Embarassada de risc

Salut, dubtes i preparatius.
Patri23rib
Entrades: 1
Membre des de: dl. gen. 13, 2020 5:09 pm

Embarassada de risc

EntradaAutor: Patri23rib » dl. gen. 13, 2020 5:22 pm

Hola bona tarda, actualment estic embarassada de 11 setmanes. Avui he anat al metge i m’ha donat un informe per la mutua de l’escola ja que no tinc els anticosos de la rubeola i estic en contacte amb nens constant. El metge m’ha donat el informe i després he anat a la mutua del cole. Allà m’han donat uns papers per que ompli l’escola i uns per mi. La meva pregunta és durant aquests dies
Quees tramiten els papers de la mutua he de portar alguna cosa? He de fer algo a l’escola? O ja ho fa tot la mutua de la empresa? És un tema que en preucupa ja que no es baixa si no, solicitud per risc laboral.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1293
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Embarassada de risc

EntradaAutor: crunchi » dl. gen. 13, 2020 6:25 pm

hola,

primer de tot enhoraabona perl'embaras.I després simplement aclarir que una cosa és embaras de risc i una altre, la baixa per risc. Son dos coses diferents.
Entenc que tu et refereixes a demanarla baixa per risc, que és diferent a la baixa laboral q demanes a la SS. Si busques "Baixa per risc" al forum o a google trobaràs molta info. Però aixi resumint molt, la baixa per risc és una baixa q tramites tu amb la mutua de l'empresa. Ells et demanaran uns papers del teu metge i uns papers a la teva empresA, q en ppi un cop comunicat per part teva, ho gestionaran la mutua amb l empresa.
Ara entenc q has d esperar la resolució de la mutua de la teva empresa, q et dirà si t'ho aprova i quin dia serà el teu ultim dia a la teva feina.
Imatge

Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::