Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

Salut, dubtes i preparatius.
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc.

dg. feb. 21, 2016 8:28 pm

Bones!

Us comento una mica la situació.
La peque té 29 mesos, 87 cm i 11,5 kilos. Tenim 2 cotxes a casa, en un, va una Sirona (grup 0/1) i en l'altre una Axkid Duofix (1/2).
Els meus pares, els hi vaig deixar el grup 0+, el Maxicosi Cabriofix. Però ara ja si que se li ha quedat petit d'alçada. Per ara, ells no agafen gaire el cotxe amb la nena, però al setembre, amb el tema escola, potser si que ho necessitarem. Així que potser necessitarem tenir una tercera cadireta.
Podria comprar una d'aquestes homologades 1/2/3 bé de preu però encaara que els trajectes es preveuen curts, pot passar qualsevol cosa.
Sabeu si hi ha cadires ACM barates? Estem parlant que faria recorreguts, potser no cada dia, de màxim 5 minuts en cotxe.
Anar treient les caidretes cada vegada queda descartat.

Gràcies
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
shyla
:: zebra
Entrades: 1359
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc.

dl. feb. 22, 2016 6:56 am

PetitPrincep79 ha escrit:Bones!

La peque té 29 mesos, 87 cm i 11,5 kilos. Tenim 2 cotxes a casa, en un, va una Sirona (grup 0/1) i en l'altre una Axkid Duofix (1/2).
Els meus pares, els hi vaig deixar el grup 0+, el Maxicosi Cabriofix. Però ara ja si que se li ha quedat petit d'alçada. Per ara, ells no agafen gaire el cotxe amb la nena, però al setembre, amb el tema escola, potser si que ho necessitarem. Així que potser necessitarem tenir una tercera cadireta.
Podria comprar una d'aquestes homologades 1/2/3 bé de preu però encaara que els trajectes es preveuen curts, pot passar qualsevol cosa.
Sabeu si hi ha cadires ACM barates? Estem parlant que faria recorreguts, potser no cada dia, de màxim 5 minuts en cotxe.

Gràcies

Pel que jo he anat mirant la mes barata es la minikid de axkid, son una 350 €
Imatge Imatge
izascun79
Entrades: 1320
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

dl. feb. 22, 2016 8:55 am

aim26 ha escrit:Bones!

Primer de tot felicitar a la izaskun per tota la informació i sobretot la disposició a resoldre dubtes, sou de gran ajuda!

He llegit bona part del fil però no he pogut resoldre el dubte següent.

Tenim intenció de comprar una 0+/1 i mirant opcions, veiem que la que més encaixa amb el que necessitem es la Kiss 2 perquè no tenim isofix de moment (estem valorant canviar de cotxe). He llegit sobre els reclinats, però no em queda clar si aquesta cadireta s'adapta a qualsevol tipus de seients. Nosaltres tenim un cotxe 3 portes i esportiu, pel que els seients de darrera fan força pendent. Creieu que s'hi adaptarà bé? Ho tenim difícil per anar a una botiga i provar-ho ja que són pocs llocs on la venen i són lluny d'on vivim.
Entenc que la Romer dualfix i la cybex sirona necessiten sí o sí l'isofix, oi?
Gràcies!!

Hola aim26!!! No em dius si busques cadireta des de naixement, però entenc que sí. Et diré que, de totes les cadires ACM de grup 0+/1 que hi ha actualment al mercat, la que més reclina (i amb diferència) és la Kiss2. Per un cotxe amb seients amb força pendent, segurament sigui la única cadireta que s'adapti correctament al que necessites. Pots veure-ho en aquesta imatge, en comparació amb la Romer Max-Fix (que vindria a ser com la Dual-Fix). La cybex seria la que menys reclinat té. A part, el que tu dius, tant la Max-Fix com la Sirona s'instal·len únicament amb isofix.

reclinat-kiss2-max-fix.jpg

Comentes que estàs lluny de les botigues on la venen físicament, però t'aconsello que, si et decideixes per aquesta cadira, t'acostis a una botiga, que t'expliquin bé com s'instal·la i, sobretot, que t'expliquin com has de fer servir els reductors, que és un tema que molta gent desconeix.

