PART A L'HOSPITAL DE BARCELONA - ASSISTENCIA SANT

Experiències i pors del moment més desitjat.

BuffIta
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. maig 28, 2020 8:16 am

PART A L'HOSPITAL DE BARCELONA - ASSISTENCIA SANT

EntradaAutor: BuffIta » dv. juny 26, 2020 9:24 am

Bon dia a totes,
Alguna experiència de part al HOSPITAL DE BARCELONA (ASSISTENCIA SANITARIA)?
Alguna recomenació de Ginecoleg per tenir el meu petit a aquest hospital???

Gràcies a totes.
PLANETA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

Re: PART A L'HOSPITAL DE BARCELONA - ASSISTENCIA SANT

EntradaAutor: PLANETA » dl. juny 29, 2020 9:06 pm

Hola!
He tingut 2 parts per cessàrea i el segon va ser a l hospital de barcelona fa dos anys. No tinc paraules per expresar el meravellós tracte de tot el personal de planta. Intal.lacions noves que per mi no era el més important pero mira un punt afegit >.-<:
Per altra banda , la nena va estar uns dies a neonats i tot perfecte!
Del ginecóleg no et puc recomanar perquè ja sha jubilat però també va estar present al part la dra Nuria Rodríguez que visita a la teknon i em va portar part de l embaràs també.
Qualsevol dubte que tinguis ja saps... :--/)
Nonimaki
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dl. juny 08, 2015 11:59 pm

Re: PART A L'HOSPITAL DE BARCELONA - ASSISTENCIA SANT

EntradaAutor: Nonimaki » dj. jul. 02, 2020 11:36 pm

Buffita,

T’he contestat a l’altre post sobre la ginecòloga.

Els meus 2 parts també van ser dues cessàries a l’Hospital de Barcelona, però no pensis malament: eren totalment necessàries.
Estic molt contenta del tracte rebut a l’hospital, tant durant el part com a planta i en l’últim, a rinals del 2018, vaig trobar encara més implicació i assessorament en la lactància materna.
A més, t’aconsello el programa Nadó; és totalment gratuït i ens van anr molt bé un cop a casa.
AnSa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. gen. 16, 2018 8:38 am

Re: PART A L'HOSPITAL DE BARCELONA - ASSISTENCIA SANT

EntradaAutor: AnSa » dt. jul. 21, 2020 10:05 am

Hola!!

Jo vaig tenir la meva nena a l'Hospital de Barcelona i repetiria sense pensar-ho. Va ser tot perfecte, em van tractar de 10 i vam estar molt molt bé. El meu part va ser induit i en tot moment van estar pendents. El meu ginecoleg es el doctor Lluís Gomez, de Sabadell, i n'estem molt contents també.
Imatge
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: PART A L'HOSPITAL DE BARCELONA - ASSISTENCIA SANT

EntradaAutor: ambjdejan » dl. maig 17, 2021 10:01 am

Bon dia,
M'agradaria tenir referències de noies que heu a l'Hospital de Barcelona, no tant del part en si sinó del post part...

1. Les proves que es fan als nens, les fan a l'habitació o se'ls emporten?
2. Banyen els nens? Pots negar-t'hi?
3. Per casualitat algú tenia DG? com es va gestionar? li van fer seguiment als nens?
4. Algú amb hipotiroïdisme? quins efectes/protocols té durant el part/postpart immediat?
5. Sabeu si així com pots parlar amb les llevadores es pot parlar amb l'equip de pediatria? Hi ha alguna manera de saber els protocols que apliquen als nens?

Serà (si tot va bé) el meu segon part. El primer va ser molt complicat a la Maternitat, amb bastants errors i moments on hi havia fins a 15 persones a la sala de parts i ara voldria una cosa més íntima. Però em preocupa el tema de la gestió del nadó. Vull fer lactància materna exclusiva i res de biberons pirates, ni banys abans dels 10 dies, ni colònies per la criatura, nit a la nursery, etc...

gràcies!!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::