Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
melibea80
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: melibea80 » dl. gen. 11, 2016 9:27 am

Hola!

Quina currada de post, no l'havia vist! Estic totalment d'acord amb això de deixar de comprar els grupos 0 que normalment venen amb el cotxet (pack de tres peces). Perquè al final es perd en seguretat i es tendeix a portar al nen pel carrer amb això, cosa que de veres no entenc. De fet els fabricants fan DE TOT per a grups 0: sacs, capotes, fundes... tot a conjunt, tot ben preparat per portar-ho pel carrer ben mono... I clar, la gent ho compra i van contentíssims perquè el nen sembla que "ho veu tot" (cosa que amb el cabàs pla no passa, i a més no és cert) i els deu fer la sensació que va millor, quan en realitat té l'esquena tot el dia corbada. Jo pateixo però encara no ha arribat el dia d'atrevir-me a dir-li res a ningú pel carrer. Qui sap si un dia em pega la venada...

*****************LA NOSTRA CADIRA:

Jo tinc la klippan kiss 2 des del 2013 i la vaig comprar per internet a UK perquè em sortia més barata (en aquell moment, ara no ho sé, però en 2013 aquí pràcticament no es coneixia). El motiu de triar aquesta és que era l'única opció que vaig trobar per portar còmodament un nen fins als 4 anys a contramarxa. La recomano totalment. Estèticament potser no és tan bonica com altres models en sentit de la marxa, però és còmoda, té tres posicions molt encertades i la nostra nena de 2,5 anys encara va a la segona posició molt còmoda, no necessita la tercera posició (la més elevada) pel tema de les cames, de moment les porta perfectament sobre el seient (tenim un protector, això sí).

********************EL MEU DUBTE:

A l'abril tindrem un altre nen i llavors hem pensat que deixarem la klippan (que va de 0 a 4 anys) per al germanet i passarem a la nena a una cadira que li duri una etapa més. He vist les de Cybex i crec que ens decantarem per una Pallas (http://cybex-online.com/es/carseats/pallasmfix.html). Va de 9 a 36 kg. La nena pesa 12,5 i no crec que arribi als 15 d'aquí a l'estiu :-D Llavors comprar una de les de 15 a 36 kg ens sembla que no és viable. Com veieu aquest artilugi que serveix per posar el cinturó del cotxe? Aquesta espècie de safata... Serà incòmoda? Algun altre model de cadira recomanable dels 12 als 36 kg? No compto amb que arribi a 15 kg de moment. Agraeixo qualsevol idea.

Gràcies!!! Sobretot pel post tan complet!!
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: shyla » dl. gen. 11, 2016 10:04 am

Melibea pero aquesta que dius es en el sentit de la marxa no??
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
izascun79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: izascun79 » dl. gen. 11, 2016 12:20 pm

Bon dia!!!!

ardillita ha escrit:Hola!
A Nosaltres ens regalaran la casualplay bicarefix grup 0+/1 que pot anar ACM... Hem buscat opiniones i no en trobem masses... Esque clar ja que ens la regalen ens estalviariem uns dinerets!
Alguna n'ha sentit a parlar?


Ardillita, aquesta cadireta de casualplay és una cadireta que jo recomanaria per a un ús ocasional, en un cotxe secundari (avis, per exemple). És una cadireta “justeta” pel que fa a l’ús a contramarxa. Deixa poc espai per a les cames i té un respatller que difícilment et permetrà l’ús d’esquena més enllà dels 2 anys i mig (3 anys per nens per sota la mitja en alçada). A més a més, no disposa de sistema antiretrocés (les low teather o l’arc antiretrocés que sí porten totes les cadiretes acontramarxa bones) i el seu reclinat no és excessiu, de manera que s’ha de provar al cotxe perquè en banquetes no planes pot fer que el cap del nadó caigui endavant. No té res a veure amb les cadiretes acontramarxa d’origen nòrdic que es recomanen habitualment.
El més fotut del tema és que les marques estan començant a fabricar cadiretes que ells anomenen “acontramarxa”, perquè estan obligats per la nova normativa d’homologació (la famosa i-size) a garantir que els nens viatgin a contramarxa fins els 15 mesos. Què està passant? Que els falta l’experiència i la tecnologia per a fer-les prou bones a un preu competitiu de manera que les fan justes, amb el mínim per a garantir que es poden homologar, però amb un preu que no s’allunya gaire de les contramarxa “pures”, que no són tan conegudes i tenen les de perdre, perquè si jo et dic si prefereixes una CasualPlay o una Klippan, què faries? Si tens en compte que la Bicare costa 300 euros, i una cadira a contramarxa de grup 1/2 com la Britax Max-Way en costa 330, jo no tinc cap dubte del que cal fer...
Si us la regalen, jo aniria a buscar una cadireta millor, sense dubte. Potser podríeu pagar vosaltres la diferència?
Cadiretes a contramarxa fins els 4 anys, des del naixement, en teniu dues: la Klippan Kiss2 i la Romer Max-Fix. Les dues costes més o menys el mateix, al voltant dels 440 euros. Són dues cadires que valen des del naixement i podreu fer servir acontramarxa fins més enllà dels 4 anys. Comprar una cadireta acontramarxa com deu mana és el que jo et recomano, sense dubte.

