Ginecoleg a Barcelona per anyoses

Salut, dubtes i preparatius.
endavantsempre
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. març 22, 2018 9:45 am

Ginecoleg a Barcelona per anyoses

EntradaAutor: endavantsempre » dl. feb. 25, 2019 6:09 pm

Ja tinc 45 anys i ha donat positiu la beta. algú que em pugui recomanar ginecóleg a Bcn per aquestes edats. diuen que no els agraden les velletes embarassades, encara que estic genial de salut. tinc mutu médica de cajasalut de mapfre...sino aniré a la pública es clar.. voldria un bon tracte
alguna recomanació
gràcies
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Re: Ginecoleg a Barcelona per anyoses

EntradaAutor: Ganga » dc. feb. 27, 2019 2:20 pm

Bones!
Hola endavantsempre primer de tot moltes felicitats pel teu embaràs!!
penso jo que una vida sempre és una alegria sigui a l'edat que sigui independentment a l'edat que s'esperi. Penso que l'edat nomès condiciona pel moment de concebre ja que a partir d'uns anys la fertilitat ja sabem que baixa després d'aquí jo de tu faria un RESSET MENTAL i aparcaria aquests pensaments ja que l'edat no et fa ni millor ni pitjor mare... sinó al contrari...cada dia serà un reptesent mare tant als 20 com als 40...totes partim de zero en aquest món quan tenim el primer fill.
Dit això, jo vaig estar anant els dos primers embarassos amb el Dr. Salamero a la Clínica Corachan. El seu tracte em va agradar molt. A part d'un molt bon professional i fa anys que exerceix, és un home clar, legal i atent i diu es coses molt clares amb tacte..a mi això em tranquilitzava molt. Jo te'l recomano 100. Molt bona experiència en els dos embarassos. El tercer vaig optar per anar per aquí on visc per logística, ja amb dues canalles petites baixar a Bcn..sortir tard..era inviable....perquè això sí puntuals amb les visites no gaire però clar, quan ets dins no té pressa amb tu, per tant, a mi em semblava bé. També t'haig de dir que ell no atèn només a dones de X edat però té una cartera important de gestans a partir de 40..fa biòpsies, amniosentesis si cal i altres proves ell mateix cada setmana, vull dir que no et deriven a cap lloc (suposo que no fos un tema molt complicat..que tampoc ho sé eh...)
Aquesta és la meva opinió suposo que mil caps mil experiències...Ànims i deixa enrrere l'edat que hi ha moltes és coses en les que pensar! :ok: :-())
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Triska_95
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. març 02, 2019 9:05 pm

Re: Ginecoleg a Barcelona per anyoses

EntradaAutor: Triska_95 » ds. març 02, 2019 9:30 pm

Buenas.. quería información de la Dra Ana Belén Casas me podéis ayudar pf. Gracias
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Ginecoleg a Barcelona per anyoses

EntradaAutor: Apolonia » dg. març 03, 2019 7:35 pm

Hola Triska,
te recomiendo que abras tu propio hilo en el lugar correspondiente, porqué aquí yo lo he visto de casuallidad pero mejor lo pones en el apartado de reproducción asistida y con el título que quieres opiniones de ésta doctora.
Yo me he hecho mi tratamiento de adopción de embriones en IVI con ella. Yo muy contenta la verdad. Es muy afable, agradable, y eficiente. Puede parecer fría en un principio pero no lo es, se preocupa por tí y es muy profesional. En IVI, o al menos con ella, nunca me hacían esperar mucho (llevan un buen orden con las visitas, y te toca a la hora que tenías, es de agradecer). Yo conseguí embarazo al primer tratamiento, que al final acabó en un aborto diferido, pero al segundo tratamiento y con 45 años me volví a quedar y ahora ya estoy en la recta final a 5 semanas de mi fecha prevista de parto, y muy contenta.

Mucha suerte, no lo dudes, estás en buenas manos!!!
Cualquier cosa me mandas un privado

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::