PetitPrincep79 ha escrit:Bones!

Gràcies

Hola PetitPrincep. Per usos ocasionals disposes de dues cadiretes que fan el seu servei: la Joie Stages (que costa 190€) i la Hauck Varioguard (que costa uns 250€). Cal tenir en compte que són cadiretes justetes, que s'instal·len com un grup 0+, directament amb el cinturó de seguretat, sense base. La instal·lació no és tan completa com la de les cadiretes ACM pq no tenen pota de recolzament ni arc antiretrocès, de manera que en cas d'accident podria ocasionar algun problema a les cames, per exemple, però ja sabem que això és una nimietat en comparació amb una ruptura a les vèrtebres, oi? Totes dues compleixen amb el mínim que és permetre l'anar acontramarxa fins els 18 quilos. Seria una bona opció en el teu cas si el trajecte és curt i per ciutat. En tot cas, si arribat el dia veieu que els desplaçaments amb els avis són més habituals que amb un dels vostres cotxes, sempre podeu canviar cadiretes i posar la Sirona al seu cotxe, nuse... es tracta d'anar veient. Tingues present que la Sirona se us quedarà petita aviat, també...
Espero haver-te ajudat!

Petonets a totes!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
aseret
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dc. juny 06, 2012 2:56 pm

dc. març 09, 2016 5:47 pm

Ostres!!! i ja fa tres anys de tot això i jo no m'havia ni parat a pensar fins ara que esperem un altre cigronet... Aquest cop ho farem millor, mil gràcies izaskun!!!! de ben segur que et faci alguna consulta més, de moment no farem la compra, però ja tenim una cosa que demanar ;)

Com que no era conscient de la importància del ACM la nena de 3 anys va en sentit de la marxa, ara pesa 13 kilos, tinc un gran dilema ara :ufs: però vull el més segur...

Moltes gràcies per tota la info!

una abraçada
Imatge
Imatge
izascun79

dj. març 10, 2016 9:02 am

aseret ha escrit:Ostres!!! i ja fa tres anys de tot això i jo no m'havia ni parat a pensar fins ara que esperem un altre cigronet... Aquest cop ho farem millor, mil gràcies izaskun!!!! de ben segur que et faci alguna consulta més, de moment no farem la compra, però ja tenim una cosa que demanar ;)

Com que no era conscient de la importància del ACM la nena de 3 anys va en sentit de la marxa, ara pesa 13 kilos, tinc un gran dilema ara :ufs: però vull el més segur...

Moltes gràcies per tota la info!

una abraçada

M'alegro que hagis accedit a aquesta informació, encara que tard per la teva gran, però mira... no us ha passat res i no cal fustigar-se, jo em sento molt frustrada de que aquesta informació de vital importància pels nostres fills i filles no tingui el ressò mediàtic que mereix, però vaja... des d’aquí intento fer el que puc.
Pel que fa a la teva filla gran, jo et donaria un consell. Té un pes molt baixet, per tenir tres anys, de manera que tens la gran sort de tenir una nena que segurament trigarà encara anys en arribar als 18 quilos límit per anar en grup 1, de manera que el que jo et diria és que mai és tard, no serà ni la primera ni la última nena de 3 anys que fa el canvi, i aprofitant que ve la germaneta és un bon moment per a replantejar les coses. Hi ha una cadireta que podries plantejar-te, que és la Klippan Triofix. És un grup 1/2/3, que va a contramarxa fins els 18 quilos, i a partir d’aquí es gira i funciona com un alçador, el típic 2/3 que funciona amb el cinturó de seguretat, i que dintres d’uns anys necessitaràs sí o sí per la teva filla... podries pensar en comprar aquesta cadireta per ella, si tens els diners i l’opció de fer-ho. És probable que amb el seu pes pugui anar fins els 5 anys ACM tranquil·lament. El meu està a punt de fer els 4 i encara té per un any segur, i ja passa dels 15 quilos i va en una cadireta de les “justetes” d’alçada, i la Triofix és la més alta del mercat.

