Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

Salut, dubtes i preparatius.
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: shyla » dj. abr. 21, 2016 11:18 am

Si, suposo que depen del nen, el meu es grandot, tot i aixi te un punt que no baixa mes i pot ser que costi ajustar per aixo.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
izascun79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: izascun79 » dj. abr. 21, 2016 12:23 pm

Sí, sí, això és el que dic, que la posició més baixa de l'arnés (on ja no baixa més) acostuma a ser massa alta per la majoria de nens.
Per a les que no entengueu de què parlem, la següent imatge mostra en quina zona en relació a l'espatlla (hombro) del nen ha d'estar la sortida de l'arnés si va Acontramarxa (imatge en blau) o A favor de la marxa (imatge en vermell):
altura arnés ACM-AFM.gif

Com veieu, en els dos casos l'arnés funciona diferent. En el cas d'anar a contramarxa l'arnés ha de sortir de sota l'espatlla (o de l'alçada de l'espatlla) com a molt alt, perquè en cas d'impacte frontal el nen tendeix a enganxar-se al respatller i de la inercia el cos voldria anar amunt, separant el cul del seient, i l'arnés limita aquest moviment, minimitzant el desplaçament.
En el cas d'anar AFM, el que interessa és que el cos no és bellugui endavant (dit així em suen les mans i tot, però vaja, que és la idea d'aquestes cadires) i si l'arnés queda per sota de l'espatlla el cos té llibertat de moviment, així que l'arnés ha de quedar sempre per damunt de l'espatlla, així que quan el nen arriba (per alçada) al forat més alt per on surt l'arnés, ja s'ha de canviar de cadira.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: shyla » dj. abr. 21, 2016 2:28 pm

Doncs veient la imatge diría que no queda ni tan amunt ni tan avall... De fet ja et dic que el reposacaps i arnesos s'ajusten automatic a la mida del nen...ara en fas dubtar...
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
izascun79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: izascun79 » dv. abr. 22, 2016 10:15 am

Sí, sí, a la foto està exagerat per a que s'entengui. El límit el marca la línia discuntínua. ACM (en blau) ha d'anar per sota la línia de punts. anant AFM (en vermell) ha d'anar per sobre la línia de punts.
Un petó!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
Avatar de l’usuari
Jaleturu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 11:55 am
Ubicació: Alella

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: Jaleturu » dc. jul. 06, 2016 4:14 pm

Bona tada noies,

a veure si em podeu donar un cop de mà ja que estem buscant cadireta a contramarxa per la nostra filla i anem una mica perduts.

Teníem la idea de comprar la romer britax max fix II pero ahir vam anar a una botiga a assessorar-nos i no la tenien.

En van ensenyar una de la casa joie, n'heu sentit a parlar? què en penseu?

Nosaltres anem una mica limitats pel tema diners, i la romer, a més q ens agrada, l'hem trobada per 370€ per internet...

Ah, la meva filla és petita de tamany, la setmana q ve fa 18 mesos i pesa uns 8.5kg i medeix uns 73cm

merci!!

*jale*
Imatge

Imatge
eli_silmarwen
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. maig 14, 2015 8:14 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: eli_silmarwen » dg. jul. 10, 2016 11:32 am

Jaleturu ha escrit:Bona tada noies,

a veure si em podeu donar un cop de mà ja que estem buscant cadireta a contramarxa per la nostra filla i anem una mica perduts.

Teníem la idea de comprar la romer britax max fix II pero ahir vam anar a una botiga a assessorar-nos i no la tenien.

En van ensenyar una de la casa joie, n'heu sentit a parlar? què en penseu?

Nosaltres anem una mica limitats pel tema diners, i la romer, a més q ens agrada, l'hem trobada per 370€ per internet...

Ah, la meva filla és petita de tamany, la setmana q ve fa 18 mesos i pesa uns 8.5kg i medeix uns 73cm

merci!!

*jale*


Normalment a una botiga qualsevol no solen entendre gaire de cadires ACM ni tampoc les solen tenir. Jo tinc la Klippan Kiss al nostre cotxe i la Joie Every Stage al cotxe dels meus pares però perquè el seu ús és mooooolt puntual i volia una ACM barateta... Suposo que és aquesta o la Stages la que us van ensenyar i per a un segon cotxe poden estar bé però són molt bàsiques. Jo us recomanaria comprar la Romer per internet, que solen estar més barates (si tinc temps us puc mirar webs), tot i que recomanen probar la cadira amb la nena abans de comprar-la...
Imatge
Avatar de l’usuari
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: mimi82 » dc. jul. 13, 2016 12:27 pm

