Sensacions inici de part

Experiències i pors del moment més desitjat.

Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Sensacions inici de part

EntradaAutor: Ari_RG » dc. abr. 20, 2016 11:02 am

Hola noies!!!

Estic de 37 +3 i ja s'apropa el dia del part... Estic molt tranquila pero tinc curiositat per coneixer les vostres experiencies relacionades amb els dies previs i l'inici del part. He passat un embaras dolentot i ara es quan em trobo millor (al contrari de la gran majoria... XD) La gent em pregunta si ja tinc contraccions si noto algo... I la veritat es que a part d'un refredat que arrossego des de fa dos setmanas... No noto res de res...

No se'm posa la panxa super dura per les braxton hicks, tinc alguna molestia al pubis pero crec que es mes de pressio de la nena, algun doloret de regla si, pero el porto desde la setmana 8 incorporat... XD. Panxa baixa?? Des del principi que la tinc, cara inflada? no especialment (menys tenint en conte que porto mes de dos setmanes mocant-me mogollon per tant ho tinc tot irritar...) Estic treient tots els mites que conec ejejejejjeje! Com estaveu vosaltres????

Un altre tema, us va fectar el canvi de lluna? Tenim lluna plena el dia 22... XD! I pel que fa a les corntraccions... Com les vau viure? Ja se que cada dona es un mon, i que cadascu sent el dolor de manera diferent pero en genera molta curiositat i soc tan impacient que vull saber que sentieu...

Gracies noies!!!
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Sensacions inici de part

EntradaAutor: kabbisa » dc. abr. 20, 2016 12:12 pm

jo estava com tu: estupendament. Ni braxton higgs, ni contraccions prèvies, ni panxa baixa, ni res de res de res.

la DPP era el 5.setembre i vaig estar tot l'agost a la feina deixant notes cada día per si em posava de part i no tornava, que sapiguessin com havia deixat els temes. I resulta que el divendres 2.setembre surt un tema que vaig agafar escriptures i coses per portar-les dilluns no se on, vaig deixar la taula pitjor que mai,... i resulta que diumenge 4 em vaig posar de part.

La primera contracció, va ser al matí i la vaig confondre amb ganes d'anar al wc (em passa de sempre, a vegades, si fa dies que no vaigal vàter, que el meu cos fa una mena de contracció per ajudar als intestins).
A mig matí, la següent, va passar el mateix. I igual, al vàter, no va sortir res.
Ja cap a migdia, amb la tercera va passar-me pel cap que potser eren contraccions de part. I ja per la tarda van anar fent-se cada cop més seguides i més duraderes, fins que cap a les 22h van fer-se rítmiques (cada "x" minuts, crec que al principi eren cada 20minuts o així), i ja a les 2am van passar a ser cada 5minuts, i a les 4am vam marxar cap a l'hospital. A les 6:30am va neixer el petit.
Ja veus: de no notar res de res a parir en menys de 24h des de la 1a contracció que vaig notar!

Lo que sí que vaig notar dissabte, comprant, van ser dues noies que em van preguntar si em quedava molt poc. (la pregunta normalment havia estat "de quant estàs?", i aquest cop va ser, no sé, diferent, però em vaig adonar ja parida!).
kabbisa l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 20, 2016 2:51 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
puski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 19, 2013 6:01 pm

