Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
Carbiadaya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Carbiadaya » dl. gen. 17, 2011 8:06 pm

Nenis vinga que la clínica espera a les futures mamis del SP jejeeeje!!!!

jo vulllllllllllllllllllllllll >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
primavera
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:54 am
Ubicació: Castelldefels

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: primavera » dt. gen. 18, 2011 9:57 am

Bon dia nenes!!
Ara surto de casa per anar a fer-me les corretges. Quan torni us explico.
Muaaaaaaaaaaaaack!!
Imatge

Imatge
______________________________________________________
Avatar de l’usuari
Carbiadaya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Carbiadaya » dt. gen. 18, 2011 10:35 am

Esperem notícies primavera!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Evonica
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 8:22 am
Ubicació: Barcelona

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Evonica » dt. gen. 18, 2011 2:04 pm

Hola futures mares!!!

Jo he estat tres vegades a la Clínica sagrada Familia.
La primera va ser per un legrat,i la veritat,la situació que estava visquent en aquell moment no em va deixar fixar-me en la sala de parts ni en res...però el que sí em vaig quedar al.lucinada va ser en la habitació que em van donar.Era gran,tenia com un rebedor a part de l'habitació i un bany gran co el de qualsevol casa,és a dir, més gran que els comuns en els hospitals.Després vaig saber que era com una habitació epr VIPS.Normalment si volies aquella habitació habies de pagar 100 euros extres per dia!!!!És l'habitació 203!!!!
Ara bé....vosaltres quan aneu a fer l'entrada a l'hospital la podeu demanar (si està buida) i us la podeu quedar SENSE PAGAR EXTRES amb la condició que si algú la demana pagant us haureu de marxar d'aquella i us donaran una altre normal.
Això és el que vaig fer en el meu segon part!!!Vaig estar tres dies superbé!!!
En el primer no ho vaig fer pq estava ocupada...llàstima pq va ser cessàrea i vaig estar quatre dies...ohhh...
Ah!I respecte a la sala de parts...mireu...no era nou...ni acollidor...ni com a casa...però la veritat és que entre contracció i contracció no esteu per mirar la decoració!!!Jajajaja i quan ja tingueu al vostre petit o petitona a sobre,recent parides,tot us semblarà la mar de bonic!!!
La qüestió és que tot estigui net i desinfectat,les persones siguin professionals i nosaltres estiguem tranquil.les!!!

Bé noies...ànims que aviat sereu les supermames!!!!
Fins aviat!!!
Avatar de l’usuari
Carbiadaya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Carbiadaya » dt. gen. 18, 2011 2:34 pm

Evonica sí segur que allà estarem la mar de bé!!!No creec que la decoració ni si és nova o no sigui lo més important,com tú molt ben dius,una vegada que estem allà amb contraccions no creec que ens preocupi gaire :ok: a més lo realment important és l'equip que ens atendrà i que els nostres <:-< sortin rapidets i sans!

Moltes gràcies per l'info de l'habitació! :content:

Quines ganes de veure la clínica jajajajaaja :p-) :p-) :p-) :p-)
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
primavera
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:54 am
Ubicació: Castelldefels

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: primavera » dt. gen. 18, 2011 4:49 pm

Hola guapis!
Que la criatura segueix estant d'allò més bé i que torni a fer corretges dimarts vinent :P
Segueixo verda com una enciam!!
Imatge

Imatge
______________________________________________________
Avatar de l’usuari
Carbiadaya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Carbiadaya » dt. gen. 18, 2011 5:30 pm

Ostres primavera....el Nil no vol sortir!!!

Però potser ni arribes a la setmana que bé....nena aveure si coincidirem les dues allà jaajja >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: crissie » dt. gen. 18, 2011 6:27 pm

PRIMAVERA jo un dimecres estava verda com un enciam i el dijous estava trencanty aigües...o sigui que això no vol dir ers..jejejjejeje :content:
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
anna23
Entrades: 2
Membre des de: dt. gen. 18, 2011 6:17 pm

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: anna23 » dt. gen. 18, 2011 6:30 pm

Toc-toc. És pot entrar?
Quina il·lusió m'ha fet descobrir aquest fòrum. Jo també hem visito a la sagrada familia amb el Dr.Boguña. He vist que també hi ha algú que té el mateix ginecòleg. Jo ara estic de 38+3. Avui he anat a fer corretges per primera vegada, i dimarts 25 he de tornar-hi.
Ara us he de deixar però prometo que us aniré visitant i llegint, llàstima que no us hagués descobert abans.

