Hospital Quiron Barcelona

Salut, dubtes i preparatius.
SusanSAB
Entrades: 4
Membre des de: dv. abr. 17, 2020 6:14 am

Hospital Quiron Barcelona

EntradaAutor: SusanSAB » dl. abr. 20, 2020 5:35 pm

Hola mares! :-()) Sóc Susana estic embarassada de 18 setmanes i vaig a les visites a la Quiron de Barcelona. Em porta una obstetra molt maca i molt atenta a tot. Estem molt contents amb ella. El meu dubte és sobre les llevadores ... Hauria de demanar cita amb elles? En quin moment t'ensenyen l'hospital per quan neixi el nadó? Moltes gràcies !! z2:-)
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: Hospital Quiron Barcelona

EntradaAutor: Gublin » dt. abr. 21, 2020 9:30 am

Hola Susana,

Jo també vaig a la Quiron de Barcelona... però estic de 12 setmanes. És el meu primer embaràs i no sé molt bé com funciona el tema de les llevadores... havia pensat després de la setmana 20 ja preguntar-li a la gine just el què estas preguntant. Si t'enteres d'alguna coseta abans em dius!!

Quina és la teva gine? Jo vaig amb la Dra. Ferrer i és molt maca... ahir vaig tenir l'eco de les 12s amb la Dra. Folch i estava tant concentrada amb les medicions i tal que també sap greu preguntar i que t'expliquin, tot i que ens vam quedar amb ganes de que ens anés comentant més.

Una abraçada!!

:mu:: Gublin
SusanSAB
Entrades: 4
Membre des de: dv. abr. 17, 2020 6:14 am

Re: Hospital Quiron Barcelona

EntradaAutor: SusanSAB » dt. abr. 21, 2020 9:35 pm

Hola!! :--/)
Jo tinc la doctora Sira Capote, una noia molt maca. El proper dia 4 tinc la eco de les 20 setmanes amb la doctora Folch i després amb Sira.
Li preguntaré sobre aquest tema i et comento!

Moltes felicitats per l'embaràs :-())
SusanSAB
Entrades: 4
Membre des de: dv. abr. 17, 2020 6:14 am

Re: Hospital Quiron Barcelona

EntradaAutor: SusanSAB » dt. abr. 21, 2020 11:36 pm

Si vols passa'm el teu número de móvil per privat i així parlem millor!
: lasito :
esperança87
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. nov. 12, 2019 8:16 am

Re: Hospital Quiron Barcelona

EntradaAutor: esperança87 » dt. juny 02, 2020 3:52 pm

Hola! Sobre les visites us fa la eco la mateixa ginecòloga? Es que a la dexeus no te la fa la ginecòloga, no ho fan a la mateixa consulta que la dra. I això no m’agrada i ara vull canviar. Gràcies
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: Hospital Quiron Barcelona

EntradaAutor: Gublin » dt. juny 02, 2020 4:06 pm

Hola Esperança!

Si, a mi sempre m’ha fet la eco la ginecòloga a totes les visites que he anat. La única eco que de moment no m’ha fet ella es la de les 12 setmanes, m’ho va fer una dra especialitzada en ecografies

Una abraçada i felicitats per la panxeta!!!

:mu:: Gublin
Newmami
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. juny 29, 2020 9:48 am

Re: Hospital Quiron Barcelona

EntradaAutor: Newmami » dc. ago. 12, 2020 9:53 am

Hola,

Pel que veig a alguna ja li queda poquet per tenir el Nen/a. Finalment, el tindreu a l’Hospital Quirón de Barcelona? Us ha agradat el tracte i el que heu vist? Quins punts forts i febles te?

Sempre m’hi he fet les revisions ginecològiques i ara dubto si tenir-hi el peque perqué no conec ningú que l’hagi tingut a aquest hospital.

Gràcies.
Camy
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. març 28, 2018 10:05 pm

Re: Hospital Quiron Barcelona

EntradaAutor: Camy » dv. ago. 21, 2020 9:01 pm

Hola!!!

Felicitats a totes!!

Jo estic embarassada de 5 setmanes (ahir ho varem saber) i pel q llegeixo de la Dexeus estic dubtant si anar-hi o canviar. La segona setmana de setembre tenim hora per la nostra primera eco.

Em queda molt a la vora de casa i faig seguiment mèdic allà per diferents temes i amb el Dr. Barri per control endometriosi, i amb ell estic súper contenta, xo no duu embarassos.