Re: Sensacions inici de part

EntradaAutor: puski » dc. abr. 20, 2016 12:28 pm

Hola! uix ja no et queda res! quines ganes deus tenir...
jo el que tenía era la panxa tiban i suposo q eren aquelles contraccions, però les tenía des dels 7 mesos així que res més. El que si que 3 dies abans la cara s'em va inflar un munt, el nas i els llavis, ara miro les fotos i al.lucino! i també em vaig notar de cop que la panxa em pesava molt, i que no sabía com posar-me, ni sentada, ni estirada...la única postura que em funcionava era la de estar de genolls recolzada al respaldo del sofa, com amb la panxa penjant o la postura de parir de genolls. Tot aixó va començar un divendres, i el diumenge al migdia ja neixía el meu peque.
De contraccions no vaig tenir, vaig trencar aigües a la matinada sense contraccions, i al final me les van tenir que provocar. I el trencar aigües és al.lucinat jaja, no estava segura si ho notaría prou per identificar-ho. Vaig anar a fer un pipi i al pujar-me el pantalons...patapam! xorro de aigua, que sortía a cada mínim esforç, pujar una escala, ajupir-me...al final fins i tot caminar. Reconec que vaig riure molt, és el que té no patir les contraccions jeje

Ja voras com ho notes, el cos a la seva manera avisa, o almenys amb mi!! i disfruta molt del que et queda, que ja s'acaba!
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Sensacions inici de part

EntradaAutor: garota » dc. abr. 20, 2016 1:38 pm

Bonessss!!! Recta final ja doncs! Quins records... i ho enyoro! Jiji
Jo tenia contraccions des de les 37 setmabes aproximadament de les de Braxton. I vaig parir el dia que complia 40 setmanes. El dia abans vaig treure el tap mucós.. i sé que poden passar dies des que el perds però tenia la sensació que seria aviat. L'última setmana d'embaràs també tenia contraccions més fortes quan em posava al llit a la nit però m'adormia i paraven.
El dia de les 40 setmanes, tenia momitors. Als registres sortien contraccions cada 10-5 minuts però no les notava jo...jeje. em van enviar a casa. Això va ser al matí i no estava diłlatada. Al migdia hi vaig tornar pq ja notava una mica més les contraccions, havia de respirar una mica més profundament... i seguien igual, ben seguides, feien uns bons pics a les gràfiques però seguia diłlatada només d'un dit... i cap a casa. Vam arribar a casa a les 7 de la tarda i jo em notava estranya. Quan erem a l'hospital jo deia que volia anar a berenar a una cafeteria del poble, però un cop arribavem vaig tenir la necessitat de posar-me a la banyera. Allí les contraccions es van acxelerar i ja eren molt fortes... vaig sortir de la banyera, em vaig vestir com vaig poder, el meu marit m'insistia a que mengés alguna cosa pq aniria per llarg com ens havien dit a l'hospital.... i jo el que tenia eren ganes d'apretar!!!!!vaig trencar aigües i vam sortir corrent. Vam arribar a l'hospital a les 20:50, ja es veia el caparró i a les 21:30 ja era fora el nostre petit.
Suposi que el meu cos havia anat fent feina tant de temps amb contraccions i per això va anar tant ràpid... però ja veus... les sensacions que tenia eren les meves percepcions. Hi havia indicis de que seria aviat però no pas tan ràpid. A l'hospital van alucinar pq vaig coincidir amb les que em van atendre al matí i em deien que com a molt d'hora neixeiria l'endemà!
Així que tu pensa que poquet et queda i ja veus que cada una tenim sensecions i histories diferents! És súper alucinant tot aquest món!
Us desitjo que vagi súper bé tot plegat!que gaudiu molt del moment!i ja explicaras com va anar al final jiji.
Una abraçada!
Avatar de l’usuari
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

Re: Sensacions inici de part

EntradaAutor: Maroa » dc. abr. 20, 2016 5:07 pm

Jo estava estupenda i me'n vaig anar a dormir tan panxa. A la matinada em va venir un dolor de regla bestiaaaaaaaaaaaaaaal i eren les primeres contraccions. No hi ha dubte!!! Dolor de regla que ve i va, ve i va, cada cop més fort fins que surt el :content:
SORT!!!
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Sensacions inici de part

EntradaAutor: edae » dc. abr. 20, 2016 5:38 pm

Maroa ha escrit:Jo estava estupenda i me'n vaig anar a dormir tan panxa. A la matinada em va venir un dolor de regla bestiaaaaaaaaaaaaaaal i eren les primeres contraccions. No hi ha dubte!!! Dolor de regla que ve i va, ve i va, cada cop més fort fins que surt el :content:
SORT!!!