Lataat ha escrit:Gràcies Izascun per la teva resposta!
Es de la marca Maxicosi, el model no se quin es encara, despres ens deixen la cadira del grup 1.
Pensàvem comprar només una base, la veritat que dubto molt que viatji gaire amb els avis, però com ens deixen dos que un maxicosi estigui alla per si hi hagués una urgència, no se si m'explico!;)
La veritat que veient els preus de les bases també estem pensant si val la pena comprar ja La cadira... Estem una mica dubtosos en tot!
Tu quina cadira recomanés ?!?!
Mooooltes gràcies guapetona!!!


Hola Lataat, jo tampoc compraria les dues bases, sobretot tenint en compte l’ús que li pretens donar al maxicosi a casa els avis, que entenc que és per si mai està amb ells i l’han de dur al metge o han de fer alguna sortida ocasional. A banda d’això, estem en el que et comentava. Una base et pot costar uns 100 euros, pel cap baix, i és una cosa que (a no ser que el maxicosi que et deixin sigui dels grans, cosa que m’estranyaria) faràs servir com a molt 9 o 10 mesos (i ja tiro alt). El tema és que dius que després us deixen la cadira, i aquí sí que veig un perill, perquè la cadireta que us deixaran no és segura pel vostre fill, amb tota seguretat. Els nens ha de viatjar a contramarxa fins els 4 anys com a mínim, i la cadireta que et deixaran serà per a dur-lo de cara quan ja no hi càpiga al maxicosi que, com et deia, serà abans de complir l’any. Jo et recomano que valoris una d’aquestes dues opcions:
1. Comprar una base per al maxicosi que faràs servir al vostre cotxe, que et costarà uns 100 euros, i quan ja no hi càpiga compris una cadireta acontramarxa (les opcions s’amplien conforme el nen va creixent).
2. Comprar des de ja una cadireta acontramarxa. T’estalvies la base i tens cadireta per 4 anys, com a mínim. Les dues que li proposava a la Ardillita són les que valen des del naixement. Conforme el nen creix ja t’he dit que les opcions s’amplien perquè no es necessita tant de reclinat ni tants reductors, i apareixen cadires més econòmiques, tot i que també menys confortables.
La última opció és fer servir el maxicosi sense base durant uns mesos (evidentment tens aquesta opció) tot i que però no és tan segur com una cadireta acontramarxa o el maxicosi amb base, i aleshores guanyaries uns mesos i ampliaríem les opcions de cadires disponibles.
La única opció que no pots contemplar és fer servir la cadireta a favor de la marxa que et deixaran.
Si necessites que t’ajudi més, tens dubtes o el que sigui, només m’ho has de dir.

Marta_1986 ha escrit:Holaaaaa!!
Una consulta. Tenim un nen de dos anys que portem en sentit de la marxa :ufs: però li volem canviar la cadira per una acm. :ok: A més ara estem buscant el segon :love: i volem fer les coses bé des del principi i pillar acm quan arribi el moment.

Ja he estat mirant cadires,i tinc unes quantes amigues que porten la kipplan i te molt bona pintaLa meva pregunta és :

a on puc trobar botigues on pugui veureles i seure al meu fill per veure com queda i que m'assessorin? Vivim a sant pere de ribes.

Mil Gràcies.