Una abraçada a totes.
Avatar de l’usuari
Magic
:: pantera
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dg. set. 10, 2006 2:01 am

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Magic » dt. gen. 18, 2011 6:40 pm

anna 23, benviguda! tu ja estas a puntito de carameloooooo!

evonica, moltes gracies per la info! no dubtis q demanaré l'habitacio VIP! jajajja! a veure si hi ha sort i no la demana ningu mes... jejej! jo la vaig veure quan la meva amiga va parir alla (ella tenia la del costat!)... la veritat es q esta molt be pq les visites poden estar a la saleta i tu dins amb el bebe, pero pot ser tb contraproduent pq la gent s'apalanqui massa! jajajjaja!!!!!!!!

primavera, a veure si el Nil s'anima!!!!!!!!! jo dilluns vinent he d'anar a la clinica... a veure si ja ha nascut el Nil! jejejje!
Imatge
Avatar de l’usuari
Carbiadaya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Carbiadaya » dt. gen. 18, 2011 6:53 pm

Anna benvinguda al fórum!!!Som unes cuantes que estem ja cuasi ben bé al paritori!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Crissie sentir la teva expériencia ens dona molts ànims jejeje!!!jo demà tinc corretges aveure si la cosa comença a activar-se!! :ok:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
bertagener2011
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 6:51 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: bertagener2011 » dt. gen. 18, 2011 11:46 pm

Bona nit noietes!!

carbiiii...ay que ens trobarem pels passadissos...jajaja

Aqui estic escarxofada al sofa, amb insomni i buenooo...cagada de por!!! demá hem fan corretges a veure que tal perque la setmana passada hem van dir que estava "verde como los prados de Asturias"!!!

Ja mateix hem poso de part i a veure si us puc fer 5 centims de tot!!!

Una coseta, sabeu si hi ha secador a l'habitació??? es per treure'l de la bossa en cas de que n'hi hagi!!!

Tema arrecades: una noia que va parir a SF hem va dir que valia forat y arrecades 40 euros, amb negre..no et fan factura!!! ho trobo carissim, aqui al meu poble costa 12 euros en una farmacia que ho fan...

Una altre cosa que trobo molt car es el parking...nenaaaas, 30 euros per dia!!! i es que si aparques fora es zona verda!!! el meu marit diu que a veure si hem poso de part un dissabte perque al menys podrá deixar el cotxe sense pagar un duret...jeje
ImatgeImatge
Evonica
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 8:22 am
Ubicació: Barcelona

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Evonica » dc. gen. 19, 2011 8:45 am

Hola a totes!

A veure...
Bertagener2011..a les habitacions no hi ha secador,ohhhh...però us recomano que no l'oblideu a casa...jo el vaig fer servir per eixugar-me els punts després de cada rentada i em va anar molt bé.
Pel tema de les arrecades,no en tinc ni idea..jo vaig tenir un nen,un Jordi.
Pel tema parquing,recordo que el meu marit primer el va deixar allà però si veia un forat al carrer allà que el deixava!!!

Crissie,Carbiadaya...i per a totes les que us han dit que esteu verdes....ATENCIÓ!!!!Jajajjaja
A mí també em van dir que estava verda a la setmana 37 a les 10 del matí i el Jordi em va donar un copet que em va trencar aigues a les 22h de la nit!!Jajajaja.A les 3h.començava contraccions(la llevadora em va dir que seguia verda),a les 7h. tenia contraccions fortes(la llevadora em va dir que havia esborrat el coll de l'úter,però que seguia verda),aleshores em va portar a sala prepart,amb corretges,em va donar una "cremeta" i en una horeta faig fer la feina i vaig haver d'anar correts a sala de parts i per port no em poden posar l'epidural!!!
Doncs sort que estava verda,no?jajajajajaja
No us espanteu,segur que teniu temps per gaudir de tot...però no us enrefieu,eh???Pel que sé no he estat la única "verda" que he parit al mateix dia,ni tampoc de 37 setmanes!!!

