Bessons 2020

Salut, dubtes i preparatius.
Cirera2802
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. ago. 16, 2019 5:05 pm

Bessons 2020

EntradaAutor: Cirera2802 » dg. nov. 03, 2019 3:06 pm

Bona tarda,

He obert un pots nou, per veure si trobo altres mares/parelles amb bessons en camí, així com si alguna ja els ha tingut, i es vol afegir al grup per aconsellar-nos, serà molt ben rebuda.

Jo estic de 9 setmanes i la revolució hormonal está a tope. Con q vinc d'un avortament recent vaig amb peus de plom i prudència. Intento mirar-ho positivament i compensar la por amb la il.lusió, però m'agradaria trobar més gent en la nostra situació.

El meu és embaràs de molt alt risc ja q d'on mono-bi. I això em va xocar una mica pq en l'altre embaràs (tinc un nen de 3 anys) va ser de baix risc. La gine em va dir k era protocol i tipus d'embaràs i q anéssim pas a pas....

He llegit un fòrum antic i m'encanta veure-hi missatges positius i gent q ha passat pel mateix!!

A veure si s'anima aquest grup!

Una abraçada a tothom q hi hagi entrat.
Laqmespera
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. ago. 26, 2019 8:46 am

Re: Bessons 2020

EntradaAutor: Laqmespera » dg. nov. 17, 2019 11:22 pm

Hola cirera!

Jo estic quasi com tu, espero bessons mono - bi i ja tinc un nen (el meu té 5 anys). Ara estic de 22 setmanes, creuant els dits pq tot vagi bé.
A mi també m'agradaria compartir experiències amb altres persones en aquesta situació. A veure si algú s anima!! Una abraçada
Cirera2802
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. ago. 16, 2019 5:05 pm

Re: Bessons 2020

EntradaAutor: Cirera2802 » dt. nov. 19, 2019 6:37 pm

Laqmespera!!! Quina alegria!! I q tb siguin mono bi!!! I que tinguis ja un nen!!! A mi ja m'han fet la eco del primer trimestre i tot bé!! Vaig tancar una mica marró la setmana passada xò em van mirar i era implantació. He estat uns dies de repòs i ja està.

Ja deus estar a punt ( si no el saps ja) de saber el sexe oi? I per cert X quan són?

Encantada que hagis entrat i escrit al fòrum!!! Ens seguim comunicant i explicant!!!

I si algú més entra i té ganes d'afegir-se al grup serà molt ben rebut!!!

Una abraçada!!!
Cirera2802
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. ago. 16, 2019 5:05 pm

Re: Bessons 2020

EntradaAutor: Cirera2802 » ds. des. 07, 2019 12:58 pm

Com estàs??

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::