Hola Marta.
Per al teu fill gran tens moltíssimes opcions, i en tot cas dependrà del pes i alçada actual. Quan els nens ja van creixent, la seva evolució de creixement, ens donen una guia de quina de totes les opcions disponibles al mercat pot ser la més adequada, tot i que la decisió final sempre l’has de prendre després de provar la cadireta amb el nen i al vostre propi cotxe. Si em dius el pes i alçada del teu fill a dia d’avui et puc donar alguna idea inicial de les opcions disponibles que teniu.
Per al nadó, com he comentat a l’Ardillita i a la Lataat, pots anar a buscar la Klippan Kiss2 que tu dius o la Romer Max-Fix, que només es pot instal·lar amb isofix.
Per a veure on pots trobar-les físicament per a veure-les, a prop de Sant Pere no tens gaires opcions... és un problema, aquest de la falta de botigues en algunes zones. Per a veure la Klippan hauries d’anar a l’Alibey de l’Splau (Cornellà). Per a provar la Max-Fix has d’anar a Tarragona o al Baricentro de Barberà del Vallès, té tela... En tot cas, quan vulguis acostar-te a les botigues, et recomano que hi truquis abans i t’asseguris que tenen la cadireta que vols veure.
http://www.matiasmasso.es/Romer/MAX-FIX ... ribuidores

melibea80 ha escrit:Hola!

Quina currada de post, no l'havia vist! Estic totalment d'acord amb això de deixar de comprar els grupos 0 que normalment venen amb el cotxet (pack de tres peces). Perquè al final es perd en seguretat i es tendeix a portar al nen pel carrer amb això, cosa que de veres no entenc. De fet els fabricants fan DE TOT per a grups 0: sacs, capotes, fundes... tot a conjunt, tot ben preparat per portar-ho pel carrer ben mono... I clar, la gent ho compra i van contentíssims perquè el nen sembla que "ho veu tot" (cosa que amb el cabàs pla no passa, i a més no és cert) i els deu fer la sensació que va millor, quan en realitat té l'esquena tot el dia corbada. Jo pateixo però encara no ha arribat el dia d'atrevir-me a dir-li res a ningú pel carrer. Qui sap si un dia em pega la venada...

*****************LA NOSTRA CADIRA:

Jo tinc la klippan kiss 2 des del 2013 i la vaig comprar per internet a UK perquè em sortia més barata (en aquell moment, ara no ho sé, però en 2013 aquí pràcticament no es coneixia). El motiu de triar aquesta és que era l'única opció que vaig trobar per portar còmodament un nen fins als 4 anys a contramarxa. La recomano totalment. Estèticament potser no és tan bonica com altres models en sentit de la marxa, però és còmoda, té tres posicions molt encertades i la nostra nena de 2,5 anys encara va a la segona posició molt còmoda, no necessita la tercera posició (la més elevada) pel tema de les cames, de moment les porta perfectament sobre el seient (tenim un protector, això sí).

********************EL MEU DUBTE:

A l'abril tindrem un altre nen i llavors hem pensat que deixarem la klippan (que va de 0 a 4 anys) per al germanet i passarem a la nena a una cadira que li duri una etapa més. He vist les de Cybex i crec que ens decantarem per una Pallas (http://cybex-online.com/es/carseats/pallasmfix.html). Va de 9 a 36 kg. La nena pesa 12,5 i no crec que arribi als 15 d'aquí a l'estiu :-D Llavors comprar una de les de 15 a 36 kg ens sembla que no és viable. Com veieu aquest artilugi que serveix per posar el cinturó del cotxe? Aquesta espècie de safata... Serà incòmoda? Algun altre model de cadira recomanable dels 12 als 36 kg? No compto amb que arribi a 15 kg de moment. Agraeixo qualsevol idea.

Gràcies!!! Sobretot pel post tan complet!!


