CLINICA CORACHAN

Experiències i pors del moment més desitjat.

Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Ari_RG » dj. jul. 20, 2017 6:15 pm

Hola a totes!!!

Al final l'Abril va neixer i no vaig compartir l'experiencia... Tant demanar experiencies i me'n oblido...

Bé al final em van programar una cesarea a la 41+3 perque tenia placenta marginal i la pobre no podia encaixar-se... La veritat es que l'experiencia va ser una mica durilla, pero tot l'equip i l'atencio molt be!

La Dr. Guasch molt amable i preocupada, va venir a veure'ns al box perque estavem en cua que hi havia hagut algunes urgencies. Despres l'Alex em va esperar amb la nena mentre em cosien a reanimacio, la vem tenir tota l'estona amb nosaltres i molt be l'atencio, tant d'infermeres com de la nursery. Vaig tenir bastantes baixades de tensio i venien totes correns a posar-me les cames en alt, alcohol el que calgiues...

En resum una experiencia MOLT BONA a la corachan (ja dic la cesarea un coñazo nivel profesional).

Espero que us serveixi!

Una abrçada!
babyjulen
Entrades: 2
Membre des de: ds. des. 09, 2017 11:08 am

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: babyjulen » ds. des. 09, 2017 11:45 am

Holaaaaa

Pujo aquest post perquè totes les mamis que tinguin, hagin tingut o tindran els peques a la Corachan puguem parlar.
En el meu cas es el primer part així que no puc posar referències, ens visitem a un centre ginecològic que el parts son a corachan.

vinga mamis qui mes anira a Corachan?
Avatar de l’usuari
llunabretona
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dl. jul. 28, 2014 6:44 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: llunabretona » dg. gen. 14, 2018 10:02 am

Holaaaa

Jo també pariré a la Corachan!! Vem fer la visita de les instal·lacions i en vam sortir molt contents i fa uns dies vaig anar d'urgències i el tracte va ser molt bo! Aviam el dia del part que tal!
Imatge
CRIS Panda
Entrades: 1
Membre des de: dj. gen. 25, 2018 11:46 am

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: CRIS Panda » dj. gen. 25, 2018 11:51 am

Buenas,

Estoy valorando donde dar a luz, y de las privadas la corachán hablan bastante bien, en cuanto a parto respetado y mucho de Dra Guasch, pero yo entro en la corachán y ya no sale.

Compartís alguna experiencia y que doctor/a y matrona os llevó.

Muchas gracias.
Alba3008
Entrades: 1
Membre des de: dj. maig 24, 2018 10:50 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Alba3008 » dj. maig 24, 2018 10:55 pm

Buenas, estoy valorando la opcion de tener a mi segunda hija en la clinica Corachan y me gustaria saber experiencias recientes sobre el trato del personal y sobre todo en general durante el parto. Muchas gracias
Sunyer
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dc. maig 23, 2018 8:44 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Sunyer » dj. maig 24, 2018 11:13 pm

Jo conec uns amics que varen parir allà i estaven molt contents! I han tingut dos fills allà. Estic segur que anirà bé.
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Ari_RG » dc. maig 30, 2018 9:46 pm

Hola!

CrisPanda, la Dr. Guasch atiende los partos en corachan y hospital de barcelona pero no es doctora fija de estos hospitales, va por mutua. Seguro se que por Adeslas y asistencia sanitaria entra. Con la primera mutua atiende en Corachan, con la segunda en hospital de barcelona, el resto no lo sé. Mi gine es la doctora Guasch y yo solo puede decir bondades de ella... Ahora bien, sé que tiene mucha fama por el tema del parto natural y bien, creo que no es una fama que ella se haya buscado, simplemente es una ginecóloga muy respetuosa y profesional y que tiene en cuenta siempre a la futura mamá. Porque digo esto, porque creo que le han llegado muchas pacientes con una idea de parir en el agua y sin epidural y no es algo que ella de entrada te vaya a proponer. Lo comento para que si es lo que buscas y te has encontrado con referencias a ella respecto a parto natural sepas con lo que te vas a encontrar. Eso si, tambien te digo que si tu vas 100% segura de lo que quieres y se lo comentas ara todo lo posible para que asi sea.

