Part sense estar encaixat amb 41 setmanes

Experiències i pors del moment més desitjat.

futuramami29
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm

Part sense estar encaixat amb 41 setmanes

EntradaAutor: futuramami29 » dl. oct. 05, 2015 6:00 am

Bon dia noies!

No se si em podeu ajudar... a veure si us heu trobat!

Estic de 41 setmanes i sembla que el nen no està encaixat del tot... El gine de la mútua em va insinuar que potser no cabia... Però clar, em deriven a l'hospi on pariré, em diuen que potser no hi cap però intentaran part vaginal... Evidentment jo vull part vaginal, però no se si és allargar i patir per arribar al mateix si no baixa... una cesàrea...

Alguna s'ha trobat? ?-) Estic entre amoinada i neguitosa perquè passin aquests dies... com a molt fins diumenge.
Imatge
Imatge
estefi
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dc. gen. 11, 2012 3:40 am

Re: Part sense estar encaixat amb 41 setmanes

EntradaAutor: estefi » dl. oct. 05, 2015 8:22 am

Hola!

No se si es exactament el mateix, pero amb la primera em van dir que era estreta de pelvis i que segurament el part acabaria en cesárea. Haig de dir que jo si tenia el bebé encaixat. Finalment, va ser un part bastant rapid i de seguida va treure el cap i va neixer vaginalment.
Jo diria que fins a última hora és difícil saber com es desenvolupara tot plegat. Per cert, jo trencar aigues un divendres i el dilluns cumplia les 42, es ben normal, encara que es fa pesat tant esperar!
Anims!
[url][url=http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers]Imatge[/url][/url]
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7533
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dl. oct. 05, 2015 11:43 am

Em van provocar el part de 41+5, mentre empenyia el nen baixava però al deixar d'empenyer tornava a pujar, quan feia molta estona que estaba en ello al nen li van baixar les pulsacions i el ginecòleg va dir que el treurien amb fórceps, i així va ser, vaig empenyar crec que 3 o 4 vegades més i el van treure, el meu fill gran era molt gros, pesava 4,130 i 53 cm, imagino que per això no passava però el van fer passar.

Ànims ja veuras que anirà tot bé! Petons
Imatge

Imatge
futuramami29
Entrades: 397
Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm

EntradaAutor: futuramami29 » dl. oct. 05, 2015 11:16 pm

Gràcies noies!!

A veure com va!
Imatge
Imatge
roella
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 347
Membre des de: dj. des. 12, 2013 12:16 pm

EntradaAutor: roella » dl. oct. 19, 2015 10:05 am

Hola, acabo de veure el teu post, suposo que en aquestes alçades ja deus tenir al teu petit/a amb tu, així que moltíssimes felicitats! Però per si alguna marona es troba algun dia en la mateixa situació, explicaré que a mi em va passar el mateix.
Jo anava pel privat i tant a la revisió de la setmana 40 com 41 el gine em va dir que el nen no només no estava encaixat sinó que estava a dalt de tot (hi ha com 4 nivells, i estava en el de més amunt). I que per tal i com pintava tot plegat, que m'anés fent a la idea que acabaria amb cessària.
Així que vaig decidir que quan arribés el moment aniria a parir en un hospital públic, a veure si allà m'escapava d'una cessària sentenciada abans d'haver-me posat de part. Total, que a la 41+2 vaig microfisurar la bossa amniòtica, i després de 12hores i sense cap contracció encara, vaig anar cap a l'hospital públic. Allà em van dir el mateix: coll úter tancat i llarg, 0 dilatació, 0 contraccions efectives i nen en últim nivell. Van començar amb el protocol de part induït (prostaglandina i 12 hores per a que pogués fer feina, després d'això estava de 4cm i nen igual, així que oxcitocina i trencada de bossa). Al cap de 20 hores d'haver entrat a l'hospital estava en completa, però el coll encara no estava esborrat del tot i el nen continuava a dalt de tot, no s'havia mogut gens ni mica. Però va ser començar amb l'expulsiu, el coll es va esborrar de cop i el nen va començar a baixar, mica en mica però baixava. I al cap de dues hores naixia vaginalment i sense cap tipus de complicació ni per ell ni per mi.
Tinc clar que les llevadores que em van atendre (al final van ser 22hores de part en un dia amb poques parteres, així que en vaig tenir unes quantes), no ho tenien gens clar que pogués acabar parint vaginalment, però en canvi ens van esperar i van respectar al màxim els nostres ritmes. Conclusió: és igual on estigui el nen d'entrada, pq realment no se sap si pot ser que hi hagi algun impediment físic o simplement que el nen es trobi ben còmode allà a dalt de tot! Molta sort a totes!
Imatge

Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::