Hola melibea, m’alegro moltíssim que t’hagi agradat el post. El tema dels grups 0 és tal qual ho expliques. Els pares anem venuts perquè és el que fa tothom i el que ofereixen a les botigues, i en realitat no tenim cap culpa. Com a pares hem de saber moltes coses, però hi ha d’altres que hauríem de poder delegar en els “experts”, i resulta que no, que hem d’informar-nos de tot perquè els professionals del tema no en saben prou :S
D’altra banda, et felicito per la cadireta del teu fill gran... realment vas fer una bona feina en el seu moment. L’any 2013, que és quan jo vaig conèixer el tema acontramarxa, hi havia molt poca informació per la xarxa. Es nota que et preocupava el tema.
No obstant, t’he de donar una mala notícia. La cadireta que estàs mirant no te la recomano en absolut. Com et diu la shyla, la teva filla encara no pot anar de cara perquè, tot i que és cert que ja ha passat l’edat més crítica, amb 2,5 anys hi ha casos documentats d’accidents lleus amb danys greus a nens viatjant a favor de la marxa. A més a més, els 15 quilos per a passar al grup 2/3 és un pes mínim, i van units a una dada que la majoria de pares desconeixem, i és que no es pot posar un nen en contacte amb el cinturó de seguretat abans del 4 anys, perquè els ossos de la cadera i la clavícula no están prou calcificats per a suportar l'estrebada del cinturó en cas d'accident.
Tenint en compte que tu ja fa temps que estàs conscienciada de la importància de dur als nens acontramarxa, seria un autèntic drama que a aquestes alçades prenguéssiu una decisió incorrecta. Les cadires a favor de la marxa no són segures, i realment ja ho saps. Tan és si la cadireta és amb arnés o amb escut (aquesta peça que veus que porta la Cybex Pallas). A més, la nena va amb un bon pes per a assegurar-se viatjar a contramarxa tres anys més amb una cadireta que doni prou alçada. En el teu cas l’opció més intel·ligent és comprar la Klippan Triofix, grup 1/2/3, que et permet viatjar a contramarxa fins els 18 quilos (jo amb el pes de la nena t’auguro que no hi arribarà abans dels 5 anys) i després es converteix en grup 2/3 fins els 9-10 anys. Aquesta cadireta no sempre serveix fins els 135cm obligatoris per llei, però en el cas de tenir dos fills això no és un problema perquè normalment has de comprar un altre grup 2/3 per l’altre nen que, arribat el moment, pot servir per a la gran, intercanviant les cadires.

Petonets a totes!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: Marta_1986 » dl. gen. 11, 2016 10:22 pm

Izascun79 ets una crack! >.-<: :-()-) Doncs ara mateix no sé quant medeix... diria que esta en uns 92cms i de pes uns 11kgs ( fins el dia 21no twnim revisio hehe)

Doncs la kipplan 2 crec que de moment és la candidata perfecte....com que tinc amigues que la tenen otser la podria demanar que me la deixin probar.... per certnaltros portem una furgo sense isofix.
Gracieeea
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Lataat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 267
Membre des de: dj. maig 22, 2014 12:06 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: Lataat » dt. gen. 12, 2016 8:26 am

Bon dia Izascun,
No tinc paraules d'agraiment per les teves respostes, ens has deixat "sense paraules"! Moltes gràcies!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Doncs ja ens hem decidit i comprarem una de les cadiretes que ens has recomenat. Hem trobat per internet la Romer Max-fix amb una bona rebaixa, però encara no ens hem decidit ja que la Klippan Kiss2 ens agrada molt també! jejeje... bueno aquests dies ens decidim.

Deixarem el maxicosi a casa l'avia per si un dia han de portarlo algún lloc en plan d'urgencia.

Ja et direm que ens hem decidit.

Moooooltisimes gràcies!!!

Petonets,
Avatar de l’usuari
melibea80
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: melibea80 » dt. gen. 12, 2016 8:46 am

shyla ha escrit:Melibea pero aquesta que dius es en el sentit de la marxa no??


No, no, és en sentit contrari a la marxa dels 0 als 4 anys aprox. Primera amb reductor de cul i esquena, després només un dels dos, després sense reductor i finalment amb una part superior extraïble per protegir el cap dels impactes laterals quan ja sobrepassa l'alçada de la cadira. Té tres posicions de reclinat i era, quan la vaig comprar el 2013, la que millor reclinat oferia per a nens de 0 mesos.
Avatar de l’usuari
melibea80
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: melibea80 » dt. gen. 12, 2016 9:20 am

izascun79 ha escrit:Bon dia!!!!

