Experiències de part a l'Hospital Sant Pau

Experiències i pors del moment més desitjat.

Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Experiències de part a l'Hospital Sant Pau

EntradaAutor: Joyce » dv. set. 08, 2017 10:21 am

Hola!

Estic de 34+5 i em començo a mirar els temes del part. El faré a Sant Pau i m'agradaria conèixer experiències de dones que hagin parit allà. Sobretot per saber si hi ha cap cosa que haig de tenir en compte. He anat a les xerrades que organitza l'hospital i m'he trobat amb la llevadora, però considero que les experiències de les mares (i pares) d'aquest fòrum, em poden anar molt bé. Què tal l'equip? Què tal el tracte? Teniu cap queixa? I cap elogi? A part de la llista de coses que et diuen que portis, vau trobar a faltar cap cosa? Com és la temperatura (ho dic pensant en la roba del petit però també amb la meva)? En fi, qualsevol experiència, qualsevol, serà més que benvinguda!

Tantes gràcies,

Joyce
Avatar de l’usuari
Abril_86
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 2:56 pm

Re: Experiències de part a l'Hospital Sant Pau

EntradaAutor: Abril_86 » dv. set. 08, 2017 8:10 pm

Hola!
Vaig parir fa any i mig i la meva experiència és molt positiva. Vaig fer part natural i em vaig sentir respectada.
Les dues llevadores que em van atendre van ser un encant. Tothom es va presentar i demanar permís per cada cosa. Al part només van ser-hi la llevadora i l'auxiliar. Molt intim, sense preses i deixant-me escollir la posició en tot moment. Vaig fer dilatació i part a la mateixa habitació. Si et posen epidural vas a paritori i si és cesària no deixen entrar a l'acompanyant, això ho has de tenir en compte.
No vaig trobar a faltar res que jo recordi. Vaig parir a desembre i vaig pasar una mica de calor perquè hi havia la calefacció alta.
Les habitacions son compartides, no vaig tenir problema i vam demanar alta precoç.
Espero haver-te ajudat!
Joyce
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. maig 02, 2017 8:57 am

Re: Experiències de part a l'Hospital Sant Pau

EntradaAutor: Joyce » dt. set. 12, 2017 2:31 pm

Hola Abril_86! I tant que m'has ajudat. Moltes gràcies. A mi, fins ara, m'ha anat molt bé pel que fa al tracte amb els professionals, però m'ajuda sentir experiències personals. Merci un cop més!
Soen
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. gen. 19, 2018 6:27 pm

Re: Experiències de part a l'Hospital Sant Pau

EntradaAutor: Soen » dv. gen. 19, 2018 7:11 pm

Hola! M'estreno en aquest fil, encara qie fa temps que us llegeixo. Qué tal a anat el teu part Joyce? M'agradaria saber més experiències actuals al St. Pau, perquè ara torno a estar embarassada (16 setmanes) i voldria saber si han millorat en quant a part respectat.
Fa 4 anys que vaig parir la meva primera filla allà, jo anava bastant preparada del part que volia, un part poc intervingut i natural i ho vaig aconseguir però vam haver de lliutar una miqueta per la nostra part i algunes coses no em van agradar del tot. En primer lloc recordo que setmanes abans del part em van donar el telèfon d'una llevadora del l'hospital, molt respectuosa i propera a la qual vaig trucar durant les primeres hores de treball de part i em va donar molts bons consells. Quan jo ja creia que havia dilarat moltíssim vam anar a l'hospital, després del tacte i monitors, estava de 2 cm i contraccions encara poc regulars i em van donar la opció de quedar-me o tornar a casa, vam tornar perquè a l'hospital millor anar el més tard possible. Quan vam tornar a l'hospital, ja estava de 8 cm, al límit de posar epidural i quan vaig dir que no la volia, vaig veure massa insistència en voler-la posar, en plan "duele mucho eh! Sentiras como si te partieras" una mica lleig... Els hi vaig donar el pla de part però ni se'l van mirar, monitors fixes i via. Tenia relativa mobilitat, em van deixar una pilota, em van portar sucs... En el moment ja de començar a per pujos, em volien fer episotomia, pero la meva parella els va dir que si podien esperar o buscar alternatives i van dir que d'acord, que possaven compreses calentes, em vaig desgarrar però van cosir i no he tingut cap seqüela. Alguna complicació al final per unes voltes de cordó, però al final tot be, quan la nena va estar estable, me la van possar al pit i vam pujar enganxades a planta. Se la van emportar una estona amb el pare a fer primeres mides, cures del cordó i tal. No em va agradar gens ni mica que se la emportessin a banyar i pendre mides al dia següent durant massa temps, acumulant nadons a aquella sala que ploraven solets pobres... Avui em negaria a fer-ho.
Caram! M'he estés molt! Espero que el meu testimoni serveixi per a algu i a veure si algú pot explicar com funciona avui dia.
Petaluda
Entrades: 1
Membre des de: dj. feb. 22, 2018 2:20 pm

Re: Experiències de part a l'Hospital Sant Pau

EntradaAutor: Petaluda » dc. set. 25, 2019 6:30 am

Hola! Jo també m'estreno escrivint aquí, i també fa molt temps que segueixo els fòrums.
Pujo el post perquè he de parir a Sant Pau d'aquí a uns mesets i m'agradaria conèixer més experiències de parts allà.
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Experiències de part a l'Hospital Sant Pau

EntradaAutor: Dalilala » dl. juny 22, 2020 7:43 pm

Noies! Poso el post a dalt per si alguna ho veu. Busco més experiències de part natural o altres (indicant el que volíeu d'inici) a Hospital de Sant Pau.

Jo estic de 31 setmanes i he de decidir si Sant Pau o Hospital de Barcelona (privat). Vull les menors seqüeles i intervenció per mi i el bebè. I no sé com ho faré... vull estalviar episectomia o cesària. Però veig que el 95% passen per una cosa o altra... i sinó desgarro cusit sense anestèsia....
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Galaxia
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 9:36 am

Re: Experiències de part a l'Hospital Sant Pau

EntradaAutor: Galaxia » dg. maig 02, 2021 1:30 pm

Hola Dalilala!

Com va anar el part a Sant Pau ? Va ser com volies?

En temps de pandèmia , com son les coses ? PCR, acompanyant, temps a l'Hospital, mascareta, etc ... Em pots Fer cinc centims ?

Gràcies!
brisa_marina
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. set. 05, 2021 1:44 pm

Re: Experiències de part a l'Hospital Sant Pau

EntradaAutor: brisa_marina » dl. set. 06, 2021 10:47 am

Bon dia! Jo també voldria saber si teniu cap experiència en temps de COVID. He sentit que si va olé, et toca compartir habitació igualment... I que si tot va bé, l'alta és ràpida, 24 h màxim.
També m'agradaria saber si us heu trobat respectades. Sap greu per la companya que van estar insistint en l'epidural sense tenir en compte el seu pla de part.
Gràcies!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::