Anticossos irregulars anàlisi del 1r trimestre

Salut, dubtes i preparatius.
MamiMestra
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm

Anticossos irregulars anàlisi del 1r trimestre

EntradaAutor: MamiMestra » dc. nov. 09, 2016 7:37 pm

Hola guapes,
Avui he anat a la visita de les 12 setmanes y la gine m'ha dit que m'han sortit anticossos a l'anàlisi de sang que no són normals. M'han enviat a fer un análisi urgent per saber de què són els anticossos i no m'ha comentat res més "per no espantar-me". Pero jo preocupada m'he quedat!!!

A alguna li ha passat això dels anticossos???
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Anticossos irregulars anàlisi del 1r trimestre

EntradaAutor: noviachuky » dj. nov. 10, 2016 8:19 am

Primer de tot, ja sé que es difícil, tranquila bonica! Segurament no serà res i només es volen assegurar.

Segon, no podria ser que fos pel grup sanguini? No t'han comentat res d'això?

Vinga ànims i un petó ben fort!
Imatge

Imatge
MamiMestra
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm

Re: Anticossos irregulars anàlisi del 1r trimestre

EntradaAutor: MamiMestra » dj. nov. 10, 2016 5:33 pm

Gràcies pels ànims!

La gine no m'ha volgut dir res però sí que he llegit per internet, El que passa és que jo estic casi segura de ser RH+ per tant no entendria lo dels anticossos.

En fi, que en 15 dies ho sabré, ja us diré algo per si la meva experiència li serveix a una altra. :-o00m
besugot
Entrades: 3
Membre des de: dv. ago. 30, 2013 5:46 pm

Re: Anticossos irregulars anàlisi del 1r trimestre

EntradaAutor: besugot » dv. nov. 18, 2016 12:13 pm

hola! He vist aquesta entrada i t'he volgut respondre perquè a mi em va passar el mateix i no tenia gaire informació...
Jo també sóc RH + i a l'anlítica de COOMBS em va sortir que tenia anticossos anti-M. Es veu que a part del RH hi ha molts altres tipus d'anticossos. Et miraran de quin tipus són i si poden tenir alguna complicació durant l'embaràs; en general no presenten complicacions. Els meus eren IGg, que es veu que poden traspassar la placenta (en rares ocasions) i em van fer un seguiment extra per veure que el nen estava bé (a partir de la setmana 28, eco extra cada mes). Va néixer sa i preciós, ara ja té més de dos anys i n'estem esperant un altre.

Són casos poc freqüents els que passa res, i si passés (el que pot passar és que el nen tingui una mica d'anèmia) t'ho detecten amb els controls i hi ha maneres per solucionar-ho.
Tot i el patiment inevitable, nosaltres vam estar molt tranquils perquè veiem que estava tot sota control.
Ànims i no pateixis més del que toca, que avui en dia ho tenen tot molt apamat!!
MamiMestra
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm

Re: Anticossos irregulars anàlisi del 1r trimestre

EntradaAutor: MamiMestra » dv. nov. 18, 2016 1:54 pm

Moltíssimes gràcies per explicar el teu cas!!! Porto l'espera molt malament i em poso en lo pitjor. Sentir altres casos que han acabat bé m'anima molt!!!
Ja us explicaré què tal!!!
Avatar de l’usuari
cris1986
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 4:07 pm

Re: Anticossos irregulars anàlisi del 1r trimestre

EntradaAutor: cris1986 » dv. nov. 18, 2016 5:14 pm

Holaaaa, aqui una RH-
En el meu cas jo ja sabia que ho havia de dir en cuan fes la primera visita. Sembla ser que hi pot haver incompatibilitat de grups sanguinis i el meu cos es podia pensar que el bebe era algo a atacar. Així que a les 27-28 setmanes em van punxar l'Igamad i no he tingut cap problema.
De totes maneres si no sabràs res fins d'aquí 15 dies vol dir que no es tan urgent. Lògicament,pero, senten que ho vulguis aclarat tot el mes aviat possible. Una abraçada!
url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
MamiMestra
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm

Re: Anticossos irregulars anàlisi del 1r trimestre

EntradaAutor: MamiMestra » dc. nov. 30, 2016 7:54 pm

Hola guapes,

Finalment els anticossos són per incompatibilitat del Rh.

Al principi del meu anterior embaràs no van comprovar el meu rh i resulta que sóc negativa. Com que la meva primera filla era positiva m'havien d'haver punxat la vacuna. ¡Però no ho van fer!

Ara el meu cos ha creat anticossos que poden atacar al nou bebé i crear-li anèmia. M'han derivat a l'hospital amb embaràs de risc. Em faran proves i ecos constantment per detectar problemes (pot no passar res com pot haver mort del bebé, imagineu).

En fi. Ho explico perque és un cas estrany i per si alguna altra noia s'hi troba.

Tot ha estat una cagada de la llevadora per no demanar un anàlisi quan calia. Potser posem denuncia i tot.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Anticossos irregulars anàlisi del 1r trimestre

EntradaAutor: noviachuky » dj. des. 01, 2016 11:38 am

ostres mamimestra! tela marinera!!!!!

espero i desitjo que no sigui res i et tinguin ben controlada

una mega abraçada
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Anticossos irregulars anàlisi del 1r trimestre

EntradaAutor: crunchi » dj. des. 01, 2016 7:13 pm

Hola, desconeixia totalment aquest tema.... i ara ho buscant a internet i m'estan entrant dubtes. Jo soc Rh positiu i la meva parella es 0 negatiu, pot haver algun problema, o aquests anticossos dels que parleu es generen en una incompatibilitat per algo més detallat que aixo? O sigui es algo mes que dir una persona B+ amb un 0- pot crear anticossos... imagino q es algo mes complex, però ara m'estic emparanoyant....
:-:)
Imatge

Imatge
MamiMestra
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm

Re: Anticossos irregulars anàlisi del 1r trimestre

EntradaAutor: MamiMestra » dj. des. 01, 2016 7:42 pm

Crunchi, si tu ets positiva és igual que el teu marit sigui negatiu, no afecta.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Anticossos irregulars anàlisi del 1r trimestre

EntradaAutor: crunchi » dj. des. 01, 2016 8:58 pm

Tens rao, ho acabo de veure a internet. Només afecta si fos al revés, mare negatiu i pare positiu. :ok:
Imatge

Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::