Petonets!!!!
Avatar de l’usuari
Carbiadaya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Carbiadaya » dc. gen. 19, 2011 9:38 am

Berta nenaa cuand de temps,aiaiaiai que ens trobarems allà totes jajajaja!!! :content:

Doncs ara que ho dieu si que em portaré el secador :ok:

Ostres Evonica jo penso igual,en cualsevol moment potser o sigui que no ens enrefiem jejeje.Aquesta tarda tinc corretges,aveure si surt alguna contracció.Mai he tingut,almenys
que l'hagi notat,però és que ahir a la tarda si vaig sentir una cosa rara jejeje i la panxu tiesa com
un palo de golf. :content:

Tema arrecades,jo sé d'una noia que va parir allà a l'agost i li van clavar 40e i posant-li altres arracades d'aquestes anti-al-lérgia.

Nenis avui faig 38 setmanes,yujuuuuuuuuuuuuuuu,aveure si aquest nen és decideix en sortir aviat! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Noies quines comadrones teniu volsatres...jo l'Irene Blanco!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
conilleta
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 9:30 pm

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: conilleta » dc. gen. 19, 2011 3:57 pm

Evonica Que guay això de l'habitació no?? quin luxe....i a qui li demanes??? i ho dius així?? jo vull la 203?? jejejej!!!

Carbiadaya 38 setmanes!!! uoooo!!!!! On et fan les corretjes?? al cgo també?
Imatge
Evonica
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 8:22 am
Ubicació: Barcelona

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Evonica » dc. gen. 19, 2011 6:16 pm

Hola!

No,conilleta!!Jajajajaja
Quan tú o el teu marit vagi a admisions a fer-te l'ingrés i doni les teves dades ,aleshores pregunteu si l'habitació que és la suit,la 203,està lliure i si la podeu ocupar gratuitament.Aleshores si està buida et faran signar un paper conforme l'ocupes tú però que està disponible per aquells pacient que la reclamin pagant.
De fet,em penso que totes les plantes de la clínica tenen una suit d'aquestes.

Apa,noies,i feu-me cas...val la pena.I total...si es pot tenir de gratis....no?

Carbiadaya...un consell...bé,a totes,disfruteu de les primeres contraccions.Jo em vaig portar la última eco del meu Jordi per passar millor els dolorets,passejant amunt i avall,fent rotacions pèlviques...de tot....però quan arriben les de veritat,les de part...no estas per res ni per ningú!!jajajaja.Bé,cada mare és diferent però intenteu gaudir de cada moment per dolorós que us pugui ser i intenteu visualitzar la finalitat...la sortida del vostre nadó...a mí em va ajudar molt.

Fins aviat!
Avatar de l’usuari
Magic
:: pantera
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dg. set. 10, 2006 2:01 am

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Magic » dc. gen. 19, 2011 8:09 pm

ja em veig donant-me d'osties per l'habitacio 203! jajajjajaja!!!!
espero q al meu marit no li entri la vergonya i la demani... pq me'l conec... i depen de com arribi jo a la clinica no estare per demanar suites ni mandangues!!
Imatge
Avatar de l’usuari
primavera
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:54 am
Ubicació: Castelldefels

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: primavera » dc. gen. 19, 2011 11:03 pm

Bona nit noies!
La gine que m'ha fet una eco avui m'ha dit que la criatura pesa 3.500kg. I jo em noto verda verda encara, pq no tinc cap contracció ni res, ...
Haurem d'esperar a les corretges de dimarts a veure el què.
Petonets i fins demà!
Imatge

Imatge
______________________________________________________
Avatar de l’usuari
Magic
:: pantera
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dg. set. 10, 2006 2:01 am

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Magic » dc. gen. 19, 2011 11:25 pm

vinga primavera q no et queda res!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Carbiadaya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: Carbiadaya » dj. gen. 20, 2011 10:26 am

Conilleta sí vaig al CGO!! :ok: I ahir vaig tenir corretges nenis i res de contraccions,o sigui que si la cosa no s'activa de cop el meu nen no té pressa per sortir jejeje! :content:

Evonica ets un sol,gràcies per els consells,tan de bó els pugui possar en practica,aiaiaiaiiiiiiii que això ho tenim aqui!!!

Primavera ànims nena,que ja veuràs que el teu nen farà Tachan i arribarà per sorpresa jeje >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Magic sisim'imagino a un munt de prenyis allà en estat crític jajaja demanant la 203,quina imatge jeejejej!!! :love:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::