Part al clinic maternitat Barcelona

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Part al clinic maternitat Barcelona

EntradaAutor: Ally83 » dj. maig 16, 2019 3:55 pm

Hola a totes!

Feia temps que us volia explicar el meu part a la maternitat, perquè quan jo vaig buscar informació vaig trobar molt poqueta i força antiga.

La meva filla va neixer el 31 de juliol del 2018, vaig ingresar el dia abans al matí perquè havia trecant aigües, des de el primer minut em vaig sentir molt escoltada i recolzada.

Em van traslladar a planta i em van donar de dinar, no tenia contraccions i no havia començat el treball de part. Passat unes 12 hores de la trencada d’aigües (6-7 tarda) em van baixar a les sales de part per mirar com estava, em van fer un parell de tactes, sempre suaus i el segon preguntan si jo els hi deixava. Haig de dir que no em van molestar gens!

Com encara estava sense dilatar, em van preguntar que volia fer, si provocar o no el part, m’ho van explicar tot perfectament tant la llevadora com la ginecolga, i vaig decidir induir el part.

Em van colocar un propes (una tira hormonal a la vagina) per esborrar el coll de l’uter, em van donar de sopar. I la nit va ser dureta de contraccions, vaig demanar baixar dos cops, a les 3 del matí ja havia esborrat tot el coll, em van treure el propes i em van enviar a descansar, les contraccions no van parar, xo jo estava tranquila i vaig mig dormir una mica.

A les 7 del matí em van baixar a la sala de parts, i allà va apareixer el meu angel de la guarda!! I em va dir, segurament no hagis dilatat, pero tranquila posarem oxitocina en baixes quantitats perquè vagis dilatant poc a poc, es va mirar el pla de part, i em va fer un tacte. I allí estava casi les 8 del matí i dilatada sorprenement de 3cm!

Em va posar una mica de oxi i em va dir si volia ja la pidural, jo valenta li vaig dir aguanto una mica més... a les 3-4 contraccions estava plorant, cridant i demanant l’anestesista jajajaja.... a les 9 del matí em van posar l’anestesia, i jo encara tenia dolor al cul! Em va mirar la llevadora i no s’ho creia estava totalment dilatada i amb mig cap de la nena fora.. així que van venir dos gines i apa a empenyer abans de les 11 va neixer la meva nena.

Vem estar mig horeta - una hora a la sala de parts, va fer la seva primera toma de pit, en cap moment ens van separar.

Jo vaig acabar encantada, del personal, del tracte.

Espero que serveixi per alguna!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Part al clinic maternitat Barcelona

EntradaAutor: Gustineta » dv. maig 17, 2019 8:21 am

Ally, gràcies per compartir el teu part i l'experiència a la Maternitat.

Jo també tindré el meu fill/filla allà i ja vam tenir bones sensacions des del primer dia que hi vam posar els peus. I llegint la teva experiència, crec que em reafirmo a tenir-lo/a allà.

Vas presentar pla de part tu?

No t'estranyi que jo també acabi parint el 31 de juliol haha. La meva DPP és l'1-2 d'agost...

Per cert, algun problema de menys personal a l'estiu? Ens van dir que en principi sempre hi ha la mateixa gent, però com que a l'estiu molta gent fa vacances...
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Part al clinic maternitat Barcelona

EntradaAutor: Ally83 » dv. maig 17, 2019 9:36 am

Gustineta quin recorregut tant semblant portem!!!

Jo no vaig notar falta de personal, vaig demanar habitació individual, el que pagues s’inverteix en neonats i en la part de fertilitat, així que vaig pagar encantada!

El pla de part el vaig portar jo, però m’el van donar abans xq l’omplis, no recordo si al cap o a la mater directament, xo el meu no va servir x res xq va ser part induit... la meva recomenació es que confiis amb les llevadores i les gines i et deixis una mica portar, i no vagis amb moltes expectatives, així no et decepciones jejeje...