Mi experiencia en Corachan ha sido super positiva, tanto para lo bueno (mi primera hija que tiene dos añitos) como para lo malo (en septiembre tuve un aborto a las 14 semanas y me hicieron alli el legrado), pero creo que esto depende del equipo que te encuentres y de lo que esperes, yo he estado muy bien en las dos ocasiones.

En fin, espero haberos ayudado!
Un saludo!
ratunis
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 9:37 am

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: ratunis » dc. nov. 07, 2018 9:47 am

Hola a totes! refloto una mica aquest tema perque em toca parir a corachan el proper gener i m'agradaria saber de les experiències de les que heu parit allà aquest últim any. Em porta l'embaràs l'equip de la doctora Gómez Roig i de moment cap problema. Ara m'han trobat diabetes gestacional pero fora d'aixó espero que tot vagi bé!

Aquest es el meu primer missatge al fórum pero haig de dir que n'havia llegit uns quants "a l'ombra" i m'ha ajudat a aclarir cosetes, moltes gràcies per compartir les experiències! :-()-)
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Takita » dc. nov. 14, 2018 10:23 am

Hola ratunis!
Jo vaig tenir els meus fills a la Corachán i tot fantàstic, això sí, ja fa uns anyets, però una companya de feina ha tingut la seva filla allà aquest any i va quedar molt contenta.

A veure si alguna mami et pot explicar la seva experiència recent.

Que vagi molt bé!!
ratunis
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 9:37 am

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: ratunis » dt. nov. 20, 2018 1:46 pm

Hola Takita! moltes gràcies per compartir la teva experiència i el que t'ha explicat la teva companya, sembla que la cosa pinta bé :) a veure si alguna més s'anima a explicar com li anat si ha parit últimament allà :cnen: :cnena:
Damiseila
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dl. abr. 29, 2013 6:20 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Damiseila » dc. feb. 05, 2020 11:46 am

Hola estoy barajando la opción de dar a luz en la clínica corachan con la doctora Vanessa Rayo me podríais dar vuestra opinión tanto de la clínica como de ella

Gracias,
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: rosae7 » dt. feb. 18, 2020 4:26 pm

Damiseila ha escrit:Hola estoy barajando la opción de dar a luz en la clínica corachan con la doctora Vanessa Rayo me podríais dar vuestra opinión tanto de la clínica como de ella

Gracias,


Hola!
Yo tuve a mi primera hija en la corachan en el 2014 y aunque mi ginecóloga era otra, en mi parto estuvo también la dra Vanessa Rayo porque teníamos una conocida en común y la verdad es que fue todo genial.
Lo único que puedo comentar como negativo y no fue culpa de las ginecólogas es que al final tuve cesárea y cuando pasé a reanimación, la anestesista que es quien te da el alta estaba en una urgencia y tardó bastante en dármela... las enfermeras pobres intentaban buscarla como loca porque lo que tenía que durar unos minutos fue más largo y claro allí estaba sola...
Ahora estoy de nuevo embarazada y tendré a la niña de nuevo en la corachan y con la dra Rayo, me siento muy a gusto con ella, en las consultas se toma el tiempo necesario y cualquier duda está a nuestra disposición. Enseguida me comentó que aunque hubiera tenido una primera cesárea no había contraindicación para intentar un parto natural, aunque a mí eso no me preocupa porque afortunadamente mi postoperatorio fue muy bueno y no tengo ningún trauma te da la tranquilidad que no eres una estadística más de que si el primer parto es cesárea el segundo por narices también (tengo amigas que así ha sido…) así que yo muy contenta! Si quieres más info puedes preguntarme.

Saludos,

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::