D’altra banda, et felicito per la cadireta del teu fill gran... realment vas fer una bona feina en el seu moment. L’any 2013, que és quan jo vaig conèixer el tema acontramarxa, hi havia molt poca informació per la xarxa. Es nota que et preocupava el tema.
No obstant, t’he de donar una mala notícia. La cadireta que estàs mirant no te la recomano en absolut. Com et diu la shyla, la teva filla encara no pot anar de cara perquè, tot i que és cert que ja ha passat l’edat més crítica, amb 2,5 anys hi ha casos documentats d’accidents lleus amb danys greus a nens viatjant a favor de la marxa. A més a més, els 15 quilos per a passar al grup 2/3 és un pes mínim, i van units a una dada que la majoria de pares desconeixem, i és que no es pot posar un nen en contacte amb el cinturó de seguretat abans del 4 anys, perquè els ossos de la cadera i la clavícula no están prou calcificats per a suportar l'estrebada del cinturó en cas d'accident.
Tenint en compte que tu ja fa temps que estàs conscienciada de la importància de dur als nens acontramarxa, seria un autèntic drama que a aquestes alçades prenguéssiu una decisió incorrecta. Les cadires a favor de la marxa no són segures, i realment ja ho saps. Tan és si la cadireta és amb arnés o amb escut (aquesta peça que veus que porta la Cybex Pallas). A més, la nena va amb un bon pes per a assegurar-se viatjar a contramarxa tres anys més amb una cadireta que doni prou alçada. En el teu cas l’opció més intel·ligent és comprar la Klippan Triofix, grup 1/2/3, que et permet viatjar a contramarxa fins els 18 quilos (jo amb el pes de la nena t’auguro que no hi arribarà abans dels 5 anys) i després es converteix en grup 2/3 fins els 9-10 anys. Aquesta cadireta no sempre serveix fins els 135cm obligatoris per llei, però en el cas de tenir dos fills això no és un problema perquè normalment has de comprar un altre grup 2/3 per l’altre nen que, arribat el moment, pot servir per a la gran, intercanviant les cadires.

Petonets a totes!


Gràcies! Sí, realment en el seu moment li vaig dedicar temps al tema, que també era desconegut per a mi. La gent, tres anys després, segueix sense entendre això de la contramarxa, ho veuen una cosa estrafolària de les meves. M'he sentit molts cops això de que la nena ja és gran per anar "del revés" i que es deu marejar molt. Per sort tinc molts arguments.

La Cybex que deia és des dels 9 kilos, ja havia descartat la de a partir de 15 kilos perquè no hi arribarà en prou temps ni de conya. És cert que ja passariem al sentit de la marxa i em preocupava el tema, perquè viatgem com a mínim dos cops al mes 2 hores de trajecte. Aquesta cadira no l'havia contemplat! A veure si ho he entès bé:

- D'esquena a la marxa fins els 18 kg i després fins als 36 kg de cara a la marxa, no?
- Amb arnés fins quan? M'agrada molt més que haver de posar el cinturó directament sobre el cos... no sé... jo la veig molt petita i poca cosa com per a això, encara.
- Reclina una mica per poder dormir al cotxe, pel que veig, que ens va genial perquè amb aquests viatges llargs que comento va dormint tot el trajecte.
- Suposo que la tela deu ser la mateixa que la de la kiss, no? Ufff, fa suar molt, jo tinc una funda de ris fresca per a la kiss, em recomanes alguna funda o protector que eviti la suor per a aquesta cadira?
- On la puc comprar? Per internet o botiga física, però per internet millor. Ronda els 500 euros, no?

Moltes gràcies per tot i per la recomanació!!
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: shyla » dt. gen. 12, 2016 9:28 am

melibea80 ha escrit:
shyla ha escrit:Melibea pero aquesta que dius es en el sentit de la marxa no??


No, no, és en sentit contrari a la marxa dels 0 als 4 anys aprox. Primera amb reductor de cul i esquena, després només un dels dos, després sense reductor i finalment amb una part superior extraïble per protegir el cap dels impactes laterals quan ja sobrepassa l'alçada de la cadira. Té tres posicions de reclinat i era, quan la vaig comprar el 2013, la que millor reclinat oferia per a nens de 0 mesos.

Em refería a la Pallas.
Per cert que una noia que entenia molt em va dir que no es bo posar fundes a les cadiretes ja que el material del que están fetes es ignifug. Si lo poses funda hi ha mes perill pel nado en cas d'incendi.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
hera
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dj. jul. 04, 2013 9:59 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: hera » dt. gen. 12, 2016 9:29 pm

hola!
nosaltres al final agafarem 2 cadires del grup 0/1 és la bee col twist (de 0 a 18kg) pot anar contra i a favor de la marxa i val uns 300e, no arriba!

algú la té i em podria comentar que tal?

anavem agafar la romer, però són 500e i portem bessons.. se'n va de pressupost!!!
Lagreta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 462
Membre des de: dt. set. 22, 2015 12:53 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: Lagreta » dj. gen. 14, 2016 1:30 pm

izascun t'adoro!! gràcies per donar-nos una informació tan i tan important per la seguretat dels nostres fills! em falten uns mesets per ser mare però m'ho llegiré de pe a pa per comprar la millor cadireta pel baby (i et demanaré consell jeje)

gràcies de nou!!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd

18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: Lleona » dj. gen. 14, 2016 11:23 pm

Izaskun, on vols el monument? Nena, has aconseguit que entengui tot el món de les cadiretes de coTxe i mira que les meves amigues amb fills ho han intentat... Ara estem de poquet i som novatillos, però el que tenim clar es que no ens volem jugar la seguretat de la nostra nena.

