Hi ha simptomes quan hi ha un sac buit?

Salut, dubtes i preparatius.
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Hi ha simptomes quan hi ha un sac buit?

EntradaAutor: laiaf3 » dc. abr. 09, 2014 12:40 pm

Hola,

Teoricament estic embarassada, bé, alguna cosa hi ha. Però no tinc CAP simptome, ni dolors de regla!!! Estic de 7 setmanes i algu, i fins a mitjans de la setmana vinent no fem la primera eco. No ho estic disfrutant gens per diverses raons: apart que ja tinc 2 fills més i ja estic distreta, vinc d'un abort de 10 setmanes que em va costar molt de superar... Amb l'abort, tenia dolors i perdues, tot va acabar molt malament perquè em varen varies ecos fins que se li va parar el cor.. Però és que no noto res de res. Recordo amb els altres embarassos que sobretot notava les olors molt més forces del normal, em queien molt les coses de les mans i tenia cremors d'estomec, però no recordo si tot aixó és MOLT més endavant. L'únic simptome que tinc és que m'he engreixat (no faig gens d'esport ara, no tinc temps amb els nens, abans amb els altres embarassos en feia molt abans i durant) i ja porto uns kilos de més del que pesava jo normalment, però no és un simptome, és l'angoixa de tot plegat, que menjo pels descosits!!!
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Hi ha simptomes quan hi ha un sac buit?

EntradaAutor: garota » dc. abr. 09, 2014 12:49 pm

Hola guapa!!!

El meu primer embaràs va ser un ou buit. Tenia símptomes, els pits, sobretot, cansada... Etc. El segon embaràs va acabar en avortament bioquímic, estava marejada, els pits tb inflats..... I el 3r embaràs ha anat perfecte! Ni una complicació, i m'he trobat estupendament bé!!! Només els pits infladets des del principi, i res més!!!!!!
Ànims! La por ara ja no te la treuras, però gaudeix! No te perque tornar a anar malament! Molta sort!!!
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Hi ha simptomes quan hi ha un sac buit?

EntradaAutor: bertian » dc. abr. 09, 2014 1:16 pm

laiaf3, mira, jo tinc una filla de quasi tres anys i el passat desembre vaig tenir un avortament per ou buit.
Ara torno a estar embarassada i creuem els dits que tot vagi bé! Haig de dir que en l'embaràs fallit jo tenia com un pressentiment que la cosa no anava bé, no em sentia embarassada... i ho vaig encertar. En el meu cas no tenia símptomes i això em tenia mosca, però era molt més que això, era una sensació... a més vaig tenir pèrdues també i per això vaig anar a urgències i em van detectar l'ou buit.
De tota manera, tenir símptomes o no, no és garantia de res, perquè els símptomes precisament els provoca l'hormona de l'embaràs i a mi que em van fer una beta (per descartar embaràs molar) la tenia a 15.000 (suficient com per tenir símptomes, dic jo!) i és més, el mateix dia del legrat encara havia pujat més! i jo cap símptoma... així que no fagis cas d'això... intenta estar tranquil·la i la setmana que ve segur que al veure la eco i que tot va bé et sentiràs millor.
Per cert, jo també tinc la eco el dimecres que ve (la primera) i estic dels nervis també!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
*Fiona*
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dj. set. 15, 2011 3:29 pm

Re: Hi ha simptomes quan hi ha un sac buit?

EntradaAutor: *Fiona* » dc. abr. 09, 2014 3:43 pm

Laia quan he vist el teu post he pensat: No estoy sola en el mundo!! JEJEJEJE!
Jo estic igual que tú... estic de 6+4 i demà tinc eco, tinc una por TERRIBLE a que aquest somni pugui acabar... ving de RA i ha sigut un camí molt dur i llarg fins arribar al nostre +
Sé que he de pensar positivament i gaudir del moment! però la por moltes vegades s'apodera dels nostres pensaments.

Ens em de repetir que TOT ANIRÀ BÉ, i si per desgràcia no és així ja tindrem temps de plorar i ser negatives!