Exactament igual! (Bé, amb el segon part, el primer va ser fisura de bossa)
Imatge
Imatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Sensacions inici de part

EntradaAutor: numa1982 » dc. abr. 20, 2016 8:13 pm

Jo vaig expulsar començar a expulsar el tap mucós el dia abans i durant tot el dia vaig tenir contraccions que es notaven però no eren doloroses. A les 18h del dia abans vam anar a la clínica: les contraccions eren cada 6-7 min però només estava dilatada d'un dit, i em van dir que n'hi havia per dies. Tornàrem a casa però només sortir de la sala de monitors una contracció em va deixar doblegada. Vaig sopar pizza de pepperoni i vaig passar la nit al sofà fins les 8 del matí, aquella matinada feien Juni a la tele (contraccions cada 4 min). Quan es va despertar el germà "gran" (17 mesos) vaig trucar mons pares i vaig snar a dutxar-me: vaig fisurar la bossa i rajava una mica de sang. Vam marxar corrents, ni em vaig ditxar (la sang em va espsntar) i ja estava de 4cm. A les 15h estava en completa i a les 17 naixia la nostra nena després de cinc pujos.
Imatge

ImatgeImatge
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: Sensacions inici de part

EntradaAutor: Ari_RG » dj. abr. 21, 2016 10:12 am

Moltes gràcies per les vostres experiencies!!!!

Es que es algo tan desconegut que no saps que esperar i com estic tan panxa... XD

Ja us anire avisant de com anem... A veure quan vol sortir!!!!

Petons
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: Sensacions inici de part

EntradaAutor: Ari_RG » dc. abr. 27, 2016 9:18 am

Guapes!! Ahir vem anar a la gine i esta tot verde que te quiero verde... XD

Així que normal que no noti res jaajajajajaj!! A veure si s'anima el monstruito! Encara estic de 38+3 però alguna coseta que es pogui fer per veure si vol baixar una mica...? La tia esta molt a gustico i jo ja no se ni com posar-me...
Avatar de l’usuari
puski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 19, 2013 6:01 pm

Re: Sensacions inici de part

EntradaAutor: puski » dc. abr. 27, 2016 9:48 am

jajaja no tinguis pressa! que després ja no hi ha marxa enrera i el ritme no para!!! disfruta i descansa...Jo vaig parir el 39+2. Si que és pesat si esperar però encara estas dins de de "plaç", però si vols accelerar pots fer pinxitos, caminar molt, i diuen que menjar picant jeje.
Però no vaig probar cap...de cap...
A mi quan estava de 8 mesos em van dir que agafés la baixa pq el part s'adelantaría, i podría ser en qualsevol moment, que ja tenía el coll de l'úter molt borrat i començava a dilatar...baaaah...tot el més patint per res jaajaj.
Vol dir que tenim panxotes molt confortables!
Imatge
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: Sensacions inici de part

EntradaAutor: Ari_RG » dc. abr. 27, 2016 10:45 am

Jajajajajajaja tens tota la rao puski... Pero com porto de baixa des de la setmana 12, estic morta de fastic perque fins fa 4 setmanes tenia una placenta previa que no em deixava fer res i ara ja soc un ballenato que no em puc moure... Vull entreteniment ajajajajajajja!!

Els pinxitos son de algo molt comic... I aixo que conec gent que es tira l'ultim mes dale que te pego ojo i que ganes no en falten pero hi ha res mes incomode...? ;-))) ;-))) ;-)))

Ara li he dit al meu marit d'anar a caminar una mica cada dia... Pero em poso a pichicientas pulsaciones fins i tot caminant en pla jajajajaj un catastrofe vamos!! I el picant... No es lo mio...