Hola!
Necessito ajuda urgent!
Tinc que comprar una cadireta grup 1/2 per la meva peque d'11 mesos i quasi 10kg ja qie el maxi cosí que portaven els meus sogres ja se li ha quedat petit, i estem mirant una besafe izi plus per posar al nostre cotxe i la Romer dual fix que tenim i ens van regalar, posar-la al cotxe dels sogres.
La recomanés Izaskun o mirem una kipplan?
La besafe ens ha agradat molt pero te 2 "peros", el preu i que si mai l'hem de moure es d'instal·lació costosa (això es el que mes m'agrada, la trobo súper ben subjectada al cotxe).
Moltes gracies!
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: shyla » dc. jul. 13, 2016 9:58 pm

La izi plus es a contramarxa fins als 25 kg, en funció de la complexio serán una 5-6 anys. Son uns 100€/ any per seguretat de la teva filla. Jo la vaig descartar per preu pq el meu fill ja tenia 4 anys. Finalment vam agafar la minikid de axkid que baixa molt de preu al no tenir isofix ni la opcio de girar en sentit de la marxa. La idea es que el nen vagi subjectat amb seguretat a la cadireta i no la cadireta molt ferma al seient.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: mimi82 » dj. jul. 14, 2016 10:04 pm

Hola shyla, no m'ha quedat massa clar la teva postura envers la besafe... Tu l'haguessis comprat si el teu peque hagués set mes petit? I no es important el fet d'anar enganxada al cotxe mitjançant sirgues? M'ha liat una mica la teva resposta... :D
Avui hem a anat a veure la kipplan triofix i tambe ens ha agradat força, l'únic que es reclina molt poc per no dir gens, pero la de la botiga ens ha dit que aquest problema el trobarem amb qualsevol cadira de grup 1 en endavant (o qualsevol que sigui 0/1 al posar-la en la posició 1). Si es aixi, potser ens decantem per la besafe ja que al ser un grup 0/1/2 la podrem reclinar un temps mes...
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: shyla » dj. jul. 14, 2016 11:15 pm

Jeje, perdona! Trobo que es una gran cadireta! El que volia dir es que el meu nen ja anava ACM amb una Sirona i van voler allargar mes temps ACM, pero clar la izi plus ens semblava que no la podriem amortitzar igual, tenim un altre nen pero ara fa servir la.sirona i despres anira a la.minikid. Si hagues de triar una desde l'inici sens dubte hauría escollit la besafe.
El que et volia dir es que una cadireta pot donar seguretat veure-la molt ben anclada al seient pero aixo no es el que realment por salvar al teu fill envers un impacte, per aixo quan van al sentit de la marxa poden tenir mes lesions, ja que la cadireta no els deixa moure pero la inercia els fa anar endavant, no se si m'explico...
Per cert, la Sirona te 3 posicions i en te una bastant estirat.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: Jomateixa82 » dc. ago. 03, 2016 12:37 am

Hola!

Acabo de veure la imatge de com han d'anar els cinturons a la cadira a contramarxa i els portem mal posats!!! Jo els duia com marca el blau però "em vaig veure obligada" a canviar-los i posar-los més amunt perquè tota l'estona li queixen els cinturons al costat i la nena va aprendre a treure-se'ls! A més es posava a plorar cada vegada que li posava els cinturons....

Ara, amb la posició actual (la foto vermella que seria incorrecte) ella va encantada, no ha tornat a treure-se'ls, no li cauen al costat... A mi em feia la sensació que ara ho duia correctament i fins i tot patia per no haver-li canviat abans!! Però veient la foto és el contrari, ara va menys segura que abans!

Què hauria de fer? SI els poso a la alçada correcte com corregeixo els problemes que tenia?

Gràcies!
AnnaFi
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. oct. 13, 2015 4:08 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: AnnaFi » dl. ago. 08, 2016 12:50 pm

A contramarxa els cinturons han de sortir rectes o de sota la clavícula.

Si la peque ha après a treure els braços hi ha sistemes que ho poden evitar, tipus houdini stop, clips de besafe... entre altres.

Salutacions!
siberiana
:: gosset
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: siberiana » dv. ago. 12, 2016 3:11 pm

Entro només per donar mil gràcies a la Izascun per tota la seva dedicació a aquest post.

Izascun, vaig començar a buscar informació sobre cadiretes de cotxe abans d'estar embarassada, i les teves explicacions em van ser de molta ajuda. Al final, després de valorar diversos factors, vam comprar una Klippan Kiss2. El nostre petit avui fa 10 dies, i ja ha viatjat unes quantes vegades en la seva súper cadireta: hi va bé, molt còmode, s'hi adorm de meravella per com reclina la Kiss, i, sobretot, hi va súper segur. Moltes moltes gràcies un cop més per ajudar a famílies com la nostra a triar una forma segura de transportar els menuts. Fas una gran tasca
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. ago. 29, 2016 7:54 pm

izascun79 ha escrit:
PetitPrincep79 ha escrit:Bones!

