Part a la Teknon

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: RedBerry » dt. gen. 03, 2017 11:25 am

Bon dia!

M'agradaria recuperar aquest fil, que es una mica antic, a veure si alguna mami s'anima a possar la seva experiencia! Jo parire a la teknon al 99% segur.

Com van estar ateses, si van utilitzar la nurseri, si li van fer el pell amb pell, tot el que vulgueu!

Merci!
Àstrid
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dg. gen. 22, 2017 7:22 am

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: Àstrid » dg. gen. 22, 2017 7:27 am

Bon dia,
M'uneixo a les teves peticions i animo a alguna mami que hagi parit fa poc a la Teknon que expliqui la seva experiència.
Em porta el dr. Marcelí Huguet de Teknogin. De
moment, n'estem molt contents, però també amb molts dubtes en relaci a la Clínica.

Moltes gràcies
Avatar de l’usuari
raisa.lerin
Entrades: 1
Membre des de: dl. gen. 23, 2017 6:58 am

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: raisa.lerin » dl. gen. 23, 2017 7:15 am

Bon dia a tothom!

Doncs volia preguntar, si jo que visc a l'estranger, (als EUA) i portant l'embarás aqui, podria parir a la Teknon, evidentment pagant tot l'import ja que no tinc cap segur mèdic allà, pero el que m'interessa saber es si aixo es podria fer, o per parir a la Teknon t'has d'haver visitat tot l'embaràs amb ells?

D'altra banda, si alguna ha parit allà recentment, quin es el cost total per un part normal, es a dir, no cesarea? Aqui als Estats Units es una passada, 22.000 $ el part normal, (no diguem ja si fos cesarea) en una clinica normaleta, sense segur, es clar... jo tinc un segur diguem bàsic, i hauria de pagar la majoria de l'import. A més, em fa il.lusió que la meva familia pugui estar a prop. Per això, prefereixo mil vegades parir "a casa".

I res més, gracies per endavant! :-()-)
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: RedBerry » dl. gen. 23, 2017 8:58 am

Bon dia!

Pel que preguntes rasisa.lerin, no tinc ni idea de el que preguntes la veritat, pero jo crec que la teknon es com un hotel, encara que suposo que sempre hi ha un gine de guardia. El millor seria que preguntesis via mail, totes aquestes preguntes que tens. Aixi sabràs 100% segur la resposta. Si no suposo que a la SS per llei a lo millor no tens dret a la sanitat publica, pero si a que t'atenguin encara que et facin pagar x quantitat, no crec que sigui aquestes quantitats que dius. Ja ens explicaras que tal :ok:

Astrid Ha veure si alguna mami recent s'anima a explicarnos alguna coseta! Jo totes les referencies de conegudes que tinc es que estan molt contentes amb tot, pero aquesta es la explicacio literal que m'han donat...

Petons
Avatar de l’usuari
rkl2014
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. des. 15, 2013 3:21 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: rkl2014 » dl. jul. 10, 2017 1:38 pm

Hola guapes!!

Estic buscant experiències recents de part a la Teknon, però no trobo...m'agradaria saber si hi ha alguna noia al fòrum que ens vulgui fer cinc cèntims de la seva experiència.

Sóc una futura mami primerenca de bessones i ens porta el Dr. Deu, i de moment, molt contents, la veritat.

Moltes gràcies de tot cor;
Rkl
En recerca des del 2012
Tractaments de RA des del 2013
25 de Gener del 2017 es compleix el nostre somni!!
Són dues nenes!!
Lluna1
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. set. 10, 2016 10:24 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: Lluna1 » dc. ago. 02, 2017 9:59 am

Hola! Jo també busco experiències recents a la tekon, a veure si es reactiva el fòrum :D. M'agradaria un part respectat i que fessin cas del meu pla de part. Sabeu si a la teknon es així? He trucat a la teknon i no em diuen res, només que parli amb la meva gine. Però es clar, no tot depèn de la gine suposo... també de la llevadora, enfermeres, enfermeres de planta, etc.
Jo em visito amb la Dra. Masip alguna experiència amb ella i com us heu sentit?

Per altra banda, allà sempre s'ha de parir estirada en el porto aquell? O et deixen llibertat de moviment?
Us veu posar la walking epidural?

Estic plena de dubtes jeje.

Moltes gràcies!!!!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: RedBerry » dg. set. 03, 2017 12:12 am

rkl2014 ha escrit:Hola guapes!!