Pero be, com be dius paciencia que estic dins de plaç i jo crec que com he estat tan panxa tot l'embaras aquest bitxet no voldra sortir fins la 41, estic mentalitzada jajajaja!!! Tot i que la gine ahir buscant-li el cor anava dient-li pero si ja no hi queps nena... XD
Gesmil
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: ds. feb. 20, 2016 3:28 pm

Re: Sensacions inici de part

EntradaAutor: Gesmil » dj. abr. 28, 2016 6:47 pm

Ari_RG ha escrit: Encara estic de 38+3 però alguna coseta que es pogui fer per veure si vol baixar una mica...? La tia esta molt a gustico i jo ja no se ni com posar-me...

Jo no sé si va ser per això, però el dia abans (o el mateix dia, segons com es miri, perquè les contraccions em van començar a les 3 de la matinada) vaig caminar un munt.
De sensacions, doncs això, només la sensació de que estava prop. Clar qu estava a terme i era qüestió de temps ;)
Avatar de l’usuari
pesoleta314
:: conillet
:: conillet
Entrades: 380
Membre des de: dv. des. 13, 2013 3:17 pm

Re: Sensacions inici de part

EntradaAutor: pesoleta314 » dv. abr. 29, 2016 12:16 pm

jo amb la primera també em notava verdíssima i estupenda i vaig fer tots els trucs de la iaia (cada dia caminava 1 hora o 1'5 hores, pinxitos, menjar picant, infusions, saltar, ballar, tot el que em deien ho provava). Total, que va néixer a la setmana 41 justa. Abans de trencar bossa vaig estar 24 amb contraccions irregulars, i llavors ja em vaig posar de part de cop. L'única cosa que vaig notar abans d'hora va ser que anava molt lleugera de ventre, com 1'5 setmanes abans de posar-me de part (diuen que és un dels símptomes). Res més. Ara amb el segon estic de 38 setmanes i tinc tots els mals "habidos y por haber" i vaig pensant que s'avançarà, però no em vull fer il·lusions, perquè realment quan passes de la setmana 40 els dies són horriblement llargs (vaig acabar per apagar el telèfon perquè la gent em portava pel camí de l'amargura). Ànims i paciència, al final surten quan els dóna la gana, malauradament pels nostres nervis!!
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: Sensacions inici de part

EntradaAutor: Ari_RG » dv. abr. 29, 2016 6:30 pm

Jejejejejjeje com em diu el meu home, aixo ja esta aqui...

Pesoleta314 si que es cert que tota aquesta setmana he anat molt de ventre amb retortijones... Li vaig dir a la gine i em va dir que si anava be de ventre que cap problema! XD Per cert estem mes o menys del mateix no?? On el tindras?

I noies lo de caminar ho intento pero es que em poso fatal, la panxa hiperdura, amb punxades rollo agulletes a les abdominals i es que no duro ni mitja hora... puc caminar pel passadis de casa ejejejejej a veure si ajuda...

En fi... Avui m'han dit que canviaba la lluna... XD Ja us dire!
Avatar de l’usuari
puski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 19, 2013 6:01 pm

Re: Sensacions inici de part

EntradaAutor: puski » dl. maig 02, 2016 1:10 pm

Ari_RG !!!!!!
Com vas? vas notant alguna cosa? ja tens aqui al teu bebito???
Explica'ns com et trobes, espero que perfecte i amb una energia super positiva!!
Imatge
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: Sensacions inici de part

EntradaAutor: Ari_RG » dl. maig 02, 2016 3:27 pm

Hola guapes!

Doncs no... L'Abril diu que no vol sortir... Just anava a escriure perque tinc sensacio com de liquid a la vagina molt de tant en tant i a vegades sembla fluxe pero d'altres no... Ens han parlat molt de la fisura superior de la bossa... pero ni tan sols es que em surti un rajoli de liquid eh es mes com quan tens la regla i notes que baixa un moment i despres es para, pos aixo, que tmb passa amb el fluxe...

