PART PRIVADA HOSPITAL GRANOLLERS

Experiències i pors del moment més desitjat.

shapty
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dl. ago. 22, 2011 7:57 pm
Ubicació: Vallès Oriental

Re: PART PRIVADA HOSPITAL GRANOLLERS

EntradaAutor: shapty » dc. feb. 10, 2016 5:32 pm

marions12 ha escrit:hola noies!!

jo com algunes de vosaltres tinc mútua i m'entra la part privada de l'hospital de granollers, jo estic de molt poc (9+1) però vull mirar-m'ho bé, per si haig de fer un gir i casnviar de gine ja.
el tema és que vaig amb en tarbal (grup rafecas de granollers) i fan o part a:
- general de catalunya amb un gine que "et posen ells"
- part privada de Granollers amb la rosa jardí i el gine de guàrdia.
o això he entès jo.
de la rosa jardí estic veient coses de tot, però de negatives nhe trobat ja forces...i és clar no les tinc totes..en fi..
us escoltaré de ben aprop i em rellegiré les vostres experiències a veure si em decideixo..

pel tema de la visita guiada, que evidentment m'esperaria forces mesos, truco a l'hospital mateix i ho pregunto, no?

gràcies!!

Has mirat el grup de Llevadores Granollers si la llevadora del Tarbal no et convenç del tot? Envia un mail i els hi preguntes. Jo la que vaig tenir en el part, la Sophie, molt bé.
I ho de la visita a l'hospital, jo ho vaig preguntar allà i semblava que els hi preguntés la direcció per anar a Mart, no sabien res, vaig recorrem mig hospital. Al final, com havia de contactar amb les Llevadores Granollers i són elles les que ho fan perque t'ensenyen les habitacions de la privada, doncs em van donar les dates de les visites més proximes que feien.
Ahh i per cert, moltes felicitats!
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::