MOLTA SORT :-())
pruneta30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dl. set. 30, 2013 9:36 pm

Re: Hi ha simptomes quan hi ha un sac buit?

EntradaAutor: pruneta30 » dc. abr. 09, 2014 4:00 pm

Hola bonica! Jo vaig tenir un ou buit al febrer, i igualet q la bertian no tenia cap simptoma d'embaras, pero si una sensaxio immensa de q alguna cosa no anava be! Quelcom dins meu em deia q no funcionava...fins i tot li vaig comentar al gine abans d'entrar a fer la eco i després ell em va dir q moltes vegades no sap com la nostra intuicio no ens falla...de totes maneres aixo no te pq passar-te a tu en absolut! Estas embarassada i tot anira be!!!! Ja veuras com quan vegis el teu petit a la eco tot canvia! Sort bonica!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Hi ha simptomes quan hi ha un sac buit?

EntradaAutor: Sumsi » dc. abr. 09, 2014 6:58 pm

Hola guapes!!Jo també vaig tenir un ou buit a l'octubre del 2012, jo vaig tenir símptomes d'embaràs pits una mica més inflats i dolorets però a la setmana 7 ja vaig començar a tacar i desprès d'anar a urgències avortament espontani.

Al febrer del 2013 em vaig tornar a quedar embarassada i recordo anar a l'eco cap a la setmana 8 perquè tenia també dolorets i anava pensant si no tindré res, el saquet i apa i recordo està al començament de l'eco sola, el meu company va arribar uns minuts més tard, i jo que estava convençuda que no havia res, l'ecograf hem va posar el bateg del cor del nen i vaig pensar però aquest tio que fa fent aquest soroll i quan va arribar el meu company i amb la cara em fa que sí, que sí hi havia embrió em vaig posar a plorar.

Símptomes d'ou buit pot ser si taquessis bastant però tampoc no vol dir res.

Molts ànims, i força i que hagi molta sort!!
Imatge
Susana82
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: ds. oct. 12, 2013 6:11 pm

Re: Hi ha simptomes quan hi ha un sac buit?

EntradaAutor: Susana82 » dc. abr. 09, 2014 9:40 pm

Hola
Jo crec q amb 7 setmanes d'embaràs ja sha d començar a sentir algos símptomes...
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Hi ha simptomes quan hi ha un sac buit?

EntradaAutor: Anna Maria » dj. abr. 10, 2014 8:21 am

Hola Laia,
jo crec que hi ha tantes combinacions de símptomes com dones hi ha al món, ja que cada cos és diferent. Tenen raó les companyes amb què a vegades les sensacions que la cosa no anava bé s'han confirmat, però intenta no preocupar-te. Sí, ja sé que és difícil, totes tenim una por immensa, sobretot quan ja hem passat per un avortament.
De totes maneres, jo et sóc ben clara. Si estàs molt angoixada vés a urgències dient que has tingut una pèrdua i que tens antecedents d'avortament, et faran una ecografia i sabràs el què. Ja sé que no hem de col·lapsar urgències amb les nostres "neures", però si estàs angoixada tampoc és bo per al bebè.
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
mimi.cuquii
Entrades: 2
Membre des de: dl. març 11, 2019 7:18 pm

Re: Hi ha simptomes quan hi ha un sac buit?

EntradaAutor: mimi.cuquii » dl. març 11, 2019 7:28 pm

Hola a totes! Sóc nova aquí però m'he decidit a escriure perquè necessito compartir totes aquestes sensacions que només nosaltres entenem.
Avui m'he fet la primera ecografia.. m'he fet una in vitro i sóc soltera...estava de casi 7 setmanes i m'han trobat el sac buit.
He plorat moltíssim i per un moment he pensat que no podria suportar-ho però poc a poc...
Jo he notat síntomes... mal de pits, malestar, molt de pipi...cansament... panxa inflada... en fi...
Ara a esperar que la doctora em digui què he de fer... si s'expulsa sol el sac o què... i quan puc tornar a començar....

Un plaer parlar amb vosaltres!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::