Ginecòleg o ginecòloga a Manresa

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
Miyu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 3:48 pm

Ginecòleg o ginecòloga a Manresa

EntradaAutor: Miyu » dt. juny 18, 2019 8:58 am

Hola a totes!


Estic cercant ginceòleg a Manresa per portar el meu embaràs.

Abans vivia a Sabadell, la meva nena va nèixer a l'Hospital General de Catalunya a Sant Cugat i la meva gine era la dra. Mila Martinez i, tot i que em plantejava que em portés aquest embaràs el mateix equip, finalment ho hem descartat perquè no veig viable parir i estar-me 3 dies a St. Cugat amb la meva nena a Manresa.


En fi, al lio... Algú em recomana un bon metge a Manresa?
Des que sóc aquí m'han visitat (per altres motius) el dr. Rafols, el dr. Carreras i el dr. Matas.

Però com son metges dels que jo en dic "top de Manresa", no se si, per portar un embaràs, aniran massa per feina obviant una mica el que jo vulgui.

Si alguna ha parit amb ells, també agraïria opinió.


Gràcies a totes!
Imatge
Avatar de l’usuari
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

Re: Ginecòleg o ginecòloga a Manresa

EntradaAutor: nina81 » dg. juny 30, 2019 10:48 pm

Bones noies. A mí en porta el Carreras i també vaig per la seguretat social. Jo el tindré per la seguretat social pq espero bessons i si s'adelanta i tenen q anar a incubadora a la clínica no en Hi ha. Sino fos per això del hospital, l'hauria tingut amb els ulls tancats amb el Carreras a la clínica.
Qualsevol dubte ja ho saps. Et desitjo el millor.
Imatge
Avatar de l’usuari
Miyu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 3:48 pm

Re: Ginecòleg o ginecòloga a Manresa

EntradaAutor: Miyu » dl. jul. 01, 2019 10:58 am

nina81 ha escrit:Bones noies. A mí en porta el Carreras i també vaig per la seguretat social. Jo el tindré per la seguretat social pq espero bessons i si s'adelanta i tenen q anar a incubadora a la clínica no en Hi ha. Sino fos per això del hospital, l'hauria tingut amb els ulls tancats amb el Carreras a la clínica.
Qualsevol dubte ja ho saps. Et desitjo el millor.




Hola Nina,


Jo tinc hora amb el Carreras el dia 12. Suposo que acabaré decidint-me per ell per portar l'embaràs. De fet tinc més dubtes sobre l'hospital, si clínica o Sant Joan. La meva filla va nèixer al HGC de Sant Cugat (privat), va ser part fàcil i ràpid, sense apenes intervenció (punts, etc...) i clar, lo de l'habitació individual i resta de comoditats del privat em tira molt altre cop.

Però també em fa por la fama de "cessàrea a la primera" de la clínica Sant Josep. Si sapigués que ha de ser un part ràpid com el primer no ho dubtaria, però no deixa de fer-me por que a la primera que creguin que s'allarga una mica, els doni per intervenir massa.


En fi... Felicitats per aquesta bessonada!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Miyu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 3:48 pm

Re: Ginecòleg o ginecòloga a Manresa

EntradaAutor: Miyu » dl. jul. 01, 2019 11:00 am

Naethda ha escrit:Hola! Enorabona per l'embaràs!
Tot i que la meva recomanació seria anar a parir a Sant Joan de Déu (molt millor que a la Clínica), si busques gine et recomano la Dra. Nuria Grané, està amb l'equip de la Clínica Llatjós, és un amor com a persona com a professional, molt millor que els gines "de la vieja escuela" que comentes.



Hol Naethda! Gràcies per l'enhorabona!


Vaig trucar per la Dra. Nuria Grané però fins setembre no visita! :(

De moment, i veient el que hi ha, començarem amb el Carreras, aviam què tal


Gràcies per la teva opinió!
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::