Com comunicar l'embaràs (en temps de COVID)?

Salut, dubtes i preparatius.
Laura90
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dl. set. 30, 2019 9:02 pm

Com comunicar l'embaràs (en temps de COVID)?

EntradaAutor: Laura90 » dl. oct. 12, 2020 8:59 am

Hola!

Estic embarassada de 12 setmanes (post d'abril 2021) I aquesta setmana tenim la eco del primer trimestre.

Per ara només hem comunicat la notícia als nostres pares, el meu cunyat (germà del meu marit) i els meus avis. I també ho sap una amiga meva de la feina.

Si l'eco va bé i el triple screening surt correcte ens agradaria poder ampliar aquest cercle, amb altres familiars i amics. Dir-ho a la feina no és problema però amb tot el tema del COVID, en canvi, hem reduït molt la vida social i ara a més haurem d'estar 15 dies intentant quedar només amb grups bombolla.

No em fa molta gràcia dir això per WhatsApp però ja són 3 mesos i hi ha gent que m'agradaria que ho comencés a saber. Si m'espero a que ens veiem en persona potser ja se'm nota...

Com ho heu fet vosaltres?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Com comunicar l'embaràs (en temps de COVID)?

EntradaAutor: Anna Maria » dl. oct. 12, 2020 9:16 pm

Bones!
Primer de tot, enhorabona i espero que gaudeixis molt de l'embaràs, que tinguis una hora curta al part i que la criança sigui un moment nou per anar descobrint-vos tu, la teva parella i el teu bebè.
Doncs tot i que per Whatsapp et sembli una mica fred, et diré dues maneres que jo he vist que m'ha encantat. Una va ser un vídeo, així gravat amb el mòbil i enviat, i l'altra va ser una foto d'una ecografia i al missatge el nom del nen/a dient "... s'ha unit al grup".
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Laura90
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dl. set. 30, 2019 9:02 pm

Re: Com comunicar l'embaràs (en temps de COVID)?

EntradaAutor: Laura90 » dc. oct. 21, 2020 11:24 am

Moltes gràcies Anna Maria! Així ho hem fet per ara, Whatsapps i video trucades... A veure si podem tornar a la normalitat aviat.
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: Com comunicar l'embaràs (en temps de COVID)?

EntradaAutor: Tànit » dv. oct. 30, 2020 9:11 pm

Potser la sol.lucio sigui una macrovermuth per zoom... o canviarte la foto del whatsapp a veure si s en enteren XD.

Nous temps, noves formes de comunicació!!!!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::