Bé, que t’ho havia de dir, és la meva obligació... però vaja, pensa que els anys més crítics són els 4 primers, a partir dels 4 anys el seu coll ja no és tan dèbil i es considera que no és crític que viatgin de cara... jo tinc clar que ho allargaré tot el que pugui, però és clar, pq ja tinc les cadiretes comprades.

Petonets i enhorabona per l’embaràs!!!!
Ja saps on sóc si necessites ajuda!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

StopFinning
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 1:24 pm

dt. abr. 19, 2016 7:23 am

Izascun79 moltes gràcies per aquest post tan ben explicat i portat.

Gràcies a la tasca que has fet i segueixen fent en aquest racó. Erem totalment ignorants i ara, estem assabentats dels aspectes realment importants dels SRI i ja hem encomanat la Klippan Kiss2 per la nostra petita Èlia, que si tot va bé arribarà a finals d'agost.

Moltes gràcies de nou :***:
2005 Neix la princesa gran
2006Neix la princesa petita
16/07/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
21/09/2015 Ens donen la pitjor notícia de la nostra vida, petitó nostre marxes massa d'hora
17/12/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
Imatge
11/01/2016 7+3 eco 13,0mm veiem el teu cor bategar
21/01/2016 8+6 eco 2,5cm tornem a veure el teu cor bategar, que no pari mai!
Saris
:: gosset
Entrades: 498
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

dt. abr. 19, 2016 8:52 am

Hola noies,

Les que gràcies a la Izascun heu triat la Kiplan Kiss 2, no us dona la sensació que els nens van amb les cames encongides? La meva situació: el Gerard és petit per la seva edat, fa uns 80cm i no deu arribar als 8 kg. El porto en la posició II, però les cames li toquen al seient de darrere i les ha de portar encongides. Ja hi va bé així?

Gràcies.
Imatge Imatge
izascun79

dt. abr. 19, 2016 10:40 am

StopFinning ha escrit:Izascun79 moltes gràcies per aquest post tan ben explicat i portat.

Gràcies a la tasca que has fet i segueixen fent en aquest racó. Erem totalment ignorants i ara, estem assabentats dels aspectes realment importants dels SRI i ja hem encomanat la Klippan Kiss2 per la nostra petita Èlia, que si tot va bé arribarà a finals d'agost.

Moltes gràcies de nou :***:

M'alegro molt d'haver-te fet arribar aquesta informació de tanta importancia per a la vida dels nostres petitons!!!!! :ok:

Saris ha escrit:Hola noies,

Les que gràcies a la Izascun heu triat la Kiplan Kiss 2, no us dona la sensació que els nens van amb les cames encongides? La meva situació: el Gerard és petit per la seva edat, fa uns 80cm i no deu arribar als 8 kg. El porto en la posició II, però les cames li toquen al seient de darrere i les ha de portar encongides. Ja hi va bé així?

Gràcies.

Hola Saris, totes les cadiretes ACM funcionen de la mateixa manera. Protegeixen els nostres fills en la part més important: el cap, el coll i l'esquena. Les cames dels nens van creixent, igual que la resta del cos, i arriba el dia que les cames toquen el seient, com li passa ara al Gerard, i això no és cap problema, ni des del punt de vista de la seguretat ni des del punt de vista de la comoditat. Els nens que viatgen a favor de la marxa sovint acaben pujant les cames i posant-les doblegades sobre la propia cadireta perquè amb les cames penjant no estan gens còmodes. El seient del cotxe els proporciona una superficie de recolzament a les cames que evita que les cames s'adormin. Cap nen (en els paisos nòrdics) ha estat registrat amb ruptures o problemas a les cames després d'un xoc, ni frontal ni pel darrera. Pots estar ben tranquil·la en aquest sentit. Ells van la mar de bé, viuen amb les cames arronssades, quan seuen a taula, quan juguen a terra... per ells és una postura del més natural. I en el cas del Gerard, tot just ara toca el seient... li queda molt per anar realment encongit, com tu dius, tot i que quan arribi el dia no protestarà, perquè hi ha milers de nens a Espanya que ja viatgen a així i cap d'ells ha protestat mai... jo inclús li pregunto al Pau si va bé i còmode i sempre ha dit que sí i està ben feliç de la seva cadira ACM, que vigila els cotxes que ens segueixen.

