Sucre baix embaras d 25 setmanes

Salut, dubtes i preparatius.
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 237
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Sucre baix embaras d 25 setmanes

EntradaAutor: mvillpa » dg. des. 29, 2019 3:18 pm

Hola, a l’analisi del sucre hem va sortir una mica baix, la llevadora hem va dir q no era gaire bo per la criatura q menges poc i sovint per arreglar-ho. Tot i q intento fer aixo no se fins quin punt s’arregla o no i ara q estic d 25 setmanes, es el meu segon embaras, penso q crec q es mou poc i espero q no sigui efecte d’aixo. Algu s’hi ha trobat amb el sucre baix?
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 380
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: Sucre baix embaras d 25 setmanes

EntradaAutor: Bea » dl. des. 30, 2019 12:52 pm

Hola mvillpa,

Les hipoglucemies durant l'embaràs són bastant freqüents, el nostre metabolisme canvi molt i els malestars propis de vegades ens fan menjar malament. Com de baixa tenies la glucosa? Era en dejú?

Hauries d'intentar menjar amb freqüència com et van aconsellar, cada 2-3h, alguna cosa amb hidrats d'absorció lenta (cereals, llegums, etc) i no dolços, doncs els dolços fan efecte rebot, pugen molt el sucre però a les 2h provoquen hipoglucemia. Tot i que si algun cop notes una hipoglucemia severa (mareig, pits a les oides, falta de força, tremolors) una mica de sucre és el millor per aixecar la glucosa al moment. Si no et trobes malament, en principi són hipoglucemies lleus, no és bo pel nen perque si la teva sang té manca de glucosa, ell rep menys aliment, i pot arribar a tenir un retard en el creixement. Però tot depen de com de baixos siguin aquests nivells, no és el mateix estar a 65 que és un nivell només lleugerament baix, que a 40, que comença a significar un risc seriós.

Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET