GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

Experiències i pors del moment més desitjat.

nis
Entrades: 3
Membre des de: dv. març 12, 2010 9:32 pm

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: nis » dv. març 12, 2010 9:47 pm

Bona nit a tothom!
El meu primer part va ser terrible per la SS a Calella (Maresme), per això he decidit fer-me d'una mutua i tenir un segon fill o filla, encara no ho estic, a Girona, a la Clínica Bofill, ja que me n'han parlat molt bé, també de la Girona, però el meu dubte és saber quin ginecòleg escollir, sabeu si la Carme Juncà treballa a la privada per parts?, m'agradaria fer-me de Sanitas però vaig perduda amb els ginecòlegs de Girona, el meu és una eminència es diu Julian Alberto López Pérez, m'ha operat dues vegades i m'encanta, però no porta parts a la privada i a la SS no hi vull tornar perquè encara tindria tanta mala sort que em tocaria la bruixa de la llevadora que em va torturar hores i hores!!
Moltes gràcies a tothom!!
Per cert les mutues que jo he consultat volten entre 35 i 45€ mensuals, algunes tenen co-pagaments d'1.50€.
Merci per endavant!
Bon cap de setmana
Avatar de l’usuari
vanenar
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. oct. 22, 2009 10:59 am

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: vanenar » ds. març 13, 2010 9:30 pm

Hola Nis,
Jo abans també era de Sanitas i és cert que has de pagar quan vas a les visites, diferent quantitat segons el metge que sigui. Al final no en vaig quedar gaire contenta i hem vaig canviar a una altra.
Crec que és una llàstima quedar-te amb un mal record del part, ja que hauria de ser un moment molt maco per recordar. Jo vaig tenir el meu nen a la Clínica Girona i estic encantada......... hem vaig sentir atesa en tot moment, hem vaon oferir pilotes, banyeres i més per passar el millor possible la dilatació. I en quatre horetes vaig tenir el nen als meus braços :ok:
Jo he sentit a parlar de la Dra.Juncà, peró hem sembla que a la meva mútua no hi és, sí el seu pare (que ja és gran).

Espero que et vagi molt bé el segon embaràs i millor el part! Per cert vigila quan contractis la assegurança amb les carencies!

Bon finde!
[url=http://lilypie.com][img]http://lb4m.lilypie.com/rmBBp2.png[/img][/url] [url=http://lilypie.com][img]http://lb2m.lilypie.com/NKhWp2.png[/img][/url]
nis
Entrades: 3
Membre des de: dv. març 12, 2010 9:32 pm

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: nis » dg. març 14, 2010 11:20 am

Hola a totes!!
Gràcies per la resposta Vanenar, crec que entre tot el que he pogut anar llegint em decantaré per la clínica Girona, jo no volia que ningú m'espatllés el moment del naixement de la Mar, però m'ho van posar complicat, sort que els tres dies a l'hospital vam estar molt ben ateses, a més va coincidir que la meva cunyada i jo vam estar al paritori juntes i els nostres fills es porten 6 hores de diferència, la meva parella m'agafava de la mà mentre sentia a la seva germana cridant a l'altre paritori!! Ens van posar juntes a l'habitació i imagineu-vos la gent quan venien a veure't i deies aquesta noia del costat és la meva cunyada, va ser molt divertit!!
Perdoneu la meva ignorància, però el Dr. Querol per quina clínica privada treballa i quina mutua??
Encara no he escollit la mutua, Sanitas té una carència de 8 mesos i jo encara no ho estic, he llegit que algunes sou d'una altra ara no recordo quina.
Per cert, la meva filla ja té tres anys, va ser part natural i va pesar 4 kilos, fa tant temps que tinc ganes de repetir-ho, donar el pit a totarreu, canviar bolquers a les 4 de la matinada, fer unes ulleres espectaculars, però el més important de tot emocionar-me amb cada aprenentatge nou que fa i sentir-me la dona més feliç del món quan m'abraça i em diu T'ESTIMO MAMA, MUAC!!
Una abraçada a totes!!
Avatar de l’usuari
towanda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1381
Membre des de: dt. març 31, 2009 9:08 am
Ubicació: girona

