Visita d'acollida Vall d'Hebron.

Experiències i pors del moment més desitjat.

GinestaU
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 2:33 pm
Contacta:

Visita d'acollida Vall d'Hebron.

EntradaAutor: GinestaU » dv. maig 18, 2018 4:37 pm

Hola a tohom! Encara em queda bastant per parir però avui m'han donat el pla de naixement i m'han sorgit molts dubtes. Buscant info a la web de Vall d'Hebron, que es on anire a parir, he vist que fan una visita d'acolliment per poder veure instal·lacions i parlar del pla de naixement amb una llevadora però no se que fer per fer aquesta visita, he de trucar? A maternitat nomès hi son al matí i no tinc possibilitat de trucar-hi, a banda de que per que agafin el telèfon has de picar pedra... Alguna que hagi fet aquesta visita em podria dir quelcom? Vaig perdudissima, moltes gràcies!
Imatge
Imatge
Imatge
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Visita d'acollida Vall d'Hebron.

EntradaAutor: beren » dt. maig 22, 2018 1:26 pm

Hola GinestaU.
Jo també vaig parir a Vall d'Hebron i vaig fer la visita d'acollida. La llevadora que em portava l'embaraç em va donar un telèfon i ara no recordo si un mail de contacte. Has de trucar i t'apuntes a una de les visites. Recordo que hi havien diferents horaris per triar.
El pla de part l'has d'acordar amb la llevadora que et porta habitualment. Les visites d'acollida a Vall d'Hebron són en grup i la informació que es dona és general per tothom. Pots fer preguntes de dubtes que tinguis de l'hosptal, el part ... però no és personaltzat. Com a mínim fa un any no ho era, no sé si haurà canviat
GinestaU
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dg. jul. 02, 2017 2:33 pm
Contacta:

Re: Visita d'acollida Vall d'Hebron.

EntradaAutor: GinestaU » dt. maig 22, 2018 4:24 pm

Moltes gràcies beren ! Provare de trucar aviam, el cas es que no m'han fet tot el seguiment allà i la llevadora que tinc ara té un altre hospital de referència, però els monitors i l'ultima visita la tinc a Vall. Ja investigare, moltes gràcie sper la info!
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::