En aquesta foto pots veure una nena viatjant AFM amb les cames sobre el seient (la nena del fons de la foto):
Clàudia-AFM.JPG

En aquesta foto els meus fills, el que està en primer pla amb gairebé 4 anys, i la mar de feliç... si a ell no li importa anar amb les cames doblegades, per què hauria de preocupar-me a mi?
P&G-ACM.JPG
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Saris

dt. abr. 19, 2016 10:55 am

Mil gràcies, un altre cop Izascun.

El que m'ha passat és que quan posem la cadira al cotxe del meu pare, les cames li queden més estirades, i al nostre li toquen molt el seient. Pensàvem que la Kiplan podria tirar-se més enrere, però veig que no.

Si ja és així com ha de quedar, em quedo tranquila. Pensava que potser era el nostre cotxe.

I abusant de la teva sabiduria, quan es fa el canvi de la posició II a la III? És que mirant les instruccions no hem queda clar, i al FB sembla que la pròpia Kipplan diu que indiferent, en funció de la comoditat del nen en cada moment (sempre a partir de 2 anys o 2,5 anys)

Copio literalment:

4.- A PARTIR DE LOS 2 AÑOS Ó 2 AÑOS Y MEDIO: POSICIONES DE RECLINADO I,II y III
Cuando la cabeza del bebé llegue a la altura del cabezal de la silla nos desharemos de los reductores y le colocaremos en la posición III cuando el niño quiera ir incorporado, utilizando el resto de las posiciones indistintamente según convenga para que en todo momento viaje de manera confortable.
Imatge Imatge
izascun79

dt. abr. 19, 2016 11:08 am

Saris ha escrit:Mil gràcies, un altre cop Izascun.

El que m'ha passat és que quan posem la cadira al cotxe del meu pare, les cames li queden més estirades, i al nostre li toquen molt el seient. Pensàvem que la Kiplan podria tirar-se més enrere, però veig que no.

Si ja és així com ha de quedar, em quedo tranquila. Pensava que potser era el nostre cotxe.

I abusant de la teva sabiduria, quan es fa el canvi de la posició II a la III? És que mirant les instruccions no hem queda clar, i al FB sembla que la pròpia Kipplan diu que indiferent, en funció de la comoditat del nen en cada moment (sempre a partir de 2 anys o 2,5 anys)

Copio literalment:

4.- A PARTIR DE LOS 2 AÑOS Ó 2 AÑOS Y MEDIO: POSICIONES DE RECLINADO I,II y III
Cuando la cabeza del bebé llegue a la altura del cabezal de la silla nos desharemos de los reductores y le colocaremos en la posición III cuando el niño quiera ir incorporado, utilizando el resto de las posiciones indistintamente según convenga para que en todo momento viaje de manera confortable.

En principi es recomana que abans de l'any vagin sempre amb la posición I, als 2 anys pots fer servir la I o la II, i a partir dels tres anys pots fer servir la I, la II i la III. És tal i com indica al manual. Jo el porto normalment en la posició II (ara que ja ha fet els dos anys) però fins fa poc viatjava gairebé sempre a la I. Ara en principi podria anar a la III però com s'adorm prefereixo no canviar-li, perquè sempre anirà més còmode més estirat. La I ja no em sento cómoda posant-li, perquè jo viatjo davant i no el puc reclinar en marxa, i quan el poso despert trobo que és massa estirat. En resum (com m'enrotllo, per deu): amb l'edat del Gerard pots triar. Porta'l de normal a la II, si vols, perquè veurà més coses per la finestra, i quan s'adormi, si vas al seu costat, estira'l si vols. A partir dels 2 anys podràs provar la tercera posición i jugar amb totes.

Petonets!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Saris

dt. abr. 19, 2016 11:14 am

Moltes gràcies, gran pou de sabiduria!! I d'enrotllar-te, res de res, m'encanta llegir-te. Ja t'ho vaig dir, gracies al teu post, al teu temps (que això no té preu) el Gerard viatja ACM.
Imatge Imatge
picara79
:: peixet
Entrades: 253
Membre des de: dv. ago. 23, 2013 12:13 pm

dt. abr. 19, 2016 12:43 pm

Bones !!

m'encanta aquest tema. Nosaltres ens vem decidir per la klipan kiss 2 i la nena ara te uns 20 mesos. Aquest mes justament hem vist que es començaba a posar nerviosa a la posicio II ja que els peus li quedaven molt clavadets al respall i ahir vem probar la posicio III que es la que va totalment vertical i anem jugant si veig que te son doncs li poso la II si va mirant poso la III.

