seguiment per mutua i SS

Salut, dubtes i preparatius.
priinces
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 3:00 pm

seguiment per mutua i SS

EntradaAutor: priinces » dj. jul. 13, 2017 3:36 pm

estic fen seguiment de l'embaràs per mutua i SS i l'altre dia la recepcionista de la privada em va renyar perquè diu que no s'ha d'anar a les dos , que e d'anar on vulgui parir i em va preguntar on volia parir, la veritat es que no use estic de 7 setmanes i son dos, no en tinc ni idea encara, vosaltres heu fet doble seguiment, u heu dit que ho feieu? o millor ho amagu? merci
llusca
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. maig 16, 2017 4:18 pm

Re: seguiment per mutua i SS

EntradaAutor: llusca » dj. jul. 13, 2017 5:28 pm

Bona tarda!
Pel que tinc entès ni a uns i altres els hi agrada que facis doble seguiment.

Jo estant de 2 aniria directament per SS. Tinc una amiga que estava embarassada de 2 i anava per mutua. Al néixer els nens un d'ells va tenir un petit problema (no era una cosa grreu, va estar 4 dies a la incuvadora) i se'l van emportar a la SS. I ella es va quedar al privat amb un sol nen i sense poder veure l'altre. No ho recomana a ningú!
moon86
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. ago. 04, 2012 10:02 am

Re: seguiment per mutua i SS

EntradaAutor: moon86 » dj. jul. 13, 2017 8:49 pm

Bones! Jo amb la primera vaig fer doble seguiment i sort, ja que em van sortir les transeminasses pels núvols i en uns anàlisis no surti en i els altres si! I gràcies a fer-hi doble, vaig parir a la ss i ja coneixien el meu cas quan vaig entrar per inducció...
va ser el meu ginecòleg privat qui em va recomanar anar a la publica per parir...

Jo crec que el que no els hi agradi depèn del ginecòleg
Imatge
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: seguiment per mutua i SS

EntradaAutor: jellwill2 » dj. jul. 13, 2017 11:34 pm

Hola,

a la SS no els mola que facis doblet, com a mínim on visc jo. La meva ginecòloga ho veia bé, m'ho va respectar. A mi a la mútua em veia cada mes la ginecòloga, i crec que a la SS és un cop al trimestre, però jo no duia bessons. I ecografies me'n van fer moltes, i a les SS una al trimestre. Jo preferia seguiment per part de ginecòloga que llevadora, sense desmerèixer la feina de la llevadora. I després tu ja pots triar on pareixes.

No sé quin problema va tenir la teva amiga, llusca, però una amiga meva va tenir a l¡hospital de barcelona el seu fill, i va estar una setmana a la incubadora, i ella tenia una habitació d'acompanyant del nen, no va sortir de l'hospital fins que va sortir el nen, i ella ja tenia l'alta. A alguns hospitals o clíniques privades tenen incubadores. No sé si el cas anava per aquí o per què el que tenia era millor que ho portessin a la SS.

En tot cas, si tu vas més tranquila fent doble seguiment, no ho comentis, no dic que ho amaguis, però no cal que ho diguis a cada visita i vas fent. I sobre la marxa ja triaràs on dones a llum, tenint en compte els criteris que decidiu. És aviat per decidir-ho, hi ha temps.

I ànims, que en sentiràs de tots colors, opinions per tots els gustos.
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: seguiment per mutua i SS

EntradaAutor: garota » dv. jul. 14, 2017 7:48 am

Bones!! Enhorabona.per l'embaràs!!! Doble enhorabona!!! Jejejje
Jo no he fet doble seguiment, he anat sempre x la SS, però en el primer embaràs vam.fer dues ecos extres al privat.
En aquets segon, vam dir q nono ho fariem, i a la ss hem.estat.molt ben controlats. X placenta força baixa i ppc guany de pes del primer fill les últimes setmanes, ens han.fet més.ecos de control, i ens hem sentit súper atesos. Amb això vull dir-te que.amb dos et faran un bon seguiment.
Ara, si segueixes fent doble seguiment, tot i.q a vegades és més.lio, tampoc ho comentis.al privat, no n'han.d.fer res. Ara, jo.confiaria.en un hospital públic. Que vagi súuuper bé l'embaràs!
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: seguiment per mutua i SS

EntradaAutor: Arya82 » dv. jul. 14, 2017 4:58 pm

Hola!

Jo vaig per mútua (a la Dexeus) i també em fa el seguiment la llevadora de la SS. Jo no volia fer-ho tot doble pq ho considero innecessari i a més crec que ha de ser un pal repetir analítiques i proves vàries, però sí que volia alguna visita extra. Jo vaig ser molt sincera amb la llevadora, li vaig dir que per pors (per la meva història) m’agradaria tenir algú amb qui poder parlar més tranquil·lament i que escoltés les meves paranoies. I a ella li va semblar bé i ho va entendre. Així que no es ben bé doble seguiment el que faig jo, però sí que vaig als dos llocs.

Jo tinc clar que pariré a la Dexeus i no acabo d’entendre perquè a algunes els privats les deriven a la SS. Quan portes un embaràs en un privat, crec que és important que sigui un hospital amb UCI Neonatal de Nivell III (pot atendre prematurs extrems), potser a les que van derivar no anaven a un hospital així?

Sigui com sigui, si vols fer doble seguiment endavant. Tot plegat estàs pagant els dos llocs no? I sinó, no ho diguis, tampoc n’han de fer res!

Que vagi molt bé l’embaràs!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
mima2008
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

Re: seguiment per mutua i SS

EntradaAutor: mima2008 » dc. jul. 26, 2017 12:36 pm

Hola noies! Jo faig doble seguiment, vaig pel privat (sense seguro) vaig pagant les visites cada vegada q hi anem i dps em visito per la SS. El meu gine privat ho sap i no hi ha cap problema. Com q em faig totes les probes per SS el meu gine privat em demana sempre q li porti els resultats i ja stà. A la SS no he dit res.. tampoc pregunten, pero jo crec q no passaria res.
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::