Embarassada amb miomes

Salut, dubtes i preparatius.
Niuet
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. maig 03, 2018 2:35 pm

Embarassada amb miomes

EntradaAutor: Niuet » dj. oct. 10, 2019 8:37 pm

Hola a totes?
Alguna ha tingut un embaràs amb miomas? O alguna embarassada amb miomes? Experiències? Testimonis? Consells?
Gràcies a totes.
petitoneta
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dl. set. 17, 2012 8:33 pm

Re: EMBARASSADA AMB MIOMAS

EntradaAutor: petitoneta » dj. oct. 10, 2019 8:55 pm

Hola!!!

Aquí una que ha tingut els dos embarassos amb un mioma!! El meu ginecòleg va comentar-me que és molt freqüent que les embarassades tinguin miomes. Normalment són petits (el meu era tamany d'un cigró), però amb les hormones del mateix embaràs creixen (el meu va créixer fins al tamany d'una pilota de tennis). Hi ha dues coses a tenir en compte: que siguin molt grans i pressionin la criatura per qüestions d'espai i que durant el part (si es cessària) no es "toquin", és a dir, que no s'extirpin ja que hi ha risc de patir hemorragies. En la revisió de les quarantena, el mioma ja m'havia disminuït molt de mida (no sé si les hormones de la lactància poden també afectar-li) i al cap d'un any en la revisió ginecològica ni me'l va detectar!!

Espero haver-te ajudat!

Petitoneta
Niuet
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. maig 03, 2018 2:35 pm

Re: EMBARASSADA AMB MIOMAS

EntradaAutor: Niuet » dj. oct. 10, 2019 9:21 pm

Moltes gràcies petitoneta per la teva resposta i felicitats pels teus 2 embarassos.
mckenzie
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dc. jul. 18, 2018 10:25 am

Re: EMBARASSADA AMB MIOMAS

EntradaAutor: mckenzie » dv. oct. 11, 2019 9:17 pm

Hola!

Aquí una altra que ha tingut dos embarassos amb miomes. No m'han donat cap problema, sempre em van dir que el mioma era en un lloc que no feia "nosa" per a l'embaràs. En tots dos casos vaig poder tenir un part vaginal i no em van fer més controls ni res pel fet de tenir un mioma. Jo sempre ho deia a les ecografies rutinàries ("Eh, que tinc un mioma!"), però mai no hi van donar cap mena d'importància, suposo que perquè el lloc on era no dificultava el part. Sí que em va créixer molt durant l'embaràs. Aquest segon va ser una cosa una mica exagerada, em vaig arribar a pensar que era el cap de la nena! I no, era el mioma! Però tenia un bony que em feia angúnia i tot de veure-me'l. Després de tenir el meu primer fill, el mioma sí que es va fer molt petit, i ara suposo que també s'ha reduït, perquè jo no el noto. De tota manera, tinc pendent anar un dia d'aquests al ginecòleg i que em faci una eco per mirar-ho (la meva segona filla ara té vuit mesos i mig).

Espero haver-te ajudat!

m
Pantera
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Re: EMBARASSADA AMB MIOMAS

EntradaAutor: Pantera » dl. oct. 14, 2019 11:20 pm

Hola Niuet!
Jo estic embarassada de 22 setmanes i des de les primeres setmanes (5-6) quan m'estirava al sofà o al llit em notava un bulto centrat damunt del pubis. Jo pensava que això era normal ja que mai havia estat embarassada. Aquest bulto va anant-se desplaçant cap al meu costat dret i ha anat pujant quan, a la eco de les 12 setmanes em van dir que era un mioma de 10x9cm! Jo he arribat a estar prima i ja et puc ben assegurar que abans de l'embaràs no el tenia. Des d'aquell moment em van derivar a l'hospital per seguiment de l'embaràs allí.

El meu mioma es subserós pediculat el que significa que es extern i no afecta per a res a l'embaras ni al part, a priori. Ara medeix 13x10cm i sembla que des de fa 6 setmanes ja no ha crescut més. A les 15 setmanes vaig ingressar a l'hospital per un fort dolor al costat dret (mioma) pensant que podia ser apèndix. Després de fer-me proves em van dir que segurament el mioma es va quedar sense reg sanguini i això fa molt de mal. Pensa que no podia ni caminar i per fer 5 passes del llit al lavabo havia d'anar pas a pas, marejada i amb suors fredes. Els calmants que em podien donar per via no m'alleujaven, l'únic que m'alleujava era estar estirada panxa amunt i anant regulant el llit de l'hospital pel tema postural. No havia tingut mai un dolor tant fort.

La recuperació fins llavors ha sigut lenta, tot el dia a casa del llit al sofà i avui dia encara si surto al carrer he de seure cada 10 minuts perquè em molesta el costat.

Dels 3 tipus de miomes m'ha tocat el menys fotut però el que pot ser dels més dolorosos.
No sé si portar una nena ha fet que el mioma creixés més pel tema estrògens. Això ja són imaginacions meves sense fonament...

Ànims!

Pantera.
Airam849
Entrades: 4
Membre des de: dt. gen. 19, 2021 11:05 am

Re: Embarassada amb miomes

EntradaAutor: Airam849 » dc. març 17, 2021 2:56 pm

Bones,
Estic embarassada de 25 setmanes amb un mioma subseroso intramural de 14cm inicialmente era de 6,5. Al principio el meu gine deia que no passava res pel lloc on està. Però l'altre día, em va espantar perquè a part de parlar de la cesàrea em va dir que hi había risc de pèrdua d'úter.
Com vau acabar finalmente l'embaràs? I on us portaven i amb qui ginecòleg?
Ja que m'agradaria tenir una segona opinió

Moltes gràcies per la vostra ajuda.
Pantera
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Re: Embarassada amb miomes

EntradaAutor: Pantera » dj. maig 13, 2021 11:05 pm

Hola Airam! Doncs em meu part va ser induït vaginal i sense epidural ni instrumentalitzat. A mes 41+1 setmanes. Clar que em meu mioma no es intramural però, penso jo, si el teu acabés amb cesària hi ha molts tipus de talls, no només la ratlleta de bikini. Simplement que el ginecòleg que et porti o que faci la cesárea sàpiga la localització del mioma per tal de que afecti el mínim possible i l'úter es recuperi el més aviat millor.

Suposo que es refereix en què pots acabar sense úter per si comences a sagnar sense parar, complicació poc freqüent en els parts i cesàries però que al tenir un mioma faria que l'úter no es pogués contraure del tot bé en certes circumstàncies entenc.

Ànims!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::