Patinet, cadireta doble, acoplada?

Salut, dubtes i preparatius.
Ally83
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 340
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Patinet, cadireta doble, acoplada?

dv. set. 06, 2019 4:57 pm

Hola a tots!

Al gener tindré la segona nena que es portarà aprox 18 mesos amb la primera, i em surt el dubte de com portarles....

Ara tinc un bugaboo i una maclaren, així que surtim els 4 podem anar amb els dos cotxets, xo si haig d’anar sola? Si el recorregut no es llarg puc portejar la petita, xo hi ha situacions on no.... (restaurant x exemple) seure amb la motxila o el fular es incomodissim!!

He vist que tinc la opció del patinet, pero la gran la veig massa petita i si te son i tal.... i per internet he vist que hi ha com unes cadiretes que s’acoplen.

Alguna amb fills amb poca diferencia em pot explicar que ha fet?? X cadireta de bessons no tinc espai al ascensor....
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
petitoneta
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dl. set. 17, 2012 8:33 pm

Re: Patinet, cadireta doble, acoplada?

dl. set. 09, 2019 10:05 pm

Hola!!

Les nostres filles es porten 22 mesos i nosaltres vam fer una barreja de totes les possibilitats en funció si sortíem els quatre o jo sola amb les nenes i on anàvem. Una cosina va deixar-nos un cotxet de bessons (vaig comprar un reductor pel cap de la petita perquè em feia cosa posar-la a la cadireta tan petita). També vam comprar un patinet per acoblar-lo al cotxet, tot i que no era gaire pràctic perquè el patinet quedava bastant endarrera i era incòmode portar el cotxet... Una altra opció és portar el petit amb una motxilla i el gran a la cadireta, tot i que nosaltres això no ho vam fer perquè de motxilla no n'hem utilitzat mai.

Espero haver-te ajudat una mica i enhorabona per la pròxima maternitat!!
sompares
Entrades: 1
Membre des de: dv. oct. 04, 2019 1:18 pm

Re: Patinet, cadireta doble, acoplada?

dv. oct. 04, 2019 1:31 pm

Molt interessant ja que jo em trobo en una situació similar, i no sé quina opció comprar.

Son "primerizos" i ens han sortit bessons! :b-)))

Així que doble bendició o doble problema .

Quina opció i model recomaneu comprar?
He estat mirant comparatives en aquesta página de https://carritosdebebe10.com i hi han bones opcions, però no sé quina comprar.

I és una inversió important

Torna a “Estic embarassada”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::