Reiki per embarassades

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
martulineta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. juny 15, 2015 4:38 pm

Reiki per embarassades

EntradaAutor: martulineta » dl. gen. 16, 2017 5:21 pm

Hola a totes les futures mames! :-)

Ja fa unes setmanes que estic pensant en anar a que em facin alguna sessió de Reiki. Seria la primera vegada. Estic de 4 mesos i aquest és el meu segon embaràs, l’altra filla té 2 anys i mig i és una nena bastant moguda i poc dormidora. El cas és que no té res a veure el primer embaràs amb aquest, ara vaig molt cansada, amb l’energia sota zero, amb res m’estresso i aquest estrés fa que els síntomas de l’embarás s’accetuin encara més (maretjos, crémor d’estómag,…) i tot això fa que estigui de més mal humor. Una clienta ocasional del lloc on treballo en va comentar que ella pel seu tercer embaràs va anar a fer-se Reiki i li va anar molt bé, la va ajudar a estar més tranquila i de més bon humor. Tinc una companya de feina que també en fa de tant en tant i també la deixa com nova. Però ara he mirat a la web d’un centre que em va recomanar la meva mare que hi va fer-se massatges, i apart de comentar que va molt bé també hi diuen que és possible que en les primeres sessions ens pot donar la sensació contrària, d’estar passant per una crisi curativa. Em fa una mica de por la veritat, tampoc vull sortir d’allà plorant i feta pols encara que sigui en les primeres sessions, ja prou que passem amb les hormones i la preocupació que l’embaràs surti tot bé…

Alguna experiencia o recomanació d’algú de vosaltres que s’hagi fet Reiki??
madame3
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

Re: Reiki per embarassades

EntradaAutor: madame3 » dl. gen. 16, 2017 8:39 pm

Hola guapa!

Jo he fet reiki quan no he estat embarassada i és fascinant. Suposo que tot dependrà de qui t'ho faci. La que m'ho va fer per a quedar-me embarassada, em va posar les mans sobre l'úter i em va preguntar si sentia algo, i lo curiós és que ho sentia a la meva tiroides, com si fos la tiroides qui impedia que l'úter funcionés bé.

També en una altra ocasió me'n van fer, en realitat era una noia que feia kinesiologia i em va fer algo de reiki també, però en aquesta ocasió no vaig sentir res especial.

Totes aquestes teràpies, al meu entendre, no són la solució de res, sinó un mitjà per a prendre consciència de bloquejos que nosaltres mateixes causem de forma inconscient. Aquesta ha estat la meva experiència. Si hi has d'anar amb por i temor no cal que vagis a perdre el temps. Pensa que el temor també el traspasses al teu cos físic, i com no al teu bebé, així que no hi ha res millor que calmar-se, perquè passi el que passi només podrà anar a millor si vius tranquil·la.

També et recomanaria que et fessis una bona analítica completa. Les analítiques que fan són de riure, on a lo màxim miren el ferro, i si tens la ferritina a 30 et diuen que estàs estupenda, i és mentida, l'hem de tenir com a mínim a 50. I mirar totes les vitamines i minerals possibles, perquè la insuficiència d'aquestes poden causar les molèsties que comentes.

Ànims!

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)
Avatar de l’usuari
Nuvolmagic
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am

Re: Reiki per embarassades

EntradaAutor: Nuvolmagic » dt. gen. 17, 2017 9:06 pm

Hola!
Jo com la madame3 m he fet sense estar embarassada i em va anar genial, m ho feia la meva mare que va apendre fa uns 8 anys i la veritat que al llegir-te he caigut que el podia fer ara però com tú m ha sorgit aquest dubte de si es pot o no.....segons el que he trobat per internet, no he pogut parlar encara amb ella, sí que es pot i diuen que es molt beneficiós tant per la mare com pel bebè, et poso els enllaços

http://terapiareiki.es/es/8/reiki-en-em ... post-parto

http://sendareiki.com/sitio/?page_id=1345

Jo ho provaré estic patint molts mal de caps i això que vaig al fisio una vegada al mes, ja t explicaré
A veure si algú et pot confirmar si es pot fer ;)
Avatar de l’usuari
dabru
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dg. feb. 24, 2013 5:02 pm

Re: Reiki per embarassades

EntradaAutor: dabru » dt. feb. 14, 2017 4:53 pm

Sobretot consulteu si es pot fer durant tot l'embaraç o no, perquè per exemple la reflexologia no l'aconsellen durant els primers mesos d'embaraç perquè podría provocar contraccions i un abort.
Avatar de l’usuari
martulineta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. juny 15, 2015 4:38 pm

Re: Reiki per embarassades

EntradaAutor: martulineta » dt. feb. 14, 2017 6:26 pm

Ostres, entre totes m'heu animat a fer-me una sessió de Reiki! ;-) Ho provaré perquè de fet tothom qui me n'ha parlat ho ha fet molt bé i n'han quedat molt contents.
Madame3 tens raó en lo de les analítiques, a mi ja m'han dit que estic baixeta de ferro, ja vaig prenent cosetes i intentant menjar aliments que en portin però és que en sóc de mena també...
lauritabari
Entrades: 1
Membre des de: dv. nov. 30, 2018 2:14 am

Re: Reiki per embarassades

EntradaAutor: lauritabari » dv. nov. 30, 2018 2:22 am

Hola. jo tinc 3 fills, i en els 2 dos darrers embarassos em faci sessions de reiki. La verda que és magnífic. després d'això estudiï per reiki i sempre que puc vaig a realitzar-me sessions. No s'ha de tenir por, ja que simplement és l'equilibri de l'energia universal. Sempre es brinda amb amor, i aquest va molt bé en l'embaràs. Per tenir una informació completa aca els deixo perquè es poden informar i treure tots els dubtes: https://www.medicinasalternativas.online/reiki/
Qualsevol cosa em consulten. Gràcies!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::