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: towanda » dg. març 14, 2010 5:53 pm

nis ha escrit:Hola a totes!!
Gràcies per la resposta Vanenar, crec que entre tot el que he pogut anar llegint em decantaré per la clínica Girona, jo no volia que ningú m'espatllés el moment del naixement de la Mar, però m'ho van posar complicat, sort que els tres dies a l'hospital vam estar molt ben ateses, a més va coincidir que la meva cunyada i jo vam estar al paritori juntes i els nostres fills es porten 6 hores de diferència, la meva parella m'agafava de la mà mentre sentia a la seva germana cridant a l'altre paritori!! Ens van posar juntes a l'habitació i imagineu-vos la gent quan venien a veure't i deies aquesta noia del costat és la meva cunyada, va ser molt divertit!!
Perdoneu la meva ignorància, però el Dr. Querol per quina clínica privada treballa i quina mutua??
Encara no he escollit la mutua, Sanitas té una carència de 8 mesos i jo encara no ho estic, he llegit que algunes sou d'una altra ara no recordo quina.
Per cert, la meva filla ja té tres anys, va ser part natural i va pesar 4 kilos, fa tant temps que tinc ganes de repetir-ho, donar el pit a totarreu, canviar bolquers a les 4 de la matinada, fer unes ulleres espectaculars, però el més important de tot emocionar-me amb cada aprenentatge nou que fa i sentir-me la dona més feliç del món quan m'abraça i em diu T'ESTIMO MAMA, MUAC!!
Una abraçada a totes!!


NIS jo vaig amb el doctor Querol , vaig per sanitas , em visita a Serveis Medics , peró també té consulta privada just al darrera de la Clinica Girona, ell asisteix parts tant a la Clinica Girona com a la Bofill , o sigui que pots escollir on t'he vingui millor :ok:
towanda l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 17, 2011 9:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Floti
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2739
Membre des de: dj. juny 05, 2008 5:48 pm
Ubicació: Caldes Malavella
Contacta:

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: Floti » dg. març 14, 2010 6:26 pm

Nis... jo soc de medifiatc i tambe vaig amb el Dr. Querol. I de moment molt bé :ok:

Vaig a la consulta que hi ha darrera la clinica Girona/Clinica Bofill. Com que estan al costat. De moment tinc clar que vull donar a llum a la clinica Bofill... pero si no ho faré a la clinica Girona ja que hi han bones referencies de totes dues.

A la pagina web www.fiatc.es pots mirar preus i carencies. De totes maneres es millor mirar despres ofertes, ja que a la web surten preus més alts. Jo em vaig fer de medifiatc xq treballo en una caixa i justament ho comercialitzem nosaltres i per això em feien preu empleada.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
08/02: veiem el saquet
01/03: escoltem el cor
29/03: estàs molt gran
26/04: 15 cm i sembla que ets nen
27/05: morfo-nen. Incidència!
01/06: Anmio-perfecte
14/06: 600 gr i 28 cm
01/07: Repetició morfo-ventriculomegàlia-833 gr
19/07: 1223 gr i 35 cm
05/08: 1438 gr
23/08: 2050 gr i 45 cm
17/09: 2600 gr i 47 cm
14/10: naixement 3.050 gr i 49 cm
Avatar de l’usuari
alexa7783
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 2:45 pm
Ubicació: Girona

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: alexa7783 » dt. març 23, 2010 9:26 pm

Nis,

Jo sóc d'Agrupacio Mutua, i indiferentment de les vagades que passi la targeta de la mutua no em cobren cap plus, pago la meva quota fixe cada més i prou.
A mi em porta el Dr.Montalvo i n'estic més que encantada, l'embaràs de la nena ja el va portar ell i aquest també. Vaig parir a la clinica girona i tret de la llevadora que em va torturar una mica a l'hora de posar-me l'agulla (no em trobava les venes!!) jo els hi poso un 10.
Referent al Dr. Montalvo, el primer dia que vas a la consulta, ja et dona el seu teléfon móvil per si tens qualsevol mena de problema el pugis trucar les 24 hores del dia de dilluna a diumenge, a mi aixó ja em dona molta tranquilitat. Jo em vaig trobar que quan estava d'uns 7-8 mesos no sentia la nena a vellugar-se, el vaig trucar de seguida i em va dir que menjes un tall de xoxolata negre i el truques en 10 minuts. L'efecte de la xoxolata va fer que la nena es mogues, jo em vaig quedar flipant!! El vaig trucar per dir-li i em va dir que qualsevol cosa el truques. Aixó era a les 3 de la tarda, doncs a les 10 del vespre em trucava ell per saber com havia passat la tarda i si la petita s'havia anat movent.
Jo, personalment, n'estic molt molt contenta i conec bastanta gent que va amb ell que també estan encantades.
Ell nomès treballa per la privada, a la clinica girona i a la bofill. I té moltes mutues.
Espero haver-te servit d'ajuda!
BLAPERERWAY
:: papallona
:: papallona
Entrades: 140
Membre des de: dt. març 23, 2010 8:25 pm

