Parir a Vall hebron

Experiències i pors del moment més desitjat.

novis82
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. set. 12, 2020 6:20 pm

Parir a Vall hebron

EntradaAutor: novis82 » ds. set. 12, 2020 6:29 pm

Bones,

Aquest mes sortim de comptes i tenim opció entre privada o vall hebron. En un principi ens agradaria per la vall hebron, però tenim dubte sobre l'habitació, ja que no queda molt clar que siguin individuals i ara més que mai (covid) ens interesa. Algú ha parit allà recentment i sap com està el tema? O si ja son individuals totes?

Moltes gràcies
Nuni82
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 10:02 am

Re: Parir a Vall hebron

EntradaAutor: Nuni82 » ds. nov. 07, 2020 7:51 pm

Hola!!!
Com va anar el part? Espero que tot anès genial!
Al final us vàreu decantar per la Vall d'hebrón? Jo surto de comptes el 22 de desembre i tindré el meu fill a la Vall d'Hebrón. M'encantaria que m'expliquessis la teva sensació de l'hospital.les habitacions com eren, quants dies d'ingrès vas tenir....
Moltes gràcies,
>.-<:
Regina Phalange
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. nov. 01, 2020 3:08 pm

Re: Parir a Vall hebron

EntradaAutor: Regina Phalange » dv. gen. 08, 2021 2:51 pm

Alguna experiència del Vall d'Hebrón?
Lauuu
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. gen. 16, 2021 11:35 am

Re: Parir a Vall hebron

EntradaAutor: Lauuu » ds. gen. 16, 2021 11:55 am

Hola noies! Com us va anar finalment a la Vall d’Hebron? A mi encara em queda bastant, però també tinc dubtes sobre l’hospital. He llegit a la seva web que recentment totes les habitacions són individuals pero em fa coseta el tema i més amb el covid. Felicitats a totes!
miquelaura
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. gen. 14, 2021 2:57 pm

Re: Parir a Vall hebron

EntradaAutor: miquelaura » ds. gen. 16, 2021 9:29 pm

Jo he parit allà dues vegades! Al setembre 2018 i a l'octubre 2020. Habitació compartida però al primer part si que vam tenir l'habitació per nosaltres sols una nit, vaig estar 48h.
En el segon amb el tema covid és obligatori la mascareta a l'habitació, no permeten visites ja i la perspna que t'acompanya al part serà l'única que podrà estar amb tu durant l'estança però si va tot bé només t'hi estàs un dia (24h), si vols, crec. Jo ho vaig fer així, tot va anar bé, just a les 24h vaig marxar a casa i la prova del taló li van fer a casa dos dies després.
Sobre parir allà.. a mi em va anar súper bé, al primer part em van tocar dues llevadores, una d'elles residents bastant joves les dues (uns 25 anys) i puc dir que immillorable. Jo em vaig decantar per Vall dHebron perquè em tocava, també em van recomanar parir al públic i perquè l'hospital està molt ben equipat en cas de qualsevol complicació.
El segon també súper bé però va ser una mica caòtic perquè es veu que aquell dia van haver molts parts i hi havia manca d'habitacions i paritoris però el personal molt atent en tot moment. També em van fer la pcr a la sala de parts.

Però com tot depèn de la persona, hi ha gent que no té bona opinió i altra que si, jo per exemple per l'experiència que vaig tenir al primer, no volia un altre que no fos aquell..
brisa_marina
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. set. 05, 2021 1:44 pm

Re: Parir a Vall hebron

EntradaAutor: brisa_marina » dl. set. 06, 2021 10:53 am

Bon dia! A les que teniu experiència, respecten el pla de part, o un part natural, ho heu trobat més medicalitzat del que voldríeu?
Miquelaura, trobes que la Vall d'Hebron està més equipat que el St Pau?
Aguna mes que hagi parit a la Vall d'Hebron recentment perquè expliqui? Encara et pot tocar compartir habitació tot i el COVID?
Gràcies!
novis82
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. set. 12, 2020 6:20 pm

Re: Parir a Vall hebron

EntradaAutor: novis82 » dt. oct. 25, 2022 8:25 am

Bones, vinc a donar la meva opinió sobre vall dhebron, ara la nena té 2 anys.

Primerament comentar que la meva experiencia va ser en epoca pandemica:

Comencem per lo dolent que al final es el que tothom vol saber, no es gran cosa:

Vaig preguntar per correu si les sales eren individuals, ja que ens feia respecte el tema covid en aquell moment que tot era tant desconegut, em van di que si, pero la realitat es que ens van posar una parella a l'habitació, això es un punt negatiu per ells, no tant per compartir habitació sinó per informar incorrectament una informació solicitada.

L'altre punt en contra va ser la inducció al part, per la nostra part si no us queda mes remei no ho feu, es una tortura (i jo soc l'home) pero en el nostre cas ens van dir dos metges que era lo millor ja que la meva dona tenia sucre i una altra dolencia que ara mateix no recordo el nom, allò que una vena de la placenta no funciona molt be.

Pels homes ens donen un seient molt incomode on has de dormir allà, jo no ho vaig poder fer, sembla mentira pero va dormir mes la meva dona que jo, al final patia la dona per mi mes que per ella mateixa. Crec que una cadira que es transformes en llit o algo aixi seria benvingut.

Instalacions algo antigues.

Lo bo:
tenen un equipament molt ampli, si tens alguna complicació saps que tenen neonats i això es algo que ens va fer decidir.
Tenen el tema de documentació post part a sota del mateix edifici, cosa que s'agraeix poder fer els tramits directament a l'hospital (crec que es l'unic que ho te)

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::