Moltes gràcies pel post genial i tingues per segur que alguna pregunta et caurà!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ardillita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dl. jul. 20, 2015 10:55 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: ardillita » dg. gen. 17, 2016 12:39 am

Merci Izascun79! Ets una crack!!!
De moment ens quedarem amb la casualplay ens la regalen perqué al final no la utilitzen i per ara no utilitzem el cotxe mes de una vegada al més per tan un us bastan ocasional. Hem decidit que si finalment veiem que necessitem/utilitzarem el cotxe més ens comprarem la kipplan que ens comentes... Perqué la veritat esta molt bé:)
Merci per tot!
Imatge
Avatar de l’usuari
izascun79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: izascun79 » dv. gen. 22, 2016 11:03 am

Bon dia.

Sento haver trigat tant en respondre a totes. M’heu de perdonar, però porto uns dies que vaig de cul! Què us he d’explicar... :content: :oset:
Bé, anem per parts:

Ardillita, precisament l’altre dia una mare amb la bicare em va comentar que la seva filla de 15 mesos ja no hi cabia. Aquestes cadires noves tenen això, que encara no tenim prou experiència amb elles. Feu el que us vagi millor, està clar. Si aquesta cadira ara no la fan servir, està bé que la podeu aprofitar, això està clar... Espero que l’embaràs vagi genial i tinguis un part magnífic! :-()-)

Lataat! No saps com m’alegro d’haver-te ajudat. Heu pres la decisió encertada, no ho dubtis mai. Ja m’explicaràs quina cadireta compreu, al final. Que vagi tot genial! :ok:

Marta, just ahir tenies la revisió del peque, oi? A veure, tens dues opcions. Pel que veig encara no estàs embarassada, oi? Pots comprar la kiss2 de moment, posar al nen a contramarxa i anar tirant. Quan hagi de néixer el nadó, segons l’edat, pes i alçada del peque, doncs decidim què fem. Què et sembla? Per les dades que em vas donar és alt i prim, de manera que en tot cas et recomanaria (si no haguessis de tenir un germà) la Triofix. De totes maneres, com que encara no sabem el que trigarà en arribar el germanet, la compra intel·ligent és comprar la Kiss2 ara i esperar a veure com se succeeixen les coses. El temps d’us de la Kiss2 i la Triofix a contramarxa (fins els 18 quilos) és més o menys el mateix. Depèn del nen però normalment (de mitjana) arriba als 5 anys, acontramarxa.

Melibea. Responc a les teves preguntes:
- D'esquena a la marxa fins els 18 kg i després fins als 36 kg de cara a la marxa, no? Correcte.
- Amb arnés fins quan? M'agrada molt més que haver de posar el cinturó directament sobre el cos... no sé... jo la veig molt petita i poca cosa com per a això, encara. L’arnés és fins els 18 quilos, igual que la contramarxa. Però això et passa amb totes les cadires del mercat (excepte una, però és un tema diferent): l’arnés val fins els 18 quilos, a partir d’aquest pes els nens han d’anar sí o sí amb el cinturó. La triofix no és una excepció. En aquest cas l’ús de l’arnés va unit a l’us acontramarxa. Quan ja no pugui anar a contramarxa per pes (18 quilos) s’ha de girar i fer servir amb el cinturó.
- Reclina una mica per poder dormir al cotxe, pel que veig, que ens va genial perquè amb aquests viatges llargs que comento va dormint tot el trajecte. Sí, reclina bastant. Conec nens que hi van la mar de bé amb 10 mesos.
- Suposo que la tela deu ser la mateixa que la de la kiss, no? Ufff, fa suar molt, jo tinc una funda de ris fresca per a la kiss, em recomanes alguna funda o protector que eviti la suor per a aquesta cadira? No hi ha cap funda standard per ella. És cert que els nens suen més anant a contramarxa que a favor perquè no reben l’aire del cotxe directament, la cadira els fa de barrera. No s’aconsella posar fundes de tela, tal i com ja t’ha dit la shyla, perquè poden suposar un perill en cas d’incendi, però vaja… la decisió és teva, jo imagino que hi haurà alguna funda standard que hi vagi bé.
- On la puc comprar? Per internet o botiga física, però per internet millor. Ronda els 500 euros, no? Sí, costa 525 euros. Jo he de recomanar-te sí o sí que vagis a una botiga física. :ok: A les botigues tenen la formació necessària per explicar-te com funciona la cadira, instal·lar-te-la al cotxe, enssenyar-te com es desenfunda, com s’instal·la, com es corda correctament el nen,… la compra per internet suposa un prejudici per a les botigues físiques que fan un esforç per a garantir la seguretat dels nostres fills. Les botigues on trobar la Triofix les veuràs al següent enllaç:
http://www.klippan.es/?page_id=92