Molta sort en aquesta recta final de l’embaras!!! Un petonarro molt molt gran!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Part al clinic maternitat Barcelona

EntradaAutor: Gustineta » dg. maig 19, 2019 10:45 am

Haha, sí eh! Jo també ho vaig pensar, que era semblant :D.

Ooh! Ens estàvem plantejant habitació individual també. Si s'inverteix en el que dius, i tant, encantadíssima de pagar!

Ostres no sabia que si el part és induït tot el pla de part que presentes no es pot seguir... pensava que almenys una part, sí. Però el que dius, si no pot ser, doncs a seguir les llevadores. És una cosa en què he de treballar: en no decebre'm si el part no va com jo volia. L'important és que el petit/a no pateixi i estigui bé.

Gràcies! En tinc unes ganes. Més que por, el part em fa una il·lusió!

Abraçades!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
NinaNani
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. ago. 16, 2018 4:53 pm

Re: Part al clinic maternitat Barcelona

EntradaAutor: NinaNani » dt. oct. 01, 2019 9:39 pm

Hola,

Gràcies per compartir la teva experiència. Jo ja estic de 37 setmanes i provablement acabi anant a la Maternitat o Sant Joan de Déu. Les persones que em van atendre a La Maternitat van ser molt amables. Em toca visitar l'altre hospital.

Actualment, em porten l'embaràs a la Corachan però tinc molts números q aquest segon embaràs acabi en innecesaria de nou.

Una abraçada
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Part al clinic maternitat Barcelona

EntradaAutor: mamitravel » dv. oct. 11, 2019 5:18 pm

moltes gràcies per compartir la teva experiència!
a mi em porten a la Maternitat per embaràs de risc des del principi i la veritat és que el tracte i l'atenció sempre han estat molt bons. Ara ja de 32 setmanes i encarant la recta final, així que llegir-te m'ha deixat molt tranquil·la!
jessii-19
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: ds. nov. 21, 2015 9:29 pm

Re: Part al clinic maternitat Barcelona

EntradaAutor: jessii-19 » dl. des. 16, 2019 10:52 am

El precio que decis se puede decir?
Yo hago tratamiento con otra clinica y eso pero la habitacion individual me interesaria
Como es la habitacion y estancia alli? Hora de comer y para tu pareja para lo poco que duerme y eso que tal todo?
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Part al clinic maternitat Barcelona

EntradaAutor: Ally83 » dl. feb. 03, 2020 4:35 pm

Fa quatre dies com qui diu vaig explicar el meu primer part a la maternitat i avui em decideixo a explicar el segon, veureu que molt similar.

El dia 23 de gener 2020 tenia control de corretges i gine xq complia les 40 setmanes, em vaig despertar mullada i quan la ginecóloga em va mirar havia trencat aigües.

Vaig anar a urgencies em van mirar (dilatada de casi 3 cm), la llevadora em va acabar de trencar la bossa per si així activavem contraccions, em van pujar a planta sobre les 3 de la tarda, em van donar de dinar.

Tret diferencial des del u de gener de 2020 la majoria d’habitacions de la maternitat son individuals i no tenen cost extra.

A les 6-7 de la tarda que calculavem feia 12 hores que havia trencat bossa, em van baixar a la sala de parts, estava de 4cm xo seguia sense contraccions regulars, així que vaig dir que em possessin oxitocina (no tenia clar l’hora que havia trencat aigues i el risc d’infecció em feia molta por).

A les 8 i mitja aprox hi ha canvi de torn i va venir la Sonia, la llevadora que em duria el part, li vaig suplicar un tacte i la anestesia xq m’estava morint de dolor però el monitor no marcava la intensitat de les contraccions. Em va fer tacte estava de casi 7 cm i de seguida va venir l’anestesista.

Un cop ficada l’anestessia ja havia dilatat, i va començar el part propiament dir, en aquest vaig ser més particep, més conscient, més feliç, i en 3 empenys va neixer la meva segona filla a les 21:18 de la nit.