Quants dubtes!!! :)
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: Hospital Quiron Barcelona

EntradaAutor: Erika79 » dl. ago. 24, 2020 4:20 pm

A Quirón no es fan visites a les sales de part. Abans es feien però quan havia de parir, octubre de 2019, em van dir que ja no en feien.

Jo hi vaig tenir els bessons. Hi va haver coses que em van agradar i coses que no.

El que més em va sobtar és que al poc de parir ja em van pujar a l’habitació on hi esperava la familia. Pensava que estaria en alguna banda tranquila, sola amb els petits. Però no.
Vaig tenir una atonia uterina (hemorragia) al poc de parir. Em feia un dolor horrorós i l’enfermera no ens feia cas. Per poc m’hi quedo... quan per fi va reaccionar van volar per dur-me a quiròfan.
Després aquella enfermera va venir cada dia a preocupar-se per mi, això si. Però després vaig descobrir que aquestes hemorragies són freqüents en parts múltiples. Podrien haver-me tingut en observació, no?
Després era un festival de gines i enfermeres venint a veure’m fins tenir l’alta. Suposo que era una forma de dir: l’hem cagat, ho sentim.

La neteja, les enfermeres de la nurserie i el menjar molt bé. El personal de quiròfan i reanimació, de 10!

Degut al que m’havia passat em van deixar escollir quedar-me tres dies en comptes de dos.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Newmami
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. juny 29, 2020 9:48 am

Re: Hospital Quiron Barcelona

EntradaAutor: Newmami » dl. set. 07, 2020 5:45 pm

Moltes gràcies erika79 per explicar la teva experiència.
Avatar de l’usuari
nic
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dt. ago. 04, 2015 10:53 am

Re: Hospital Quiron Barcelona

EntradaAutor: nic » dt. oct. 27, 2020 8:34 am

Hola noies!

Tot just tinc el positiu! i estem mirant si dur embaràs a la quiron o no.
M'agradaria que l'hospital estigués actualitzat en quant a part el més respectat i poc medicalitzat possible, però no trobo referències de ningú en aquest sentit, em fa por que tirin pel dret per la fama que tenen aquests hospitals...

Vosaltres que ja hi teniu més tracte, us està donant bon feeling? No sé quina dra triar per fer el seguiment, recomanacions?

Moltes gràcies! :ok:
Imatge
15 febrer -> TE+!
02 març - Sou dos!! 3 i 4mm // 22 març - 2,4 i 2,5 cm
12 abril - 6 i 6,1 cm - sembleu nens! // 9 maig - confirmat! us esperem Aleix i Gerard :)
8 juny - 300gr! // 06 juliol - 700gr!
08 agost - 1,35Kg! // 26 agost - 1,77 Kg!
Newmami
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. juny 29, 2020 9:48 am

Re: Hospital Quiron Barcelona

EntradaAutor: Newmami » ds. des. 05, 2020 10:57 am

Hola nic,

Potser ja tens el tema resolt. Tot i així, a mi em porta l’embaràs la Dra. Folch i Folch, de l’equip del Dr. Cabero. De moment n’estic contenta del seguiment però encara no he parit. Molt agradable, puntual en les visites i, respon tots els dubtes que li plantegis sense cap problema i de forma clara i entenedora. No és una persona de preocupar les pacients, la veig molt positiva. Les ecos les fa totes ella. Les infermeres ja són un altra tema...

En tema part desconec l’actuació de l’hospital en general, i amb la situació actual potser ha canviat alguna cosa. Aquest és un tema que em neguiteja.

Bon i feliç embaràs!
EmmaGM
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. maig 14, 2021 11:39 am

Re: Hospital Quiron Barcelona

EntradaAutor: EmmaGM » ds. maig 15, 2021 11:17 am

Hola mamisssss!! Aqui una altre que es suma a portar el seguiment des de la Quiron!
En para•lel faig seguiment al CAP...

Divendres que ve tinc la primera visita a la Quiron, estaré de 8+3 amb la Romina Castagno... i volia sapiguer si algú l’ha tingut i em pot explicar qué tal! Estic bastant ansiosa de que tot surti bé, i em fa por que sigui seca o no em contesti tots els dubtes... m’ajudaria molt sapiguer la vostra experiencia.

Una altre cosa, jo sóc DKV, i vull sapiguer si pel part s’ha de pagar alguna cosa a part, o si ho cobreix tot... ja se que encara queda molt però si haig se canviar vull fer-ho lo més aviat possible!

Moltes gràciesssssss i molt bon embaraç!!!!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::