He descobert que estic embarassada a les 19 setmanes

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
Cris-Park
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. des. 16, 2013 7:19 pm

He descobert que estic embarassada a les 19 setmanes

EntradaAutor: Cris-Park » dl. maig 27, 2019 9:42 am

Bon dia mamis i papis!

Estic una mica desconcertada. Dijous passat em vaig assabentar que estava embarassada. Em vaig fer un test a casa i va sortir positiu. L'endemà vaig agafar hora amb la ginecòloga privada perquè hem fes un Eco.... i XAXAN! Estava de 19 setmanes!!!
Sé que és una cosa molt difícil d'entendre... jo tampoc m'ho explico! Al Gener vaig tenir canvi d´horaris a la feina ( molt radical), de funcions i de lloc; Pel que el cansansi l'axacava per aquest tema.
Vaig estar amb molta mucositat i d'això em pensava que venien els vòmits... Em vaig engreixar 3 quilos però em pensava que era perquè havia deixat de sortir a córrer pel canvi de torn de la feina... En fi... Que estic Embarassada de 19 setmanes i jo sense adonar-me...
Estem moooolt contents! Ja tenim una nena preciosa de 3 anys i res ens podria fer més ilusió que ampliar la família!
Però jo no puc deixar de sentir-me malament per no haver-me adonat! A l'embaràs de la meva primera filla, vaig prendrem les vitamines abans i vaig preparar el meu cos per tot el que venia. I aquest cas ha sigut molt inesperat!

Us ha passat algú?????

Avui vaig a la llevadora perquè em programi totes les proves a correcuita, però encara així estic molt neguitosa.

Moltes gràcies per llegir tot aquest rollas! jejejeje el que no em passi a mi... no li passa a ningú! :()()::::
Apple
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: He descobert que estic embarassada a les 19 setmanes

EntradaAutor: Mar i muntanya » dl. maig 27, 2019 2:08 pm

Ostres, Cris-Park, quina notícia!

Primer de tot, enhorabona! Quina sorpresa més espectacular!

Ara toca cuidar-te i fer totes les visites que cal per confirmar que tot va bé, però si et trobes bé, segur que tot serà correcte.

Jo també estic de 19 setmanes, si et convé res, ja ho saps.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::