Una cosa que no se si us passa, es que ja puc apretar el que vulgui el cinturo que de les espatlles sempre se la treu dels dos braços i queda anclada nomes per la pelvis i no se que fer per a que no ho faci. Lo curios es qu enomes ho fa en aquesta cadiera ja que al cotxe secundari en tenim una altre cadira diferent que va en sentit de la marxa i no se'ls treu mai.. Algun consell?

I ja que estem aprofito per que necesito consell. Actualment estic embarassada de 5 setmanes i si tot va be naixerà quan la germaneta gran tingui 28 mesos. Tema cadireta que fem? PEruqe nosaltres tenim 2 cotxes i clar la meva primera intencio es passar la klippan al bebe i ella a un alçador pero potser encara es massa petita ? Pero comprar una altre cadireta del grup 0/1 no ho veig ja que n'hauria de comprar dues !!! VAMOS UN FOLLON !!!
5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.

8.4.2016 TE positiu
izascun79

dt. abr. 19, 2016 2:51 pm

ostres picara!!! L'enhorabona per l'embaràs!!!!!!

Anem a pams. Sobre el tema de la cadireta pel bebè. El teu problema afegit és que tens un segon cotxe, però 28 mesos és moooolt poc per anar en un alçador, que no es recomana fins els 4 anys mínim. Jo no ho faria, de cap manera. En el teu cas hauries de mirar alguna opció que surti relativament econòmica. De cara al primer cotxe tindries dues opcions:

1. Anar a mirar algun grup 1/2 que pel fet de no dur isofix i ser menys complets (no es fan servir des de que són petits) són més barats. Si anem a mirar les més barates que podrien cobrir el que necessites, tindries dues cadires:
- la Britax Max-Way (que és la que jo tinc pel Pau), 330€
- l'Axkid MiniKid, de les cadires més compactes però amb un respatller força alt, també sobre els 330€
Les dues cadires són cadires que només s'instal·len amb el cinturó i només es poden instal·lar ACM, que et permet l'ús ACM fins els 4 anys i 25 quilos.

2. Comprar la Klippan Triofix. La inversió inicial pot semblar molt elevada, perquè costa 550€, però t'estalvies comprar després un grup 2/3 (amb un segon grup 2/3, en aquest cotxe ja cobreixes totes les cadiretes que necessitaràs per sempre pels dos nens)

Amb el segon cotxe jo faria el mateix, però tampoc sé l'ús que li doneu al segon cotxe o si realment un dels dos es pot considerar un cotxe auxiliar. Si realment és un cotxe que només feu servir puntualment en trajectes curts, per exemple, i per ciutat, una opció més econòmica seria comprar una cadira senzilla, ACM, pel bebè que ha de venir. Donat que la gran arribarà als 4 anys quan el peque en tingui menys de 2, en principi la gran podria passar a un alçador quan el petit arribi als 13 quilos i deixi de poder fer servir un grup 0+. Qualsevol grup 0+ dels grans de debó et podria servir, tot i que cal tenir en compte que els grups 0+ no són la comoditat en persona i que amb nens grans (per sobre dels 18 mesos) a vegades fan que s'agobiin molt al cotxe perquè no veuen res i queden força ensorradets al seient per la gran reclinació. Una altra opció seria comprar la Joie Stages pel peque, que és una cadireta ACM justeta per a nens grans (perquè no disposa de sistemes antiretrocès i antirotació) però que per nens de menys de 2 anys és una bona opció. Val uns 200 euros i a partir dels 2 anys ja comença a ser justeta però garanteix el mínim necessari, que és l'ACM.