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: BLAPERERWAY » dl. març 29, 2010 5:08 pm

Jo Dra Moral, de Gidona, excelent, avans tenia Dra. Huguet però vaig cambiar pk el tracte era molt fred i hi haurá qui n´estigui molt contenta, però a mi no em va agradar, i a més cuan li preguntava alguna cosa, semblava que ja ho haguessim de saber tot, i per mi era el primer, en fi, és la meva modesta opinió.
Clínica , la Girona, per mi molt bé.
Professional d´assegurances de salut a Sanitas.
Solucions a mida per empreses.
****
Sendra
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 72
Membre des de: dv. març 05, 2010 3:11 pm
Ubicació: Girona

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: Sendra » dt. març 30, 2010 2:37 pm

Us explico el meu part al Santa Caterina. Està en castellà perquè ho vaig escriure per un foro d'ambit nacional.
******************************************************
Bueno ahora lo vais a flipar cuando os cuente cómo salimos del hospital mi marido y yo.

Primero empecemos por el parto, que todavía no os lo he explicado y ahora tengo tiempo:

Pues nada la noche del lunes al martes tuve muchos movimientos de la niña, patadas, golpes, como si estuviera de 20 semanas pero más exagerado, yo pensaba que era que quería salir y no sabía cómo, pero lo decía de coña... pues no, la muy fiera "se cargó" la bolsa y a las 6 de la mañana rompía aguas en la cama. Me enteré, fue como un plof que noté interior y después mucho líquido caliente.
También expulsé el tapón, todo a la vez, pero el tapón iba saliendo poco a poco. Me duché pensando que la rotura de bolsas era un momento y ya está pero no! aunque estuve un buen rato en la ducha, al salir de ella, eso seguía saliendo. Tenía que andar con una toalla entre las piernas, era un poco gracioso. Además de los nervios de pensar: estoy de parto, he roto aguas, y estoy tan tranquila ( sin contracciones)
Desayunamos, mi marido se duchó, nos vestimos ( tuve que coger una compresa y toalla por si mojaba el coche) y a las 7 estábamos en el hospital. Hicimos el ingreso y me miraron. No estaba de parto, ni estaba dilatada, pero como había roto aguas podía quedarme y ver qué pasaba o irme y regresar a las 18 horas si no me ponía antes de parto. Ni loca: yo me quedo. Vivo a media hora, soy novata, había una carrera de ciclismo que cortaban la carretera, etc...

Bien, me voy a la habitación, y aunque voy teniendo dolores de regla, no hay nada más, andamos cada poco tiempo por los pasillos para ver si la cosa mejora ( con un apósito en los bajos para no ir degotando, porque aquello salía y salía.... más que aguas era un mar entero!)
Al medio día ya empiezo a tener contracciones cada 5 minutos, pero de dolor soportable, pero duración escasa. Más tarde, a las 3, empieza lo bueno, contracciones cada 5 minutos pero de duración de 50 segundos y dolor muy fuerte. Viene la comadrona y me dice que solo he borrado el cuello, que es mucho, pero que todavía no estoy dilatada ( de dos)
A las 4 la cosa se pone peor, contracciones cada 4 o 5 minutos, con 1 minuto de duración y dolor INSOPORTABLE, con lágrimas en los ojos y mareos del dolor. Mi marido con una revista abanicándome ( la revista ha quedado rota por todos lados) y le digo a la comadrona que es insoportable, que me muero, yo ya no puedo con mi alma y mi marido ya se empieza a poner nervioso. Quiero la epidural ya o me desmayaré de dolor. Me mira la comadrona y me dice que estoy de 3. ¿Cómo voy a estar SOLO de 3 si ya no puedo más?? entonces los gritos en las contracciones creo que empiezan a asustar a la gente porque deciden bajarme al paritorio y llamar al anestesista.

