SUJETADORES PREMAMÁ.

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
eli75
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: eli75 » dl. juny 02, 2008 6:32 pm

1000 gràcies Llumeta pels teus bons consells! :ok:

No havia pensat en comprar una talla superior a la que gastem en 6-7 mesos!
Avatar de l’usuari
koala_
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: koala_ » dt. juny 03, 2008 5:56 pm

Hola noies doncs a mi encara no m'ha fet falta comprar-me, de moment em van els meus, tot i que ja comencen a anar-me'n petits, aixi que al proxim mes m'hen comprare. Tot i aixi Llumeta gracies pels teus bons consells.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Crispina
:: tigre
:: tigre
Entrades: 773
Membre des de: dj. set. 06, 2007 10:05 pm

EntradaAutor: Crispina » dt. juny 03, 2008 8:16 pm

Koala? Estabas en guianupcial.
perdonarme, se que no va con el tema pero creo que nos conocemos no?
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dj. juny 05, 2008 11:01 am

anneta_73 ha escrit:jo em vaig comprar uns sostenidors del prenatal i de davant de conya, però a la part de l'esquena hi ha un punt qeu em roça tant que m'ha fet una mica de ferideta. No sé, intentaré trobar el lloc aquest i a veure si puc treure això que em fa mal!


Són un model que et pots posar els tirants de 3 maneres diferents?? jo els tinc i a la part de la tanca hi ha un troç que em rasca, crec que és fil d'aquell de "pescar" i per això fa malet :plora: aquest finde li diré a la meva mare que me'l tregui pq si et trec jo potser els desmonto, jejeje
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dj. juny 05, 2008 11:03 am

LLUMETA GRÀCIES WAPA!!!!!!!!!Es nota que ets una professional en la teva feina :ok:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: SUJETADORES PREMAMÁ.

EntradaAutor: Arigalma » dt. gen. 15, 2019 2:31 pm

Hola

Potser et sortiria a compte ja agafar-te algún sostenidor de lactància, que normalment el tallatge ja ve adaptat.
Jo la primera vegada intentaría comprar-los en persona, així pots valorar una mica.

Slts
Imatge

Imatge
pessoleta
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 14, 2018 9:12 am

Re: SUJETADORES PREMAMÁ.

EntradaAutor: pessoleta » dv. feb. 15, 2019 11:47 am

Ostres jo amb aquest tema no trobo res que s'adapti bé, em vaig comprar uns de lactancia al HM que no m'acaben de fer el pes perquè o em van grans o m'apreten, i el problema es que m'estan sortint unes farides sota el pis que em fan molt mal... i ara que he trobat uns que més o menys em van bé, els tiics d'esport de CK, sense aros ni res, la llumeta m'ha aportat molta llum al tema i veig que no són gaires correctes perquè no tenen cap suport abaix!!!! :ufs: Estic una mica desesperada amb aquest tema...
mamitravel
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 07, 2019 7:39 pm
Ubicació: Barcelona

Re: SUJETADORES PREMAMÁ.

EntradaAutor: mamitravel » dt. juny 04, 2019 9:43 pm

pessoleta ha escrit:Ostres jo amb aquest tema no trobo res que s'adapti bé, em vaig comprar uns de lactancia al HM que no m'acaben de fer el pes perquè o em van grans o m'apreten, i el problema es que m'estan sortint unes farides sota el pis que em fan molt mal... i ara que he trobat uns que més o menys em van bé, els tiics d'esport de CK, sense aros ni res, la llumeta m'ha aportat molta llum al tema i veig que no són gaires correctes perquè no tenen cap suport abaix!!!! :ufs: Estic una mica desesperada amb aquest tema...


hola! jo també anava molt incòmoda des de molt a l'inici amb els sostens, i finalment em vaig comprar uns d'embaràs al Prenatal. Són genials, molt còmodes i tenen reforç tant sota del pit, com l'esquena i els tirants, la veritat és que notes quan te'ls treus!! hi ha dies que dormiria amb ells i tot :P

Com et diuen, t'aconsello que si més no els primers vagis a la botiga i te'ls provis. Tenen diversos models, jo em vaig provar 3 o 4 fins donar amb aquests, i me'n vaig comprar 3 iguals!
yessi
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. juny 05, 2019 8:03 pm

Re: SUJETADORES PREMAMÁ.

EntradaAutor: yessi » dc. juny 05, 2019 8:14 pm

Bones,
Jo vaig decidir comprar-me sense aros, i vaig estar mirant a diferents botigues i no m'acabaven d'anar prou be, o la talla era petita. He de dir que jo estic molt sensible dels pits.
Doncs després de molt mirar i provar he decidit comprar-me'ls de lactància, i súper be!!! S'agafen molt be al pit.
Jo me'ls he comprat al H&M, econòmics i molt be!!

Una abraçada mamis!!!!!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::