Doctor Bogunya Hospital Sant Joan de Deu

Salut, dubtes i preparatius.
cristinabb
Entrades: 3
Membre des de: dl. des. 03, 2018 2:00 pm

Doctor Bogunya Hospital Sant Joan de Deu

EntradaAutor: cristinabb » dl. des. 03, 2018 2:43 pm

Bon dia a tots/totes.

L'any passat vam tenir un fill, el Xavi, que va néixer mort a la setmana 37 d'embaràs. Ha estat un any durrissim, terrible.

El dia anterior al neixement del nostre fill jo vaig tenir visita amb el Dr. Bogunya de Sant Joan de Deu. Li vaig dir que el meu fill no es movia, però ell i l'auxiliar em van respondre amb presses que era normal perquè el nen no tenia espai. No va mirar què li passava al meu fill i no va seguir el protocol per reducció de moviments fetals. Si ho hagués fet hauria vist que el meu fill estava patint per un nus al cordó umbilical. Tota la visita la van fer amb presses, com sempre, no apuntant res a la història clínica i enviant-me a casa sense atendre la meva preocupació.

Hem parlat amb alguns metges i altres pacients de l'hospital i ningú s'extranya quan els diem que va ser el doctor Bogunya. Per aquest motiu estem buscant més MARES QUE HAGIN TINGUT MALA EXPERIÈNCIA AMB EL DR. BOGUNYA DE L'HOSPITAL SANT JOAN DE DEU.

I alhora advertir a altres mares de que NO es normal que al final de l'embaràs el nadó es mogui menys. Es mouen més sovint, amb més força i durant més estona. Si notes REDUCCIÓ DE MOVIMENTS O ABSÈNCIA, corre a l'hospital i no marxis fins que t'hagin fet unes corretges i un doppler descartant qualsevol problema greu.

Ens podeu ajudar a buscar més mares que hagin tingut al doctor bogunya?

Moltíssimes gràcies.

Cristina

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::