Ufff ya me la ponen y me quedo mucho más relajada, que bien! ahora me ponen oxitocina porque las contracciones han bajado un poco. A mi me da igual con tal de enterarme de que estoy pariendo y no de que me están torturando... La cosa se tranquiliza y a las 8 empiezan unos dolores diferentes, en el coxis, como de querer ir al baño, son cada vez más fuertes hasta que en uno de ellos noto como si me tuviera que aguantar. El dolor me ha echo gritar de nuevo y marearme, así que la comadrona ha venido a ver si hay sorpresa ( palabras textuales). La niña está en posición y está apoyando la cabeza, por eso me duele. Otro grito de dolor, insoportable, ¿ me estaré rompiendo el hueso? Vuelve el anestesista que me pone otra cosa y ahora siento las contracciones estas pero no me desgarran.
La comadrona me dice que me queda una hora... uff que emoción! Viene la gine y comentan que la niña no está en posición correcta, parece que tiene la cabeza mirando para arriba, y la tendrán que girar, a ver si pueden.

En una de las contracciones me dice que empuje... ¿Empujar? ¿cómo? ¿el qué? pero nada, consigo entenderla y en un par de empujones la gine consigue girarla. Ya se iba cuando se da cuenta de que la cosa va muy bien y que pdemos seguir, que no hace falta esperar más.

Empiezo a empujar en cada contracción, como en las pelis. Sin dolor, solo concentrada en sentir a mi niña deslizarse hasta fuera (el mejor momento del parto), haciendo mucha fuerza y empujando tres veces en cada contracción. En 5 contracciones tenía a mi bebé encima de mi, toda mojada y calentita.

Ahora solo faltaba la placenta que estaba enganchada y no salía ( una hora o más se estuvo para sacarla), fue muy doloroso pero con la niña encima, me daba igual ya. Mi marido pudo ver la cabeza coronar, cortar el cordón umbilical y luego vestir a la niña allí a mi lado. Al cabo de 3 horas subíamos a la habitación.

DE CÓMO NO SE RESPETAN A LOS BEBÉS DE LACTANCIA ARTIFICIAL...

Y empezaba el calvario de los bibes..

Bueno padres primerizos pero no tontos, sería el eslogan. Si mi niña tiene hambre ( LA exclusivamente) y cuando le damos el bibe solo se toma 10 o 15 ml ( acaba de nacer!!!!) es normal que tenga hambre antes que otro que come 30 ml. Así que nos pasamos los dos días de ingresos pidiendo los bibes cuando Emma lloraba de hambre. Habiendo agotado las otras posibilidades ( cacas, dolor de tripa, etc..)
La última noche, al pedir un bibe, me dice la infermera que sólo hace una hora que ya me ha dado uno. Le contesto que sólo se ha tomado 15 ml y que tiene hambre. Me acompaña hasta la habitación para VERLO. Mientras mi niña llora desconsoladamente le mira el pañal y comprueba que no tiene la tripa dura ( justo lo acabábamos de hacer nosotros) y dice, bueno quizás sí tenga hambre, te daré uno sólo de 10 ml y miraré COMO se lo das. Perfecto, ningún problema, así si lo hacemos mal nos corregirá.
Nada, todo perfecto, somos unos cracks del bibe. La nena se toma los 10ml ( y se hubiera tomado más). Al cabo de dos horas volvemos a estar igual. Vuelvo a ir a pedir biberón y me dicen que NO hace las 3 horas. Le explico que sólo se ha tomado 10 ml porque es el que me han dado antes y que la niña tiene hambre. Otra infermera viene a comprobar que sabemos mirar si un pañal está lleno de caca o no, y decide que tenemos razón, que tiene hambre. Esta vez nos da uno de 30 ml. aunque también se queda para ver que sabemos meter el bibe en la boca de nuestra niña y no en el oído.. ( qué se han creído????)

Bueno al día siguiente, empezamos bien y nos van dando los bibes a las horas que los pedimos, cada 2 o tres horas, sin muchos problemas, la niña cada vez come más y se deja menos cantidad, con lo que se espacian las tomas.

Nos dan el alta y ya nos vamos cuando son las 12 y veo que le toca comer, que nos pillará en el coche o cuando recojamos las cosas. Emma empieza a llorar cuando estamos recogiendo, le digo a mi marido que pida un bibe mientras yo me cambio para irnos. Salgo del baño y el bibe sin venir y mi niña llorando desconsoladamente. Salgo de la habitación y veo que hay una infermera doblando toallas, otra repartiendo comida y otras dos hablando. Le grito desde el pasillo a mi marido que a quién se lo ha pedido ( no hay nadie en el cuarto del microondas) y me contesta una infermera que a ella, que ya va ( la que está doblando toallas tan tranquila) Entonces viene cuando la de la comida se mete en medio y me dice que los bibes son cada 3 horas y no cada dos. Le explico ( por enésima vez ) que ellas me dan bibes de 30 ml y que mi niña que tiene 2 días sólo toma 15 ml, y que tiene hambre antes. Su respuesta es: los bibes son cada 3 horas.

