Ginecòlegs embaràs Hospital General de Catalunya

Salut, dubtes i preparatius.
Airam849
Entrades: 4
Membre des de: dt. gen. 19, 2021 11:05 am

Ginecòlegs embaràs Hospital General de Catalunya

EntradaAutor: Airam849 » dt. gen. 19, 2021 11:34 am

Buenas a todos,

Puede ser que haya alguna pregunta sobre ginecólogos para control de embarazo y parto en el hospital General de Catalunya, pero puede que sean antiguos y no encuentro.

Pues me gustaría si alguien tiene alguna recomendación especial de alguna ginecóloga del hospital general de catalunya, yo había visto alguna referencia de Laura Rodellar, Helena Bagan y Naual Souliman. Hasta ahora me he estado visitando con otro doctor pero he tenido varias complicaciones y no estoy contenta con el control que ha hecho, así que he decidido hacer un cambio, ya que es un momento muy importante en el que tiene que haber confianza y sentiese cómoda con el/la ginecóloga que nos lleva. He decidido que sea mujer, quizás es una tontería pero puede que encuentre más empatía.
Por favor, si alguien tiene alguna experiencia de las doctoras que menciono. Si asisten a partos, empatia en los controles...en fin, como os ha ido. O si consideráis alguna otra ginecologa, pues me decís.
Muchas gracias por vuestra ayuda!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 20, 2021 11:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en castellà
Airam849
Entrades: 4
Membre des de: dt. gen. 19, 2021 11:05 am

Re: Ginecòlegs embaràs Hospital General de Catalunya

EntradaAutor: Airam849 » dt. gen. 26, 2021 12:09 pm

Bones,
Ningú té cap información o experiència amb aquestes ginecòlogues?em seria de gran ajuda.
Moltes gràcies!
Avatar de l’usuari
RapaNui
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. des. 21, 2016 8:12 am

Re: Ginecòlegs embaràs Hospital General de Catalunya

EntradaAutor: RapaNui » dg. març 21, 2021 7:30 pm

Crec que arribo tard... però vaig tenir la sort que m’atengués la Dra. Rodellar durant el part (el seguiment el vaig fer amb el Dr. Xiberta) juntament amb el Dr. Xiberta i en vaig sortir encantada. Respectuosa, empàtica i molt agradable. No puc parlar-te de les visites de ginecologia perquè em va atendre durant el part per casualitat. Però no dubto que el seu tracte serà igual.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::