Dema tinc gine, esperarieu o anirieu d'urgencies per descartar-ho? Es que tampoc vull que em facin pichicientos tactos!

Per la resta no tinc cap simtoma, com ja us vaig dir, alguna punxadeta com de regla de tant en tant pero res que no hagi tingut abans... XD

Encara em queda una setmana aixi que estic tranqui, ahir a la nit estava super rara i neguitosa pero be crec que entre que vaig estar tot el dia fora i massa menjar... Avui normal, la panxa mes dura que habitualment l'unica diferencia!

En fi que us mantindre informades :) Petonets!!!
Avatar de l’usuari
pesoleta314
:: conillet
:: conillet
Entrades: 380
Membre des de: dv. des. 13, 2013 3:17 pm

Re: Sensacions inici de part

EntradaAutor: pesoleta314 » dt. maig 03, 2016 8:24 am

Ari_RG, jo el tindré a Igualada, i tu? De moment segueixo amb el petit a dins, també ;)
Ja sé que costa, però intenta relaxar-te i viure aquests últims dies amb tranquil·litat. Recordo que jo les dues últimes setmanes estava dels nervis, volia que sortís JA i notava mil coses que al final no eren res. Vaig acabar trencant aigües l'únic moment en què vaig aconseguir relaxar-me de debò. Ho recordo perfectament: vaig apagar el mòbil, em vaig estirar al llit amb la balconada oberta, que entrava un airet agradable, i mirant les plantes i em vaig quedar com en estat zen. I pam, vaig trencar aigües XD No sé si hi va tenir a veure o va ser casualitat, però va anar així. I llavors les contraccions irregulars que havia anat tenint les últimes 24h es van disparar de cop, i ja va estar el part encarrilat.
Ara vaig traient tap mucós i vaig tenint contraccions, duc així des de dissabte i mentalitzada que tant em puc posar de part ara com en setmanes. Aprofito per fer coses que no podré fer després (bàsicament, m'estic llegint un piló de novel·les pendents que tenia) i ja arribarà! Potser perquè el considero el meu últim embaràs però tot i el neguit per veure quan serà, no tinc pressa (en té més la gent del meu voltant).

Pel tema que dius del líquid, no en té pinta. Si tinguessis fissura petita aniries mullant les calces, ni que fos poc. Si avui tens gine, tranquil·lament li comentes. A urgències ves-hi els cops que faci falta si estàs nerviosa. A mi m'ho han dit més d'un cop amb algun ensurt que he tingut: preferim dir-te "pesada, marxa a casa" a haver-te de preguntar "per què no vas venir abans?"

Ànims i pensa que, ni que s'allargui, en uns dies tens la nena aquí!
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: Sensacions inici de part

EntradaAutor: Ari_RG » dt. maig 03, 2016 10:18 am

Hola pesoleta!!!

Doncs mira, jo no hagués anat pero tenim una amiga gine que ens va dir precisament aixo, mes val descartar així que ahir vem anar... Jo la tindré a la Corachan i val a dir que em van atendre SUPER BE, em feia una mica de por, pero res, la llevadora maquisima, l'infermera tmb, totes molt tranquiles amb un somriure...

Total, que com be dius no era liquid, gairebe be no estic dilatada (la punteta del dia passa em va dir) i en 40 mins de monitors CAP contraccio... XD

Jo estic bastant tranquila la veritat pero es el que li vaig dir a la llevadora, es la incertidumbre, suposo que amb un segon ja coneixes les sensacions i deu se mes facil identificar pero jo com no noto res... XD.

Aixi que paciencia que es la mare de la ciencia... Lo millor es el xute de sucre que em van donar perque la princessa estava sobant (digo jo) i no es movia per res... XD

Ja us anire informant!! (I tu tmb!!!)

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::