Del tema de treure's l'arnés, pensa que és un problema força comú. En el meu cas no ha estat així, perquè en el moment en que tots dos han començat a fer-ho jo crec que la meva actitud histèrica total (us podeu imaginar com m'afecta que facin això) ha fet que amb dos o tres tocs d'atenció hagin deixat de fer-ho inmediatament, però sé que no sempre és així. Existeixen uns elements que es posen als arnesos i que eviten que els nens treguin els braços amb tanta facilitat, tot i que per experiència et diré que la majoria de pares acaben dient que els nens aprenen a treure-se'ls igual, tot i que jo crec que es tracta de trobar la posició en la que es fa realment difícil, i si el nen ho fa és perquè ja cal posar-se seriós amb el tema... però això és un altre assumpte! jejejejjejeje

Així, els sistemes que existeixen actualment a la venda a Espanya i que estan homologats serien:

- 5PointPlus. És com una ampliació dels acolxats dels arnesos que funciona com si fos una armilla que omple l'espai disponible sota les aixelles del nen, de manera que no els és possible treure els braços simplement doblegant els colzes. Pots veure el que explico i com funciona a la seva web:
http://5pointplus.com/
Segons comentaris al fórum d'acontramarxa els nens poden arribar a aprendre com treure-se'l, sobretot perquè funciona per talles i ha de quedar ben apretat tot el sistema per a ser molt efectiu. Jo crec que pot ser una bona solución si va acompanyat d'un alliçonament del nen.

- Un altre sistema homologat és el de BeSafe. És una pinça que es coloca sobre el pit del nen i fa que els arnesos quedin units i el nen no pugui treure-se'ls. Pel que he llegit també té el perill de que és fàcil d'obrir i potser els nens més llestos, a força de veure els pares com l'obren poden arribar a obrir-la per ells mateixos:
http://www.besafe.es/productos/accesorios

- L'últim és el Belt Up Kidz. Funciona igual que el de BeSafe però és més difícil d'obrir i més flexible. Pel que comenten pels fórums sembla que és el més efectiu (i més barat que el 5Point).
http://www.beltupkidz.com/

Espero haver-te ajudat una mica.

Saris ha escrit:Moltes gràcies, gran pou de sabiduria!! I d'enrotllar-te, res de res, m'encanta llegir-te. Ja t'ho vaig dir, gracies al teu post, al teu temps (que això no té preu) el Gerard viatja ACM.
:-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

shyla

dt. abr. 19, 2016 3:43 pm

Faig un incís per dir que acabem de comprar la Minikid de Axkid pel nostre fill de 4 anys. Ell fins ara anava a la Sirona, i el petit al grup0+. Ara el petit va a la Sirona, acaba de fer 1 any i el gran a la minikid. Quan se li quedi petita la fara servir el peque i ell ja anira al grup següent. El meu nen es grandet, ara medeix 1,06 per si us serveix de guía, i pesa quasi 18 kg.
La cadireta ocupa menys que el grup 0, perque ara puc seure al mig i abans no. Queda molt ferma perqué es lliga al seient davanter amb unes Cintes que queden tensades i amb el cinturó.
shyla l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 20, 2016 8:40 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge Imatge
izascun79

dc. abr. 20, 2016 8:30 am

shyla ha escrit:Faig un incís per dir que acabem de comprar la Minikid de Axkid pel nostre fill de 4 anys. Ell fins ara anava a la Sirona, i el petit al grup0+. Ara el petit va a la Sirona, acaba de fer 1 any i el gran a la minikid. Quan se li quedi perita la rara servir el peque i ell ja anira al grup següent. El meu nen es grandes, ara medeix 1,06 pero si us serveix de guía, y pesa quasi 18 kg.
La cadireta ocupa menys que el grup 0, perque ara puc seure al mig i abans no. Queda molt ferma perqué es lliga al seient davanter amb unes Cintes que queden tensades i amb el cinturó.