Us podeu imaginar que l’epidural no li va donar gaire temps de fer efecte... Us animo en qualsevol part a expressar-vos a dir el que voleu i funcionara bé.

Tema estança, tracte i demes nomes us puc dir bones paraules de tothom, de les llevadores, les ginecologues, les infermeres, pediatra, celadors, auxiliars!! Van ser dos dies de relax on vaig conectar amb la meva petita al 100%.
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Part al clinic maternitat Barcelona

EntradaAutor: Gustineta » dt. feb. 04, 2020 7:34 am

Ally, enhorabona per aquesta segona nena!

Que bé que a la Maternitat ara quasi totes les habitacions siguin individuals... coi, ho podien haver fet fa sis mesos, hahaha. És igual, vam pagar a gust.

M'alegro que el part anés bé. Coincideixo amb tu, jo només tinc bones paraules per a tot l'equip de la Maternitat, tant per abans com per durant i després del part.

Una abraçada!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
eia31
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dj. maig 30, 2019 7:56 pm

Re: Part al clinic maternitat Barcelona

EntradaAutor: eia31 » dl. març 16, 2020 11:20 am

Durant el meu embaràs vaig estar buscant experiències de parts a la Maternitat, i aquest post em va ser molt útil (gràcies Ally!). Així que us deixo la meva, del passat 2-3 de març, per si pot ajudar a algú a fer-se la idea!

La nit de diumenge a dilluns em vaig llevar a les 2h a fer pipi (com de costum, al final de l’embaràs m’estava llevant cada dues hores). Vaig fer el pipi i tot seguit la pelvis se’m va com encaixar, va fer dos “clecs” al cantó esquerra i immediatament vaig trencar aigües. Vaig treure sang vermella (tap mucós) i una mica d’aigua. Em va agafar desprevinguda, estava de 39+5 i pensava que encara faltaven dies. La primera reacció va ser tornar al llit a dormir, pensant que em venia per davant unes hores molt dures. Però ni als 5 minuts vaig començar a tenir contraccions (fins llavors no n’havia tingut), bastant regulars cada 5 minuts, però d’intensitat moderada i de 30-40’’. Amb cada contracció treia una mica de liquid amniòtic, com si em fes pipi a sobre. Així que ni llit, ni sofà.

Vaig agafar totes les tovalloles netes que tenia a casa i em vaig instal.lar al menjador de casa, asseguda a terra. Entre contracció i contracció no podia dormir però encara vaig posar una rentadora, estendre-la i distreure’m fent la llista de coses pendents a fer abans d’anar a l’hospital. A les 7.30 del matí es va llevar el meu company (que no l’havia volgut despertar) i em va fer una xocolata desfeta per veure si activàvem més el tema. També vaig beure un litre d’infusió de gerds. La llevadora m’havia dit que podia esperar unes 6-8h a casa amb bossa trencada. Sobre les 10h vam trucar a la Maternitat, al telèfon de la llevadora 24h. Jo tenia contraccions una mica més fortes, cada 4 minuts, sense poder parlar durant la contracció, però prou bé entre una i altra. La llevadora em va dir que podíem esperar una mica més a casa. Vam aguantar fins a les 14h i després vam anar a la Maternitat.

Allà em van posar en un box, monitors, i em van fer un tacte. Estava dilatada de 3-4 cm. Em van tenir una hora allà a la camilla perquè al monitor es veien unes petites desacceleracions i no tenien clar què fer. Va venir la ginecòloga i em va recomanar induir. Però jo vaig preferir esperar. Llavors em van pujar a planta a l’habitació, amb la mala sort que la meva encara no estava preparada i em van posar en una de compartida. A l’altra banda, hi havia una família que acabava de tenir un fill i com a mínim 10 visites. Em vaig estressar una mica i vaig dir que allà no m’hi posava. I em vaig quedar al passadís... Amb cada contracció seguia perdent líquid amniòtic i una mica de sang, així que la situació era una mica límit. Ara duraven 1min-1min15seg i eren cada 4 minuts regulars. L’infermera de planta no volia que estigués allà, però també va entendre que no podia posar-me a altre lloc. Després d’una hora, vaig poder entrar a la meva habitació (totes són individuals sense haver de pagar extra, des de gener de 2020). Allà se m’havien intensificat molt les contraccions i vaig demanar que em baixessin a sala de parts.