Se me hinchan las pelotas, mi bebé llorando desconsolada, yo vestida y mi marido con las maletas en fila para irnos. VáMONOS!!! Le grito. Cogemos a la niña, las maletas y salimos del hospital. En el parking le doy un bibe ( traíamos uno por si pasaba algo por la carretera) con agua del tiempo, hecho allí mismo con mis polvos. La niña toma un poquito y se calma.

Si no fuera porque queríamos llegar a casa, ibamos con un bebé recién nacido, yo que no me podía ni sentar, ni mover, y un cabreo enorme, entramos a poner una reclamación y a exigir hablar con un responsable.

Creo que la Lactancia artificial no se respeta, si mi niña tenía hambre antes porque comía menos que otros ( pesa 2600) no me puede responder que me lo dará a las 3 horas. Qué pretende? dejarla llorando una hora porque no hace el tiempo estimado? a caso tratan igual a los bebés que pesan 3 y medio que los de 2 y medio? VENGA YA!!!
Us animo a entrar al meu blog: trucs del dia a dia, cosetes que m'han funcionat, tot desde la meva perspectiva de mare d'una nena de 2 anys i del nou embaras: http://mamaymujer.blogspot.com.es/

Imatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Floti
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2739
Membre des de: dj. juny 05, 2008 5:48 pm
Ubicació: Caldes Malavella
Contacta:

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: Floti » dj. abr. 01, 2010 7:02 pm

Ostras Sendra... ya les vale... no?

Yo no voy a dar el pecho... asi que ya estoy conscienciada a tener que ir con todo el equipo a cuestas y mas al ir por privado... pero que se han pensado?

Cada bebe es unico.. y por tanto no pueden decir que cada 3 horas.. apa... que ya les valeeeeeeee :ufs: :ufs: :ufs:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
08/02: veiem el saquet
01/03: escoltem el cor
29/03: estàs molt gran
26/04: 15 cm i sembla que ets nen
27/05: morfo-nen. Incidència!
01/06: Anmio-perfecte
14/06: 600 gr i 28 cm
01/07: Repetició morfo-ventriculomegàlia-833 gr
19/07: 1223 gr i 35 cm
05/08: 1438 gr
23/08: 2050 gr i 45 cm
17/09: 2600 gr i 47 cm
14/10: naixement 3.050 gr i 49 cm
Avatar de l’usuari
boira
:: pantera
:: pantera
Entrades: 839
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:48 am

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: boira » dt. abr. 06, 2010 7:26 am

Mai he entès perquè el pit ha de ser a demanda i el biberó cada 3 hores...
Imatge

Imatge
Martona_
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. jul. 19, 2010 9:14 pm

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: Martona_ » dl. nov. 08, 2010 10:00 pm

Hola marones,

Matocama, a mi m'ha passat el mateix que a tu, anava al GTC amb la Dra. Borrell i la meva sorpresa va ser quan em va dir que no feia parts i que al final de l'embaràs em podia portar la Dra. Huguet, en principi em va semblar bé l'opció i així ho he fet.
Ara estic de 39 set. i ja he anat a 3 visites amb ella. Ja m'agrada, però és una mica seria....

M'agradaria que m'expliquessis una mica la teva experiència amb aquesta Dra. i què tal a l'hora del part.

Tu a quina clínica vas anar? Nosaltres ens hem decidit per la Bofill.

Gràcies,
Imatge
Imatge
nis
Entrades: 3
Membre des de: dv. març 12, 2010 9:32 pm

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: nis » dg. nov. 21, 2010 8:07 pm

Hola a totes!!!
Per fi m'he decidit i anirem a la Clínica Bofill, ara només em falta escollir el ginecòleg, ja que el meu per privada no fa parts. Crec que em decantaré per en Querol, sabeu si entra per Sanitas i a la Bofill?? Per cert, què cal portar a la Bofill, ja sóc mare d'una nena de 4 anys, però cada clínica demana coses diferents i aquesta vegada pariré al març.
Estic de cinc mesos i ja haig d'anar lligant caps.
Moltes gràcies pels consells que heu anat escrivint!!!
Fins aviat!
Nis
abril82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 604
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:13 pm
Ubicació: Celrà
Contacta:

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: abril82 » dg. nov. 21, 2010 8:45 pm

nis ha escrit:Hola a totes!!!
Per fi m'he decidit i anirem a la Clínica Bofill, ara només em falta escollir el ginecòleg, ja que el meu per privada no fa parts. Crec que em decantaré per en Querol, sabeu si entra per Sanitas i a la Bofill?? Per cert, què cal portar a la Bofill, ja sóc mare d'una nena de 4 anys, però cada clínica demana coses diferents i aquesta vegada pariré al març.
Estic de cinc mesos i ja haig d'anar lligant caps.
Moltes gràcies pels consells que heu anat escrivint!!!
Fins aviat!
Nis


hola, jo abans anava amb el dr. querol, em visitava per Allianz a Serveis Mèdics i anava tan a la girona com a la bofill. Però ara visita a la Clínica girona, a serveis mèdics ja no i per la meva mútua no entra. Pregunta-ho trucant a la clínica girona.
10/10/10 T.E. POSITIU!!!!

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
pitita
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: pitita » dl. nov. 14, 2011 9:49 am

Bon dia!
Noies, reobro aquest post perquè estic feta un embolic...

Estic embarassada, però tot i això m'estic plantejant canviar de ginecòleg. Fins ara em visito a Barcelona, i ara estic pensant de visitar-me i tenir el nen a Girona. Sóx d'Axa però no conec a cap metge aquí.

He anat llegint opinions i veig que és força igual anar a la Clínica Girona o a la Bofill (bé, ja em direu opinions sinó...). També m'entra l'Onyar, però d'aquesta sí que no en sé res...

I de metges... estic feta un embolic. Sí que m'agradaria que el metge que em seguís l'embaràs, pogués atendre'm al part, però no sé si tots ho fan... Quin metge teniu vosaltres? I quina opinió en teniu?

Necessito ajuda, encara que em queda molt per tenir el petit, estic una mica nerviosa per tot plegat...
Gràcies!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
boira
:: pantera
:: pantera
Entrades: 839
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:48 am

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: boira » dc. nov. 16, 2011 10:15 pm

Hola Pitita,

jo he tingut dues nenes a la Bofill i tot molt bé. Vaig amb la Dra Montse Alcalde, també a la Bofill. Ja vaig donar la meva opinió al principi del post, però ara ja he tingut una altra nena i tot bé. Ella no em va poder assistir el segon part perquè vaig parir el 6 de desembre i estava de pont. En teoria t'assisteix la seva companya, però també estava il·localitzable, i va venir el ginecòleg de guàrdia, i tot bé.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
pitita
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: pitita » dj. nov. 17, 2011 9:26 am

boira ha escrit:Hola Pitita,

jo he tingut dues nenes a la Bofill i tot molt bé. Vaig amb la Dra Montse Alcalde, també a la Bofill. Ja vaig donar la meva opinió al principi del post, però ara ja he tingut una altra nena i tot bé. Ella no em va poder assistir el segon part perquè vaig parir el 6 de desembre i estava de pont. En teoria t'assisteix la seva companya, però també estava il·localitzable, i va venir el ginecòleg de guàrdia, i tot bé.


Moltes gràcies!!!! :ok: :-()-)
Imatge

Imatge
Crisstina
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. feb. 28, 2020 10:48 pm

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: Crisstina » dc. jul. 01, 2020 10:29 pm

Hola!!! Entre el Doctor Montalvo i el Doctor Julian Lopez, quin em recomaneu? Estic super perduda tema ginecolegs.
Gracies.!!!
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: aiguablava » dj. jul. 23, 2020 4:02 pm

No els conec, potser quasi que facis un post nou perquè aquest veig que es va obrir fa 11 anys.
De totes formes, mai n'havia sentit a parlar d'aquests dos ginecòlegs de Girona.
Gaia_03
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. ago. 01, 2020 1:32 pm

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: Gaia_03 » ds. ago. 01, 2020 1:37 pm

Hola Cristina.
Jo vaig anar a primera visita amb el Dr. montalvo i vaig sortir molt decepcionada.
L'embaràs me l'ha portat una altra doctora i el tram final me'l portarà el Doctor Lopez. Quan hagi anat a la primera visita et dic que tal.

Crisstina ha escrit:Hola!!! Entre el Doctor Montalvo i el Doctor Julian Lopez, quin em recomaneu? Estic super perduda tema ginecolegs.
Gracies.!!!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::