hera, aquesta beecol twist que comentes no és una cadira acontramarxa pura. És una mica com la que li deixen a la ardillita, que queden curtes pq no deixen prou espai a les cames. Al ser cadires que no porten l’arc estabilitzador que recolza contra el seient, obliga a la cadira a instal·lar-se enganxada al seient. Això limita molt la comoditat quan creixen i, per suposat, la seguretat (la manca de sistema antiretrocés no és cap broma quan parlem de nens de més de 13 quilos). Segons la complexió del nen et durarà entre uns 18 i 24 mesos. Jo, per 140 euros més, compro una cadira acontramarxa pura, com la Kiss2 o la Max-Fix que et duren fins els 4 anys mínim acontramarxa.

Lagreta, gràcies per les teves paraules! :love: Aquí estaré per quan necessitis ajuda!!!!

Lleona! Quina il·lusió veure’t per aquí!!!! :p-) :p-) Enhorabona per aquest embaràs, nenaaaaa!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Ja saps on sóc, per quan em necessitis.

Petonets a totes.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
Lataat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 267
Membre des de: dj. maig 22, 2014 12:06 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: Lataat » dl. gen. 25, 2016 9:49 am

Bon dia Izascun,
Aquest matí ens ha arribat la Kiss2. L'hem comprat a una web sueca i ens estalviat una miqueta. :)
Estem molt contents ara a esperar 9 setmanes a que el microbi la pugui estrenar!!!
Gràcies,
Arantxa_gorilas
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. gen. 20, 2016 6:44 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: Arantxa_gorilas » dl. feb. 15, 2016 11:21 am

Hola a tots i totes..
Carai quànta informació. fa dies que tinc un munt de dubtes sobre canviar al meu fill del grup 1 al grup 2. Us explico el meu problema. El nen farà 4 anys al maig i és alt i prim, molt prim. Feia setmanes que no agafàvem el cotxe i l'altre dia al pujar-lo vam veure que el cap ja li sobrepassa el seient i en aquell moment no ho vam mirar però probablement les espatlles sobrepassen la sortida de l'arnès. i direu on està el problema..al grup 2.. ja però és que pesa 13kilos i no tinc clar que ja estigui com per anar només amb el cinturó.
Us ha passat a vosaltres? quina solució puc trobar?

Moltes gràcies

Arantxa
Avatar de l’usuari
izascun79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: izascun79 » dl. feb. 15, 2016 3:09 pm

Arantxa_gorilas ha escrit:Hola a tots i totes..
Carai quànta informació. fa dies que tinc un munt de dubtes sobre canviar al meu fill del grup 1 al grup 2. Us explico el meu problema. El nen farà 4 anys al maig i és alt i prim, molt prim. Feia setmanes que no agafàvem el cotxe i l'altre dia al pujar-lo vam veure que el cap ja li sobrepassa el seient i en aquell moment no ho vam mirar però probablement les espatlles sobrepassen la sortida de l'arnès. i direu on està el problema..al grup 2.. ja però és que pesa 13kilos i no tinc clar que ja estigui com per anar només amb el cinturó.
Us ha passat a vosaltres? quina solució puc trobar?

Moltes gràcies

Arantxa


Hola Arantxa.

En principi, a partir dels 4 anys ja es pot passar al grup 2, sempre que s'hagi esgotat l'ús dels grups anteriors, i sempre que s'hagin assolit els 15 quilos de pes. No és el cas del teu fill, de manera que no podeu fer el canvi al grup 2/3, encara.

