Insomni

Salut, dubtes i preparatius.
aralcr87
Entrades: 3
Membre des de: dc. feb. 20, 2019 9:25 am

Insomni

EntradaAutor: aralcr87 » dj. ago. 29, 2019 11:59 pm

Hola hola!
Que tal? Com porteu l'embaràs?
Jo estic de 34 setmanes. I ja en fa unes quantes que pateixo insomni. Per molt cansada que estigui no aconsegueixo dormir més de 2 hores seguides!
Com que no se que fer em dedico a netejar armaris durant la nit... Els tinc tots impecables ja!
A alguna li ha passat? Pot ser lo del síndrome del niu? Creia que això passava quan ja estaves apunt de parir...
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Insomni

EntradaAutor: crunchi » dv. ago. 30, 2019 2:15 pm

Hola, crec que sol passar en l'embaràs, si.
Jo em solia despertar 2 o 3 cops per fer pipi per la nit. No dormia mai del tirón. I de fet ja no he tornat a dormir mes de 6h seguides desde llavors, tot i que ara éa per altres motius clar :anec: .
Intenta relaxar-te i no donar mes importancia de la que té (no t'obsessionis vaja). El cos i metabolisme canvien durant l'embaras, i el son també, si. Si pots fes migdiades. Jo a vegades em feia migdiades de 2 i 3 hores jejeje aprofita per descansar el maxim que puguis!!
Anims amb la recta final!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Insomni

EntradaAutor: Anna Maria » dv. ago. 30, 2019 2:51 pm

Bones guapa!
Doncs jo vaig tenir insomni més aviat cap al principi de l'embaràs, i és cert, tenia les prestatgeries que s'hi podia menjar, jajajaj perquè també és cert que treure la pols als objectes de la prestatgeria em relaxava, cosa que no m'havia passat mai (odio treure la pols...). Les hormones fan de les seves, o sigui que com ha dit la companya crunchi, prent-ho amb calma. Dorm la migdiada si pots o sinó t'estires al sofà per descansar.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::