Estic buscant experiències recents de part a la Teknon, però no trobo...m'agradaria saber si hi ha alguna noia al fòrum que ens vulgui fer cinc cèntims de la seva experiència.

Sóc una futura mami primerenca de bessones i ens porta el Dr. Deu, i de moment, molt contents, la veritat.

Moltes gràcies de tot cor;
Rkl


Primer de tot enhorabona per el teu embaras!!

Vaig parir a la teknon al juliol i tinc molt bona experiencia, pero tambe he de dir que vaig tenir un part de 10. Al arribar et baixen a la sala de parts, hi ha unes taquilles per guardar les bosses i et posses la tipica bata de que es veu tot el cul. Al teu acompanyant li fan posar el pijama blau tipic tambe. Les sales de dilatacio son quartets petit i obscurs diria jo. Hi ha un lavabo, una camilla incomodisima i bueno els aparells en plan monitors i de mes. En cap moment em van oferir la pilota o coses d'aquestes. Al arribar tactes, monitors i ja a la camilla. Constantment passen llevadores e infermeres, i bueno no se com treballaran els altres ginecolegs, pero fins que no vaig arribar a la sala de parts no va venir la meva. Vamos que va venir a fer feina i ja. Quan ja estava dilatada em vaig a anar a la sala de parts, que era molt mes gran i mes agradable que la sala de dilatacio. El llit que hi ha es molt mes comode i es mes "automatic". Un cop parida, molt macos a planta, les infermeres tenen molta paciencia. Alla et donen les compreses post part, es possen 1 calces de reixeta. Pel baby et donen els bolquers i les tovalloletes i el alcohol de 70º. Tinc la cronica del part feta a mamis juliol '17. Per si ti interesa i qualsevol dubte no dubtis a fer-me un privat.

Petons!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: RedBerry » dg. set. 03, 2017 12:31 am

Lluna1 ha escrit:Hola! Jo també busco experiències recents a la tekon, a veure si es reactiva el fòrum :D. M'agradaria un part respectat i que fessin cas del meu pla de part. Sabeu si a la teknon es així? He trucat a la teknon i no em diuen res, només que parli amb la meva gine. Però es clar, no tot depèn de la gine suposo... també de la llevadora, enfermeres, enfermeres de planta, etc.
Jo em visito amb la Dra. Masip alguna experiència amb ella i com us heu sentit?

Per altra banda, allà sempre s'ha de parir estirada en el porto aquell? O et deixen llibertat de moviment?
Us veu posar la walking epidural?

Estic plena de dubtes jeje.

Moltes gràcies!!!!


Enhorabona per el teu embarass!!
A mi em van possar la walking, 100% recomanable.
Part respectat, a la teknon, no. He de dir que jo si tinc un altre embaras, tornare a parir a la teknon.
Quan arribes alla, en el meu cas, te atenen les llevadores que treballan alla i que mai les veus. Fan tactes, monitors i fins que no vaig estar de part no va apareixe el gine. Com he dit en l'altre entrada, a les sales de dilatacio son habitacion petites que no tenen tot el que et "venen" a les clases de preparecio al part dels cap. Ni pilotes, ni dutxes, ni re. Un lavabo i una camilla incomode. Al poc d'arribar va apareixer l'anestesista a ficar-me el cateter per l'epidural, i jo li vaig dir que no que encara aguantava be les contraccions. Em va dir que llavors em deixava el cateter, ficat i res mes perque es tenia que anar a una cesarea d'urgencia i a lo millor despres no podria. Vaig accedir i en alguna part del process li vaig preguntar per la walking epidural, pero li vaig dir igualment que no la volia. Bueno com em va veure nerviosa, ell solet va decir posarla, i m'ho va dir per que vaig notar un hormigueig a les cames. Em va relaxar tant que les contraccions es van aturar, i a l'estona passa la llevadora amb una bossa de liquid directa al suero, i li vaig preguntar, i res que era oxitocina, per que es reactives l'historia. Ja que portava la walking volia caminar, pero no em deixaven les llevadores perque l'anestesista no estava, jo estava incomodissima, i cada cop que veia algu li demanava de aixecar-me. Al final em van dir que em deixaven anar caminat a la sala de part, que estava a 10 pases, i per sort per mi estaven totes ocupades, i al final vaig estar 1 horeta, donant voltes per alla. A la sala de parts la llevadora em va "preparar" per el par, em fican a la camilla, em va posar una sonda per buidar el pipi, etc. Un cop amb la meva gine tinc la sensacio que ja em preguntavan mes les coses abans de fer-les. Despres vem fer pell amb pell moltiisma estona.
Resumint, ells fan, i no et diuen res, si creuen que et fa falta oxitocina, van i te la endollan. Si no preguntes no diuen res, i si ho fas segun com tambe. No se si m'explico gaire. La cronica del part per si la vols llegir estar a mamis juliol 2017. Si tens qualsevol dubte un privat!

