Nàusees que milloren a la setmana 7?? És estrany??

Salut, dubtes i preparatius.
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Nàusees que milloren a la setmana 7?? És estrany??

EntradaAutor: Flop » dj. set. 06, 2018 7:10 am

Hola noies,

estic embarassada de 7 setmanes. És el 4t embaràs, però només n’he acabat 1. Tinc una nena de 2,5 anys!
El cas és que fa 6 mesos vaig tenir un bioquímic i ara estic embarassada de nou.
A les 5 setmanes em van començar les nàusees. Jo les tinc molt fortes, no era cap novetat, i em vaig començar a prendre el cariban. El cas és que fa un parell de dies que, en sec, em noto mooolt millor. I estic una mica angoixada perquè ho trobaria normal si estés de 14, 16 setmanes, quan aquest tema comença a millorar. Però a les 7?? Vull dir, que si a mi m’afecta d’aquesta manera, no és moment de millorar, no?
I, sincerament, tinc por que l’embaràs se m’hagi aturat o alguna cosa rara...
A algú li ha passat?
Aquesta tarda tinc la primera visita amb la llevadora. Però clar, no fan ecografia... i tinc por que no hi doni importància i m’engegui...

Quin neguit...
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Nàusees que milloren a la setmana 7?? És estrany??

EntradaAutor: Anna Maria » dj. set. 06, 2018 10:00 am

Bones Flop,
primer de tot, enhorabona per l'embaràs! Per altra banda, deixa'm dir-te que ets una valenta, i que aquest nen/a serà un bebè arc iris meravellós. Malauradament, quan hem passat per un o més avortaments les pors s'augmenten exponencialment. Aquesta por la portaràs a damunt tot l'embaràs, i hauràs de mantenir-la ratlla. Fàcil de dir, oi?
Pel que sé, no hi ha cap embaràs igual, ni en la mateixa dona. "Teòricament", les nausees són al primer trimestre, però no té perquè ser tot el trimestre, o pot ser que et vinguin després en forma d'acidesa. Ma cunyada en va tenir fins que va parir.
Jo per exemple, a partir del 3r mes, ja no vaig poder asseure'm al sofà, literalment, perquè la posició de l'Isaac em feia tenir mal de coxis. Més endavant quasi ni a la cadira :-o00m :-o00m :-o00m i no hi havia ningú del meu entorn que ho hagués sentit mai, sempre havien sentit més aviat la ciàtica. Però en un embaràs, els síntomes són molt variats, et poden donar tots o cap, i en el temps es poden reproduir, allargar o acurtar.
Potser el sac ara s'ha mogut un pèl, el just perquè no et molesti l'estòmac i no et donin aquests marejos, potser el teu cos s'ha aclimatat una mica a la nova situació.
Consulta-li a la llevadora, a veure que et diu, ja sabem que hi ha professionals de tota mena, ... però jo intentaria estar més tranquil·la.
Molts i molts ànims.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: Nàusees que milloren a la setmana 7?? És estrany??

EntradaAutor: Flop » dj. set. 06, 2018 11:41 am

Gràcies per les teves paraules.

A veure què em dirà aquesta tarda...

Maria
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: Nàusees que milloren a la setmana 7?? És estrany??

EntradaAutor: Bea » dv. set. 07, 2018 10:57 am

Hola Flop,

Malauradament aquest neguit el tenim totes les que hem patit avortaments, no et relaxes fins que comences a sentir els moviments. Per la meva experiència, et diré que no vol dir res. Els nivells hormonals fluctuen molt al principi i els símptomes també. Jo he tingut pèrdues on havien marxat els símptomes, i d'altres on els símptomes seguien exactament igual. També he notat moooolts cops que els símptomes desapareixien i finalment tot estava bé. La única senyal d'alarma clara és un sagnat, i tot i així la majoria de cops acaba bé.

Com a consell et diria que compressis TE de tira econòmics. Si vas fent cada 48h i la linia no afluixa, està tot bé. A aquestes alçades ja tens un nivell molt alt d'hormones, probablement la linia ja no anirà a més, només cal que no afluixi. També pots comprar un Angel Sounds o similar, però encara falten unes setmanes per a que el puguis fer servir.

Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: Nàusees que milloren a la setmana 7?? És estrany??

EntradaAutor: Flop » dv. set. 07, 2018 3:29 pm

Gràcies, Bea.
Ahir vaig anar a la llevadora. Ella em va dir una mica això, que no em preocupés.
M’ha programat una eco per les 8 setmanes per confirmar que l’embaràs va bé i després m’enviarà a alt risc perquè em facin el seguiment allà pels antecedents que tinc.

Què és un àngel sound?
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: Nàusees que milloren a la setmana 7?? És estrany??

EntradaAutor: Bea » dv. set. 07, 2018 3:51 pm

M'alegro Flop, així et quedaràs molt més traquil·la amb la eco.

L'Angel Sounds és un Doppler sencillet per tenir a casa i sentir els batecs. En teoria funciona des de la setmana 12, però depèn de la quantitat de greix que tinguis a la panxa i de l'embaràs, si la placenta és anterior o està implantada molt amunt costa més. Jo depenent de m'embaràs l'he pogut sentir a la setmana 9, 10 o 12. Hi ha noies molt primes que fins i tot l'han sentit a la 8 amb molta paciència. L'Angel Sounds és el més conegut, però hi ha més marques i el preu no varia gaire. Jo el vaig comprar a Amazon diria que per uns 35€.

Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::