Parir a Vall hebron

Experiències i pors del moment més desitjat.

novis82
Entrades: 1
Membre des de: ds. set. 12, 2020 6:20 pm

Parir a Vall hebron

EntradaAutor: novis82 » ds. set. 12, 2020 6:29 pm

Bones,

Aquest mes sortim de comptes i tenim opció entre privada o vall hebron. En un principi ens agradaria per la vall hebron, però tenim dubte sobre l'habitació, ja que no queda molt clar que siguin individuals i ara més que mai (covid) ens interesa. Algú ha parit allà recentment i sap com està el tema? O si ja son individuals totes?

Moltes gràcies
Nuni82
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. gen. 04, 2020 10:02 am

Re: Parir a Vall hebron

EntradaAutor: Nuni82 » ds. nov. 07, 2020 7:51 pm

Hola!!!
Com va anar el part? Espero que tot anès genial!
Al final us vàreu decantar per la Vall d'hebrón? Jo surto de comptes el 22 de desembre i tindré el meu fill a la Vall d'Hebrón. M'encantaria que m'expliquessis la teva sensació de l'hospital.les habitacions com eren, quants dies d'ingrès vas tenir....
Moltes gràcies,
>.-<:
Regina Phalange
Entrades: 14
Membre des de: dg. nov. 01, 2020 3:08 pm

EntradaAutor: Regina Phalange » dv. gen. 08, 2021 2:51 pm

Alguna experiència del Vall d'Hebrón?
Lauuu
Entrades: 4
Membre des de: ds. gen. 16, 2021 11:35 am

EntradaAutor: Lauuu » ds. gen. 16, 2021 11:55 am

Hola noies! Com us va anar finalment a la Vall d’Hebron? A mi encara em queda bastant, però també tinc dubtes sobre l’hospital. He llegit a la seva web que recentment totes les habitacions són individuals pero em fa coseta el tema i més amb el covid. Felicitats a totes!
miquelaura
Entrades: 3
Membre des de: dj. gen. 14, 2021 2:57 pm

EntradaAutor: miquelaura » ds. gen. 16, 2021 9:29 pm

Jo he parit allà dues vegades! Al setembre 2018 i a l'octubre 2020. Habitació compartida però al primer part si que vam tenir l'habitació per nosaltres sols una nit, vaig estar 48h.
En el segon amb el tema covid és obligatori la mascareta a l'habitació, no permeten visites ja i la perspna que t'acompanya al part serà l'única que podrà estar amb tu durant l'estança però si va tot bé només t'hi estàs un dia (24h), si vols, crec. Jo ho vaig fer així, tot va anar bé, just a les 24h vaig marxar a casa i la prova del taló li van fer a casa dos dies després.
Sobre parir allà.. a mi em va anar súper bé, al primer part em van tocar dues llevadores, una d'elles residents bastant joves les dues (uns 25 anys) i puc dir que immillorable. Jo em vaig decantar per Vall dHebron perquè em tocava, també em van recomanar parir al públic i perquè l'hospital està molt ben equipat en cas de qualsevol complicació.
El segon també súper bé però va ser una mica caòtic perquè es veu que aquell dia van haver molts parts i hi havia manca d'habitacions i paritoris però el personal molt atent en tot moment. També em van fer la pcr a la sala de parts.

Però com tot depèn de la persona, hi ha gent que no té bona opinió i altra que si, jo per exemple per l'experiència que vaig tenir al primer, no volia un altre que no fos aquell..

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::