El primer de tot és comprobar si efectivament l'arnés de la cadireta que teniu surt de sota de l'espatlla, perquè és posible que no sigui així. Pel que fa a l'alçada del respatller, tingues en compte que la cadireta es pot fer servir (sempre que l'arnés surti per damunt de l'espatlla) fins que els ulls del nen arriben a l'alçada de l'extrem superior de la cadira.

En el cas que realment l'arnés ja no sigui suficientment alt, en el teu cas t'aconsello que miris un multigrup 1/2/3 prou gran per a que els arnesos (funcionant com a grup 1) donin prou alçada i després (arribats als 15 quilos) funcioni com a grup 2/3.
No et puc ajudar més amb el tema perquè les cadiretes de grup 1/2/3 són un món desconegut per mi, però el meu consell seria que t'acostis a alguna botiga i provis el nen en elles per a trobar la que dona una major alçada d'arnés.
Una altra opció (si provant diverses cadiretes veieu que l'arnés no surt correctament per sobre l'espatlla amb prou marge per uns 3-5 cm, que calculo que será el que pot creixer l'esquena del teu fill abans d'arribar als 15 quilos) seria buscar un grup 1/2/3 amb escut.

Sento no poder-te ser de més ajuda.

Una abraçada.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
Arantxa_gorilas
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. gen. 20, 2016 6:44 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: Arantxa_gorilas » dt. feb. 16, 2016 11:07 am

Moltes gràcies Izaskun. Li vaig preguntar a la pediatra i em va dir que encara que no arribés als 15 kilos si el cap li sobrepassa el seient li canvièssim al grup 2 que és més important l'embergadura que el pes. No sé, anirem a la botiga i ho mirarem...
gràcies igualment
Avatar de l’usuari
izascun79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: izascun79 » dt. feb. 16, 2016 11:40 am

Arantxa_gorilas ha escrit:Moltes gràcies Izaskun. Li vaig preguntar a la pediatra i em va dir que encara que no arribés als 15 kilos si el cap li sobrepassa el seient li canvièssim al grup 2 que és més important l'embergadura que el pes. No sé, anirem a la botiga i ho mirarem...
gràcies igualment

Hola Arantxa. Sento dir-te que la pediatra no en sap prou, de sistemes de retensió infantil :content: :content:
Si portes un nen que no arriba als 15 quilos en un grup 2, no només estàs posant en perill el correcte funcionament de la cadira i el cinturó de seguretat del cotxe sino que estàs incomplint la llei i et jugues una multa.
Com et vaig dir, fins que la línia dels ulls no arribi al límit de la cadireta, no hi ha problema.

Mira en aquest enllaç on posa "¿Cuándo debo pasar a mi hijo a un grupo 2/3?"
http://retensioninfantil.blogspot.com.e ... pales.html

En tot cas, està clar que ets tu qui ha de valorar el que vols fer amb el teu fill. A veure si tens sort a la botiga. A l'enllaç que t'he posat et dona les principals indicacions per a fer la millor tria possible per un grup 2/3 si decideixes comprar-la.

Una abraçada!!!!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
Arantxa_gorilas
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. gen. 20, 2016 6:44 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: Arantxa_gorilas » dt. feb. 16, 2016 1:23 pm

Ja.. a mi em fa cosa posar-lo sense arnés amb le cinturó, el veig massa petit. anirem a la botiga ia veure què em diuen
moltes gràcies!

Arantxa
aim26
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. feb. 02, 2016 9:52 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: aim26 » dg. feb. 21, 2016 6:03 pm

Bones!

Primer de tot felicitar a la izaskun per tota la informació i sobretot la disposició a resoldre dubtes, sou de gran ajuda!

He llegit bona part del fil però no he pogut resoldre el dubte següent.

Tenim intenció de comprar una 0+/1 i mirant opcions, veiem que la que més encaixa amb el que necessitem es la Kiss 2 perquè no tenim isofix de moment (estem valorant canviar de cotxe). He llegit sobre els reclinats, però no em queda clar si aquesta cadireta s'adapta a qualsevol tipus de seients. Nosaltres tenim un cotxe 3 portes i esportiu, pel que els seients de darrera fan força pendent. Creieu que s'hi adaptarà bé? Ho tenim difícil per anar a una botiga i provar-ho ja que són pocs llocs on la venen i són lluny d'on vivim.
Entenc que la Romer dualfix i la cybex sirona necessiten sí o sí l'isofix, oi?
Gràcies!!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::