CLINICA DEL REMEI

Salut, dubtes i preparatius.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: CLINICA DEL REMEI

EntradaAutor: martina13 » dl. gen. 05, 2015 12:47 pm

A mi el pare em va dur en el control post part i fatal ( la meva gine acabava de parir tb)
Jo el fill el vai tenir algum cop i molt be
Jo la sensacio k tinc es k el pare no s'entera massa...
Avatar de l’usuari
Flordeneu
:: tigre
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. ago. 25, 2011 9:06 am

Re: CLINICA DEL REMEI

EntradaAutor: Flordeneu » dl. gen. 05, 2015 1:26 pm

Gràcies x la resposta, Martina!
Jo demà faig 19 setmanes i em porta el dr. Gómez Latre, el fill, i molt bé. Bervic, a tu el pare no t'agrada? Jo tb estic bastant convençuda de parir al Remei.
Imatge
Imatge Imatge
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: CLINICA DEL REMEI

EntradaAutor: Bervic » dl. gen. 05, 2015 7:49 pm

No gaire, es q no explica res i quan li preguntes tot es normal. i la ultima eco(la de les 12 setmanes) q per nosaltres era important,la va fer a corre cuita i sense explicar-nos q hi havia un analisi complementari. I si busquem informació per altra banda i li comento llavors es molesta,pero si ell no mexplica res q faig? Volem canviar-nos al fill pero no sabem com dir-li...
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: CLINICA DEL REMEI

EntradaAutor: martina13 » dc. gen. 07, 2015 6:47 am

Bervic digues k x horaris es una bona excusa
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: CLINICA DEL REMEI

EntradaAutor: Bervic » dc. gen. 07, 2015 9:38 am

Bon dia!
Martina és bona idea però he mirat per la web i surt que fan els mateixos horaris, i el pare m'ha visitat tan pel matí com per la tarda. Flordeneu saps quins horaris fa el Maurici??
Avatar de l’usuari
Flordeneu
:: tigre
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. ago. 25, 2011 9:06 am

Re: CLINICA DEL REMEI

EntradaAutor: Flordeneu » dc. gen. 07, 2015 10:29 pm

Bervic, el Maurici visita sobretot els dilluns i els dimarts matí i tarda. Els dimecres va a un altre centre i els dijous em sembla que només els reserva en cas de necessitat, normalment no m'ofereixen aquest dia. Els divendres, com tots ells, no visita.

Jo et volia dir que a mi m'agrada, sobretot pel tracte que et dóna i per la tranquil·litat que desprèn, però no és que t'expliqui moltes coses si tu no preguntes. Això sí, sempre està atent a respondre dubtes, fins i tot per correu electrònic, i a mi em fa la sensació d'estar en bones mans.

Potser si et vols canviar de gine tampoc cal donar gaires explicacions... No ho sé, a veure què acabeu fent. Ja ens veurem per la sala d'espera neu:-D
Imatge
Imatge Imatge
far82
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dg. abr. 27, 2008 5:32 pm

Re: CLINICA DEL REMEI

EntradaAutor: far82 » dj. gen. 08, 2015 7:52 am

A mi també em porta el dr gómez latre i estic encantada, encara no he donat a llum, estic de 28 setmanes, però fa un parell d'anys em va operar a la clínica del remei i tant l'operació com el tracte a la clínica van ser excel·lents.
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: CLINICA DEL REMEI

EntradaAutor: Bervic » dl. gen. 12, 2015 11:27 am

Hola noies!
Ja he investigat :miko: i l'únic dia que no coincideixen és dilluns tarda, així que intentaré canviar-me, ja us explicaré!!!
Gràcies a totes!!! :love:
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: CLINICA DEL REMEI

EntradaAutor: Bervic » dv. gen. 16, 2015 10:28 pm

Martina tinc un dubte...tu q vas parir al remei i va ser per cesarea, en aquest cas la teva parella hi va poder ser amb tu? I saps si fan el pell amb pell?
Gracies!!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: CLINICA DEL REMEI

EntradaAutor: martina13 » ds. gen. 17, 2015 8:31 am

Hola!
Si el pare va ser amb mi tota lestona
Pero la nena me la van posar a sobre ja a l'habitacio pero nose clar jo no vaig especificar fer pell amb pell.
Imagino k si dius k ho vols segur k tho fan
Vius aprop de la clinica??
Avatar de l’usuari
Flordeneu
:: tigre
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. ago. 25, 2011 9:06 am

Re: CLINICA DEL REMEI

EntradaAutor: Flordeneu » ds. gen. 17, 2015 2:35 pm

Hola, noies!

Bervic, ja has fet el canviasso?

Martina, quina alegria q m'has donat amb això de la cesària! Viure-ho sense el papi al costat seria molt trist, és un descans!
Imatge
Imatge Imatge
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: CLINICA DEL REMEI

EntradaAutor: Bervic » dl. gen. 19, 2015 8:36 am

Gràcies martina! Jo també m'he quedat més tranquil.la.
Visc a 10 min en cotxe (i +o- el mateix en metro)de la clínica,ens entra per la mútua i de les opcions per escollir crec q es la millor.
Flordeneu com a finals de setmana ja tenim programada visita amb el pare hem preferit mantenir-la pq no ens la allarguessin pero la següent espero poder canviar.
Petons i bona setmana!!
Silvia_soler24
Entrades: 2
Membre des de: ds. oct. 08, 2022 11:35 am

Re: CLINICA DEL REMEI

EntradaAutor: Silvia_soler24 » ds. oct. 08, 2022 11:50 am

Aunque este foro es antiguo, me gustaría explicar mi experiencia de parto en clinica del Remei para prevenir a cualquiera que quiera tener un parto allí. Yo parí en esta clínica en abril de 2020, inicialmente debía parir en clínica corachan pero por la pandemia acabamos en clinica del remei. Por desgracia, tuve un parto extremadamente desagradable por culpa de una matrona, Beatriz, que no paró de meterme bronca durante todo el parto diciéndome que no lo estaba haciendo bien, me rompió la bolsa amniótica sin tan siquiera esperar que mi marido estuviera conmigo en paritorio para acompañarme y me realizó la maniobra de Kristeller, que está totalmente desaconsejada, en el expulsivo. Me he enterado de que por lo menos otra chica tuvo la misma experiencia que yo con esta misma matrona un año antes, pero ella con la mala suerte que debido a la maniobra de Kristeller, su bebé nació con un gran hematoma en la cabeza. Si no queréis poneros en riesgo a vosotras y a vuestros bebés, NO tengáis un parto en clinica del remei. Yo he escrito un email a la clinica explicando mi mala experiencia y avisando de la violencia obstétrica que se ejerce por parte de esta matrona. pero de momento no he recibido respuesta. Estoy poniendo este mensaje en varios foros por si puedo ayudar a alguien a evitar pasar por lo mismo que hemos pasado nosotras.
ColdBluts
Entrades: 1
Membre des de: dj. abr. 11, 2024 1:26 pm

Re: CLINICA DEL REMEI

EntradaAutor: ColdBluts » dj. abr. 11, 2024 1:41 pm

Yo tengo muy buenas referencias pues mi hermana tuvo a su hijo allí y todo fue genial la verdad, yo también lo/la tendré en el Remei.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::