Part Hospital de Terrassa

Experiències i pors del moment més desitjat.

Iona81
Entrades: 2
Membre des de: dg. oct. 04, 2015 4:20 pm

Part Hospital de Terrassa

EntradaAutor: Iona81 » dg. oct. 04, 2015 4:47 pm

Hola,

Estic de 30 setmanes. Sóc mare primerenca i tinc molts dubtes. Alguna ha parit recentment a l'hospital de Terrassa i em pot explicar la seva experiència...
Les habitacions segueixen sent individuals? Les dutxes són comunitàries? Què demanen que portis pel nadó? Què tal el tracte?

Ja de pas aprofito per preguntar si alguna ha fet lss classes prepart al Cap Sant Llàtzer...

Gràcies per avançat per la vostra ajuda
garota
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Part Hospital de Terrassa

EntradaAutor: garota » dg. oct. 04, 2015 7:34 pm

Holaaaaa!!! Primer de tot felicitats per l'embaràs! Ja queda res per veure al teu petit@!!!
Jo vaig tenir el meu fill fa tot just 2 anys, va ser una experiència fantàstica.
Va ser un part natural sense epidural totalment respectat. Suport a la lactància materna i bon tracte.
Habitacions individuals amb wc i pica dins, molt àmplies i amb llum i vistes. Les dutxes comunitàries però indivuduals, netes i grans.
No em van separar del peque per a res només uns 15 min per fer-li revisió el pediatre el dia següent. Si se l'enduien m'hi deixaven anar.
Va néixer un dimecres nit i divendres a les 11:30 ja erem fora.
Pel.nadó portes bolquers, esponja i sabó neutre, les mudes per l'hospital, gorret... l,alcohol pel melic me'l van donar, gases i empapadors tb, rotllo de compresa de cotó per a mi tb....
En fi vam quedar encantadíssims nosaltres.....
Segur que anirà molt i molt bé.
Una.abraçada
pucpuc
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dg. oct. 04, 2015 7:44 pm

jo els hi tingut els dos alla el primer fa 6 anys i un 10 tot, l'epidural perfecte la mida justa per sentir el que fas sense dolor, la ginecologa un 10 super respectat tot el proces no va forçar res. molt be

I vaig decidir repetir d'hospital ara fa dos anys i l'habitacio encara era individual i dutxes comunitaries, pero vaig tenir mala sort em va tocar un ginecoleg resident molt jove que portava fent torn desde divendres i jo vaig parir diumenge nit i en tinc MOLT mal record. No et vull desanimar nomes dir.te que jo crec que depen molt de l'equip que et toca, quan vas de part. suposo que com a tot arreu.

el curs de prepart el vaig fer a sant llatzer i em va servir molt

et poso un enllaç que ja esta obert sobre el part a l'hospital de terrassa
viewtopic.php?f=12&t=8555&p=451415#p451415
Iona81
Entrades: 2
Membre des de: dg. oct. 04, 2015 4:20 pm

EntradaAutor: Iona81 » dl. oct. 05, 2015 9:50 am

Noies, moltíssimes gràcies per les vostres respostes. Suposo que com a tot arreu hi ha experiències millors i pitjors... esperem que quan neixi la nostra petita tot vagi bé i el q és més important... q ella estigui bé!

Per cert, ja vaig veure el post sobre l'hospital de Terrassa però la última entrada és del 2013 i vaig pensar en escriure'n un de nou per saber sobre l'actualitat.

Ja de pas faig una pregunta que es va fer a l'altre post i no va tenir resposta. El tema de les arracades... sabeu quant fan pagar per posar-les.

Una abraçada a les dues
garota
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dl. oct. 05, 2015 12:37 pm

Ni idea el tema arrecades... El meu petit no en porta.. Jajaja
pucpuc
Entrades: 1388
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dv. oct. 23, 2015 8:33 pm

Jo les hi vaig posar al cap d.un temps en una farmacia. Fer.ho de seguida ho vaig trovar incomode i per fer lactancia etc em va anar millor les primeres semanes sense arrecades

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::