DOLOR DE PART, ES PER TANT??

Experiències i pors del moment més desitjat.

Laia
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

Re: DOLOR DE PART, ES PER TANT??

EntradaAutor: Laia » ds. nov. 08, 2014 11:17 pm

aix quin munt de missatges macos heu escrit, i totes teniu molta raó en que la manera prèvia d'anar al part té molt a veure.
Estic totalment d'acord amb l'elenacs en la manera d'afrontar i prepararse pel dolor.
Jo ja vaig explicar-ho que aquest cop sent el meu 3er tenia molt clar que volia un part el més natural possible i com vosaltres deieu, si arribes a l'hospital i t'ofereixen l'epidural és com un caramel que costa negar-te, aixi que vaig aguantar i aguantar molt a casa, i sobretot vaig dir-me a mi mateixa durant setmanes que jo arribaria taaan dilatada a l'hospital que ja no faria falta!!! i aixi va ser!!! vaig suportar molt bé les contraccions a casa sobre la pilota, banyera...clar que fan mal, però vaig esperar fins que realment eren tan doloroses que ja no m'aguantava de peu i quan vaig arribar i em van dir estàs de 9cm quina gloria!!!!!

Clar que l'expulsiu fa mal. molt. com diu l'Ayrs, jo tampoc recordava que fes tan mal treure el cap de la meva filla, però aquest moment van ser minuts, la resta per mi va ser suportable i me n'alegro d'haver-ho viscut aquest cop plenament.

Marga com van els pòdroms???
Tuijoserem4 ànims que segur que tot i estar controladissima i induïda tendràs un part ben meravellós i podràs disfrutar-lo. i totalment d'acord amb la teva llevadora, a veure si al part et toca una de ben respectuosa perque a mi no parava de dir-me que bufava malament i em neguitejava!!!
ànims a totes!
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

EntradaAutor: Marga33 » dg. nov. 09, 2014 3:23 pm

Hola de nou!
gràcies a totes per explicar-me la vostra experiència i donar-me ànims!!
Tuijo, el llibre Parto seguro ja me'l he llegit, de tan que el recomanàveu totes, me'l vaig comprar. M'apunto aquestes frases, a la llista que he fet, segur que penso en totes vosaltres, em donareu força!
Ayrs, la pàgina que vas posar, está super bé, els missatges són molt clars i contundents, m'ha agradat molt un punt en què diu "sents que mors per donar la vida", és brutal, molt profund, ho tindré molt marcat a foc durant el procès, quan no pugui més em repetiré això..
Laia, els pròdroms sembla que han parat una mica, ja no sento un dolor tan fort de regla, però a estones si, una mica més suaus.., fins que torni a encetar.. Per cert, qué bé, arribar de 9!!
DALMI
:: granota
Entrades: 213
Membre des de: dl. set. 03, 2007 9:04 am

EntradaAutor: DALMI » dg. nov. 09, 2014 6:38 pm

Hola,

Jo també m'identifico totalment en el punt que quan sents que ja no pots més i penses que quines ganes de passar per això és realment quan estàs ja al final de tot. En el moment que et donen el teu bebè és tan gran la satisfacció que et dius a tu mateixa que no dubtaries en fer-ho en un proper fill.
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
_leli_
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. nov. 05, 2014 9:37 am

EntradaAutor: _leli_ » dt. nov. 11, 2014 9:04 am

Hola noies,

m'ha agradat molt llegir aquest post sencer, de fet m'ha sabut greu que s'acabès!

Jo encara estic de 24 setmanes, sé que em falta molt encara, i ja he tingut diversos canvis d'opinió. Quan encara estàvem buscant, pensava que voldria un part natural, desprès, al quedar-me embarassada, em van sorgir els dubtes, pensava que no sabia si valia la pena tot el patiment pels avantatges que poguès tenir. Però ara, cada cop més, tinc clar que vull un part natural, no medicalitzat, tot i que pot ser a l'últim moment em faci enrera, no ho sé, crec que no sóc molt tolerant al dolor, i això és el que més m'espanta, però m'imagino que fins que no sigui el moment no ho sabré. També penso que intentaré aguantar tot el que pugui a casa, per arribar el més dilatada possible, ja que és la primera, i suposo que no serà ràpid.