Com que portava un pla de part amb intenció de part natural, em van posar a una de les sales amb banyera, que no vaig poder utilitzar perquè havia trencat aigües. Allà em van posar monitors de nou i em van fer un tacte. Les 19h de la tarda, feia 4h que estava ingressada, i em van dir que encara estava de 4cm. Em va venir un bajón considerable. La ginecòloga m’havia dit que podia esperar fins les 21h abans d’induir... Total, que veient que si m’havien d’induir no aguantaria el dolor, vaig decidir posar-me l’epidural. Val a dir que ningú me l’havia ofert abans i que tothom estava respectant el meu pla de part.

I va ser un abans i un després. De cop i volta em vaig relaxar, vaig quasi dormir durant una hora, i quan em van fer el següent tacte, ja estava dilatava de 9cm. En una hora més, estava ja tota dilatada i només faltava baixar els 4 pisos. A mitjanit, estant al 3r pis, vaig començar l’expulsiu. Després de bastants ‘pujos’, em van deixar descansar una estona (físicament és esgotador, no podia més), i les llevadores van tornar al cap de mitja hora. Finalment, el <:-< va sortir a les 2h13. Sense oxitocina, sense punts, sense episotomia. Jo vaig poder acabar-lo de treure i el meu company va tallar el cordó quan va deixar de bategar.

Malgrat que no vaig fer el part natural que volia, em vaig sentir molt respectada i acompanyada, i em sento contenta de com va anar tot. Moltes gràcies Mari Àngels i Raquel, les dues llevadores, així com tot el personal de planta, que va ser excel.lent!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Part al clinic maternitat Barcelona

EntradaAutor: Gustineta » dl. març 16, 2020 2:27 pm

Eia, primer de tot: enhorabona pel teu fill/a.

Llegint-te m'has fet reviure el meu propi part i se m'ha posat la pell de gallina.
Jo també vaig parir a la Maternitat, però a l'agost, i anava amb la mateixa idea que tu. Al final també vaig demanar epidural quan estava dilatada de poc, perquè va ser part induït i llarg (vaig trencar la bossa a la setmana 41 i no em posava de part). En el meu cas però, la situació sempre va estar controlada i no vam patir per la salut ni meva ni del meu fill. No vaig poder fer servir banyera tampoc. I l'expulsiu... oh, dono mil gràcies a la llevadora que em va desconnectar l'epidural i vaig poder sentir com sortia, i també sense episiotomia, sense punts, ni res. Va ser molt bonic.
Jo només tinc bones paraules per tot l'equip que ens va atendre.

Gràcies per compartir el teu part!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
lanit44
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dl. feb. 18, 2013 4:15 pm

Re: Part al clinic maternitat Barcelona

EntradaAutor: lanit44 » dj. oct. 21, 2021 9:10 pm

Amb els ulls tancats!!!!

Amb el meu primer part de bessons hi vaig estar ingressada 1 mes, vaig parir per cesària dos nens de la setmana 32 i van estar ingressats 3 setmanes.

Tracte genial i professionalitat 10 en aquests gairebé 2 mesos!

Per la petita, vaig repetir sense dubtar-ho!!!

jessii-19 ha escrit:El precio que decis se puede decir?
Yo hago tratamiento con otra clinica y eso pero la habitacion individual me interesaria
Como es la habitacion y estancia alli? Hora de comer y para tu pareja para lo poco que duerme y eso que tal todo?
tant pels bessons (2017) com per la petita (2019) vaig pagar 70€/nit.

Ah, i parlant de pagar. Si a algú li interessa, posen arracades només mentre el nen/a està ingressat i el servei val 30€.
Mare de 3

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::