Moltíssimes gràcies per compartir la teva experiència!!!! La MiniKid és una cadireta magnífica i, al contrari del que molta gent pensa, demostra clarament que la instal·lació amb cinturons és extremadament potent... els lower tether (les cintes que lliguen la cadira al seient davanter) fan que aquestes cadires que s'instal·len amb cinturó quedin super estables, i es mouen de l'ordre de centímetres quan están ben col·locades. Pensa en anar revisant la instal·lació periòdicament perquè tant els cinturons com els lower tether es van destensant, d'acord? Enhorabona per la teva compra!!!! Tan de bo puguis gaudir-la força temps.
Per cert, m'ha sorprès que hagi pogut anar a la Sirona fins els 1,06m!! Sempre dic a tothom que és una cadira que queda curta d'alçada i deseguida que els nens són una mica alts els sobresurt el cap del respatller... m'alegro de saber que no és tan greu, perquè és una cadira que val molts diners.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

shyla

dc. abr. 20, 2016 8:39 am

Si! A la botiga con vaig comprar la minikid que son especialistes en cadiretes acm tambe els va sorprendre gratament i veient-lo assentat encara van considerar que hi podía haver anat una mica mes i tot! A mes, algún día pero logística m'ha anat millor colocar al petit a la minikid i sense tocar res tambe hi va estupendament be!
Imatge Imatge
picara79
Entrades: 253
Membre des de: dv. ago. 23, 2013 12:13 pm

dc. abr. 20, 2016 8:58 am

izascun79

M'encanten totes les teves respostes.

Referent al segon cotxe no es un cotxe auxiliar es que jo al mati deixo la nena a la llar d'infants i el meu home amb la furgoneta de la feina la recull. PEr tant nomes es un trajecte curt pero el fem cada dia. Aqui es on tinc la cadireta que vem comprar de segona ma perque la cadireta mes bona la tenim al cotxe familiar que es el usem per anar a tot arreu.

Tens rao quan dius que serà massa petita per passar a un elevador jo tb ho penso ara estudiare totes les teves opcions.

ja et dire que escollim !
5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.

8.4.2016 TE positiu
izascun79

dc. abr. 20, 2016 2:01 pm

shyla ha escrit:Si! A la botiga con vaig comprar la minikid que son especialistes en cadiretes acm tambe els va sorprendre gratament i veient-lo assentat encara van considerar que hi podía haver anat una mica mes i tot! A mes, algún día pero logística m'ha anat millor colocar al petit a la minikid i sense tocar res tambe hi va estupendament be!

Ostres, el peque ja va bé a la MiniKid!?! Fantàstic! En trajectes curts on segurament no s'adorm deu anar bé igual. El problema segurament el tindries si s'adorm perquè li cauria el cap endavant (tot i que depèn de com quedi de reclinada segons el seient del cotxe).
Has mirat, però, que l'arnés li surti de l'alçada de l'espatlla? És la única cosa que diria que et pot estar fallant, perquè són cadires que s'aconsellen a partir dels 18 mesos, precisament perquè el primer punt de l'arnès neix de molt amunt. He posat una foto per aquí algún cop per a que vegis el que vull dir, si no ho has entès... si no està clar, te la busco.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

shyla

dc. abr. 20, 2016 2:21 pm

En un trajecte de 15' es va adormir i no va a penjar el cap. Esta lleugerament inclinada perque el gran tambe s'hi adorm. Els tirants li queden be i tambe el protector del cap ja que s'ajusta automatic al cordar el cinturó. Va de 9 a 25 kg, es un grup I-II. El meu petit fa 11,200 i medeix 77
Imatge Imatge
izascun79

dj. abr. 21, 2016 10:09 am

shyla ha escrit:En un trajecte de 15' es va adormir i no va a penjar el cap. Esta lleugerament inclinada perque el gran tambe s'hi adorm. Els tirants li queden be i tambe el protector del cap ja que s'ajusta automatic al cordar el cinturó. Va de 9 a 25 kg, es un grup I-II. El meu petit fa 11,200 i medeix 77

Fantàstic! M'alegra sentir això! És una cadireta que no he provat en persona perquè és relativament nova, i la recomano molt perquè és una molt bona cadira, perquè dura molt de temps i perquè queda molt ben instal·lada, però sempre dic que cal anar amb compta amb els arnesos, perquè quan el meu fill gran tenia 10 mesos vaig mirar les Axkid que hi havia en aquell moment i totes li anaven massa altes d'arnés... m'havia quedat amb la idea que no s'ajustaven bé fins els 15-18 mesos.
Gràcies!!!!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::