Us comento una mica la situació.
La peque té 29 mesos, 87 cm i 11,5 kilos. Tenim 2 cotxes a casa, en un, va una Sirona (grup 0/1) i en l'altre una Axkid Duofix (1/2).
Els meus pares, els hi vaig deixar el grup 0+, el Maxicosi Cabriofix. Però ara ja si que se li ha quedat petit d'alçada. Per ara, ells no agafen gaire el cotxe amb la nena, però al setembre, amb el tema escola, potser si que ho necessitarem. Així que potser necessitarem tenir una tercera cadireta.
Podria comprar una d'aquestes homologades 1/2/3 bé de preu però encaara que els trajectes es preveuen curts, pot passar qualsevol cosa.
Sabeu si hi ha cadires ACM barates? Estem parlant que faria recorreguts, potser no cada dia, de màxim 5 minuts en cotxe.
Anar treient les caidretes cada vegada queda descartat.

Gràcies


Hola PetitPrincep. Per usos ocasionals disposes de dues cadiretes que fan el seu servei: la Joie Stages (que costa 190€) i la Hauck Varioguard (que costa uns 250€). Cal tenir en compte que són cadiretes justetes, que s'instal·len com un grup 0+, directament amb el cinturó de seguretat, sense base. La instal·lació no és tan completa com la de les cadiretes ACM pq no tenen pota de recolzament ni arc antiretrocès, de manera que en cas d'accident podria ocasionar algun problema a les cames, per exemple, però ja sabem que això és una nimietat en comparació amb una ruptura a les vèrtebres, oi? Totes dues compleixen amb el mínim que és permetre l'anar acontramarxa fins els 18 quilos. Seria una bona opció en el teu cas si el trajecte és curt i per ciutat. En tot cas, si arribat el dia veieu que els desplaçaments amb els avis són més habituals que amb un dels vostres cotxes, sempre podeu canviar cadiretes i posar la Sirona al seu cotxe, nuse... es tracta d'anar veient. Tingues present que la Sirona se us quedarà petita aviat, també...
Espero haver-te ajudat!

Petonets a totes!!!



Bones Izascun!

Finalment necessitarem una nova cadireta pel cotxe dels avis.... En principi cada dia hauran de recollir la nena del cole, seran 3 minuts en cotxe per autopista.
El seu cotxe és un Nissan Note nou, hi quep la Joie? Ho saps?
Només la trobo en venta per internet, així que ni idea de si por anar bé...
És aquest el model que deies, no? https://www.elcorteingles.es/bebes/A171 ... -grupo-01/
La Hauck va haver-hi una oferta bastant bona per amazon, però van volar!
I el que deies de la Sirona per ara descartat... La nena no és gaire gran (3 anys i 93cm i 13 kilos), així que hi ha ús encara de la cadira... ;-)))
Gracies!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
rvizcaino
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 9:07 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: rvizcaino » dv. oct. 28, 2016 10:31 pm

Hola, bona nit a totes,

estem buscan cadira ACM per al nostre fill, ara te 25 mesos, pesa 12,5 kgs aprox i fa 86,5cms. Hem vist aquesta:

Britax Romer First Class Plus steel grey - Silla coche a Contramarcha Grupo 0 1 - 0 18 kg[/u]

He vist que aquí sou un gran pou de saviesa i en sabeu moltissim d'aquestes cadires. He de dir que ara tenim la Cybex. Al seu moment ens vam informar (malament pel que ara sé) i vam pensar que era una cadira segura per al nostre fill. Fa un parell de setmanes a mi també em va arribar via Change.org la terrible història contada pels pares del petit Gabriel, i vaig quedar horroritzada. Per això ara estem buscant una cadireta nova...

Creieu que la Britax Romer està bé? o potser hi ha un altre cadira que s'adapti millor a la edat/pes/alçada del nostre fill?

Mil gràcies per tot.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: Náyade » dl. oct. 31, 2016 4:34 pm

Hola a totes!!!

He llegit tot el post de la izaskun, OLEEEE OLEEEEE quin pedazo de post, imprescindible segons el meu parer, a l'hora de mirar una cadireta de cotxe!!! >.-<: >.-<: >.-<:

La qüestió es que nosaltres hem demanat un dúo de cotxet per aquest motiu, no voliem maxicosi, així que optem per una cadireta segura des del naixement. He vist que les que dieu que "duren" més ACM fins els 4 anys son la Klippan Kiss i la Römer Max Fix, i totes dues ronden 400-500€. Estèticament no m'agraden cap, però sé que això es una xominada, sempre que la meva petita vagi mega-segura!!