Ara, tal com comenteu, m'informaré el més possible, veuré vídeos i segurament acabi comprant els llibres "Parir sin miedo", "Parto seguro" i "Parto en movimiento". Si en recomaneu algun més, o algún web o el que sigui, seré tota oides.

Per cert, en principi el part será a l'hospital de Granollers, que em comentava la llevadora, que tenen pilotes, cordes i una banyera per dilatar, si alguna ha tingut experiències a aquest hospital, també agrairé les respostes.

Un abraçada!
futuramare
Entrades: 9
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:16 am

EntradaAutor: futuramare » dv. nov. 21, 2014 10:59 am

jo tinc panic en el moment del part...
nose si podre soportar el dolor, o si mes no no podre controlar la situació i enseguida hem fico nerviosa i m'entra la ansietat....se q tot aniria be pero hem supera la por al dolor...
la meva pregunta es desde q començes a dilatar hasta que et poden ficar la epidural es molt heavy el dolor???? ja se q n tenim q anar mentalitzades q si o si ens la ficaran perque poden sorgir problemes i no la puguin ficar....
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

EntradaAutor: pilar » dv. nov. 21, 2014 11:47 am

No pensis, de debó. Estem preparades pel dolor, jo la segona vaig arribar amb el cap fora... pensava que em moria pq no podien posar-me res, però quan li veus la cara, ja tot s'olvida :ok: Ojo, fa pupa, eh, no ens enganyem, però encara que pensem que no, ho aguantem :ok:
Imatge
Imatge
Ayrs
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dv. nov. 21, 2014 5:13 pm

futuramare, aquest tema el vas obrir tu amb la mateixa pregunta, tens 8 pàgines i pico de respostes...
ImatgeImatge
Imatge
SòniaBanyoles
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
Contacta:

EntradaAutor: SòniaBanyoles » dg. nov. 23, 2014 5:27 pm

futuramare la pregunta que fas és difícil d respondre pq l'umbral de dolor de cada persona és diferent. Jo nomès et puc dir q a mi em feia bastant respecte i vaig treballar molt la por al dolor durant l'embaràs amb diferents tècniques (frases positives, vocalitacions, connexió amb el bebe) i em va anar genial.

I et podria dir que no vaig patir fins l'expulsiu, q si tu vols epidural en aquest moment ja ni t'adonaràs. Casi tota la dilatació la vaig fer a casa, vaig arribar de 7 al hospi, i vaig anar acompanyant el dolor a cada moment.
Creant vida!

Imatge

Post Del Part de la Ivet http://momentsminis.blogspot.com.es/201 ... -ivet.html

Imatge
Ari_RG
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

EntradaAutor: Ari_RG » dc. abr. 27, 2016 9:35 am

Hola!

Pujo auqest post perque estic ja de 38+3 i tinc molta curiositat per coneixer experiencies amb el dolor. Entenc perfectamente que cada dona es diferent, que cadascu te el umbral del dolor diferent pero volia saber uan miqueta mes sobre quin tipus de mal es si es que es pot explicar... XD

La veritat es que es curiositat pura i dura, estic bastant tranquila i se que si es massa per mi demanaré la epi, pero tot i aixi aquest dolor desconegut em genera molta curiositat i com la peque no s'anima a sortir encara... XD

En el meu cas no he notat cao contraccio de braxton, sempre he tingut regles bastant doloroses, excepte quan prenia anticonceptius, i mai he tingut grans dolors excepte migranyes...

Be espero llegir mes cosetes sobre el dolor de part!

Una abraçada!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::