Substitut del Cariban

Salut, dubtes i preparatius.
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Substitut del Cariban

EntradaAutor: olotina » dc. set. 11, 2019 1:42 pm

Hola! Coneixeu algun medicament similar al Cariban? Venen setmanes llargues i vaig a 4 pastilles diàries i a 20€ la caixa... :ufs: :ufs: :ufs:
He provat el gingebre però no m'agrada gens i tampoc no em fa res.
A algunes farmàcies online he trobat que venen altres medicaments: Cysteel, Natura nauseas, Angelini...
si alguna em podeu donar opinions i experiències us estaré molt agraïda!
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Substitut del Cariban

EntradaAutor: Jomateixa82 » dc. set. 11, 2019 8:53 pm

Hola Olotina,

Jo vaig tenir sort i no vaig tenir cap nàusea en cap dels embarassos però sí força acidesa a l'últim trimestre. A mi m'anava molt bé menjar poma natural, no sé si per les nàusees també pot ajudar en alguna cosa... No sé.. per provar no hi perds res. Sort i ànims!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Substitut del Cariban

EntradaAutor: Anna Maria » dj. set. 12, 2019 9:12 am

Bones!
Jo no em vaig tenir massa de marejos, i quan em vaig tenir vaig prendre gingebre, que m'anava bé. Com el prens tu? Jo vaig trobar com unes trossos de gingebre recoberts de sucre que estaven bons, al principi els trobava forts però el que feia era agafar el tros i menjar-me'l a poc a poc, mastegant bé.
També em van recomanar menjar poquet i sovint, no tenir ni la panxa molt plena ni molt buida, i pels marejos de primera hora del matí em van recomanar tenir una galeta o un pa torrat a la tauleta de nit i menjar-ne abans de llevar-me.
I també em van recomanar menjar aliments rics en vitamina B6: llegums, fruits secs (pipes i pistatxos) i els plàtans.
Ah! Ja de pas dic que els plàtans van bé per la potassa, per intentar evitar les rampes!
Molts ànims!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: Substitut del Cariban

EntradaAutor: RedBerry » dc. set. 18, 2019 11:47 am

Bon dia!
Olotina ho vaig preguntar forces vegades a la farmacia i em van dir que no hi ha substitut al cariban perque es veu que junten 2 coses a l'hora o no se que...
Tambe vaig usar bastant cariban a l'ultim embaras. Vaig pendre unes pastilles de gengibre, en pastille es menys engorros, i bueno no feien masa pero algo feien.

Que vagi be!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::