A mi amigues m'han recomanat la Klippan Kiss, així que crec que aniré també a demanar consell a una botiga especialitzada i intentaré que no m'intentin colar la bola amb altres cadires i tal. Jo vull una cadira que sigui molt segura i que duri bastant en el temps.

Problema? Tenim 2 cotxes que fem servir sovint. Quan l'Emma neixi no sé si jo agafaré gaire el cotxe, ara estic de baixa potser l'agafo un parell o tres vegades a la setmana, amb el meu marit poquet, els caps de setmana... Llavors ens han donat una cadireta "dolenta", no sé ben bé quina es, es marca Chicco, va ACM, diria que es un grup 0 bastant cutre... havia pensat ficar aquesta a un cotxe on no el fem servir pràcticament, i la "bona" al cotxe que fem servir més, correcte??

Gràcies!!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 502
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: Saris » dl. oct. 31, 2016 5:49 pm

Hola a tots!

Jo entro per comentar-vos què he vist avui (per a qui li interessi), i a veure què en penseu.

Tinc la Kiplan kiss 2 pel meu fill gran, i estem encantats. Ara ve el segon, i buscàvem un grup 1-2 pel gran, i passar el recent nascut a la kiplan kiss 2.

Avui hem anat a Ali Bey a Vilassar de Mar a mirar la kiplan triofix, que és grup 1-2-3, i estèticament ens ha agradat molt més que la Kiplan Kiss2. Se que l'estètica no és imporant, però a igualtat de seguretat, doncs a triar el que entri per la vista.

La cadira val 550€. Però la meva sorpresa ha estat en veure que pots afegir el portabebés, que va amb la mateixa base isofix, per 50€ més, és a dir, per 600€ tens la cadira fins que ja no en necessiti el nen!!!

Si ho arribo a saber abans, potser hagués triat aquesta opció pel gran.

Pregunta del millón: se que la kiplan Triofix és un grup 1-2-3 petit (no tinc problema perquè el meu fill que ja té més de 2 anys, segueix a percentil 3), però és igual de segura que la Kiplan Kiss2? Entenc que sí.

De ser així, no és la millor opció de totes? 600€, vas a contramarxa fins els 18kg (a partir dels 18kg gires el nen i va a favor de la marxa) i ja no has de gastar més diners?
Imatge Imatge
gasi
Entrades: 2
Membre des de: dl. feb. 29, 2016 1:43 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: gasi » dt. gen. 31, 2017 5:17 pm

Hola!!!

M'he estat llegint totes les entrades i moltíssimes gràcies!!!
Quan llegeixes aquesta informació i veus la poca informació que et donen a la botiga de "confiança" fa un xic de ràbia.
Després de llegir-ho tot estem entre la Klippan kiss 2 i la Romer Max-Fix. El problema és que som de Figueres i les botigues que en teoria les tenen he trucat i ho estan tancades o ja no les tenen.
Em podeu recomanar alguna web on trobar-les? Posats a triar potser preferiria la Klippan però qualsevol informació que tingueu serà benvinguda.
Moltes gràcies!!!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: capseta » dt. gen. 31, 2017 5:57 pm

Hola!!

Nosaltres vivim a la costa brava i un cop decidits a per la klippan vam decidir contactar amb ali-bey de vilassar de mar per si encara feien la promo de dinofux+triofix per 600€.

El rotllo és anar fins allà i tot, però ja ens ho prendrem com "anem a passar el dia fora".

Si és que t'interessa la promoció (que està molt bé, i potser encara la fan), pots contactar-hi per mail, són molt eficients.


Buscant botigues on venéssin klippan recordo que una era per figueres, dius que han tancat? Doncs vaja!! Era la segona opció que teniem, ja posats a haver d'anar lluny a buscar les cadiretes....

Sort!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...

EntradaAutor: Jomateixa82 » dc. feb. 01, 2017 12:03 am

Hola Gasi i Capseta,

Jo vaig comprar la Kiss2 a FIgueres fa una mica més d'un any i mig, i fa poc hem anat a comprar una altre pel segon cotxe i que duri a contra marxa fins als 25Kg (pensant en deixar la Kiss pel germanet si arriba) i la botiga està oberta i encara treballa amb la marca. No entenc perquè dieu que està tancat... precisament un dia que vaig anar jo estaven posant un cartell nou a la botiga perquè fos més fàcil de localitzar (realment era dificil de trobar....). Si vau trucar per telèfon potser no van poder respondre o no sé... Jo hi he anat fa menys d'un mes i estava ben obert!!

Suposo que parlem de la mateixa botiga clar... jo crec que per aqui Girona és la única que treballa amb cadiretes a contramarxa (almenys la única que vam trobar nosaltres). És "Mobles Joan", al costat de l'Emiliana al polígon industrial de Figueres.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::