
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 25, 2023 11:16 pm

Re: Part a la clínica Girona

EntradaAutor: DaviddelasherasMuñoz » dc. gen. 25, 2023 11:28 pm

Hola a tothom,
Les coses canvien, i nosaltres hem tingut el part a la Clinica Bofill, sí a la Clínica de Bofill.... Ho dic perquè actualment està de moda fer el part a la NOVA clínica Girona, però la veritat és que l'han fet tant gran amb el mateix personal, que només sento crítiques d'allà.
A més a dintre hi ha molt poca cobertura, anem a la clínica GIRONA per les coses imprescindibles. Jo no us recomano que us ho penseu dos cops en anar allà.... Si haguessin posat més treballadors, i hagués una connexió de telèfons us diria que seria una meravella perquè les habitacions són una pasada, però la realitat és un altre.
Atentament,
David de las Heras

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::