Petons.
Avatar de l’usuari
rkl2014
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. des. 15, 2013 3:21 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: rkl2014 » dl. set. 11, 2017 4:03 pm

Moltes gràcies per la teva resposta! Enhorabona per la teva recent maternitat!!

Jo us escric amb la meva experiència, per què a mi m'anava molt bé llegir-ne i em reconfortava molt.
El dia 5 de setembre van nèixer les meves bessones a la Teknon per cessàrea programada.

Haig de dir sincerament que ha estat excepcional la experiència. Ni en un sol moment vaig passar cap nerviosisme o dolor. L'epidural no em va fer gota de mal i els i les infermeres, així com la comadrona i el metge un 10.
Vaig estar conscient durant tota la operació amb el meu home al costat. Un cop van nèixer les nenes me les van ensenyar un moment per fer-lis un petó i al ser prematures se les van endur ràpidament.

Elles estan bé, només han d'agafar pes i hem estat a la clínica molt ben ateses tots aquests dies. Cada tres hores em trec llet i els hi donen per sonda i en algunes tomes, una d'elles ja té prou força per agafar-se al pit. Les infermeres de planta i les de neonats excel.lents, la veritat, molt humanes.

El meu home i jo estem encantats i hem après molt de la criança i de com atendre les peques un cop estiguem a casa, que esperem sigui aviat.

Un altre capítol a part és el mal/dolor que pases després d'una cessàrea, almenys segons la meva experiència...demà farà 7 dies i encara estic ingressada a la clínica...m'ha costat molt caminar i anar fins neonats cada vegada, normalment he anat amb cadira, i tot i haver passat una setmana em ressento molt al tossir, estornudar o asseure'm. Suposo que això és depen de cadascuna.

Per la resta, dir-vos que si mai tornès a embarassar-me vindria a la Teknon.
Una abraçada a totes! Espero que la meva experiència personal hagi tret algunes pors de les mamis que per diferents motius han de passar per una cesàrea com jo.
En recerca des del 2012
Tractaments de RA des del 2013
25 de Gener del 2017 es compleix el nostre somni!!
Són dues nenes!!
Lluna1
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: ds. set. 10, 2016 10:24 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: Lluna1 » dt. set. 12, 2017 10:01 am

Enhorabona RedBerry i Rkl2014!!!

Que bé tenir ja els vostres petits als braços!

Moltes gràcies per explicar-nos les vostres experiències!
Nkn_Nekane
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: ds. juny 15, 2019 10:14 am

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: Nkn_Nekane » ds. des. 07, 2019 7:42 am

Hola noies! Veig que aquest fil es bastant antic, però jo he començat a fer el seguiment a la Teknon i la meva idea es parir-hi, però no trobo moltes experiencies... Les noies que preguntaveu al final com va anar?

Gràcies noies!
04.2017 - Inici Busqueda
04.2018 - Inici RA
09.2018 - 1a IA (negativa)
10.2018 - 2a IA (negativa)
12.2018 - 3a IA (negativa)
08.2019 - 1a FIV (8 blastos - DGP 4 blastos bons)
09.2019 - 1a Transfer - 1 blasto (sense DGP) - (negativa)
10.2019 - 2a Transfer - 1 blasto amb DGP
24.10.2019 - BETA + 564
12.11.2019 - Eco 6 setmanes
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: esperança87 » dc. juny 03, 2020 6:12 pm

Hola nekane, com va ser la experiencia a la teknon? Amb quin Dr et vas visitar?
Gaia_03
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. ago. 01, 2020 1:32 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: Gaia_03 » dg. ago. 16, 2020 4:59 pm

Hola!! Recupero el tema per si algú pot comentar la seva experiència a la Teknon. Estic pensant parir allà i m'agradaria conèixer alguna experiència més recent.
Gràcies!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::