HAREIS BAUTIZO?

Salut, dubtes i preparatius.
MaMiBlume
:: girafa
Ubicació: Badalona
Entrades: 2406
Membre des de: dt. feb. 12, 2008 1:00 pm

Re: HAREIS BAUTIZO?

dl. abr. 06, 2009 10:50 am

nosaltres tb farem algun tipus de festa de benvinguda! no som creient, pr ami la figura dels padrins m'agrada molt i vull que en tingui!

a terrassa fan bateig civils, ´jo crec que n'haurien de fer a tot arreu! és una festa bonica de benvinguda i de ciutadania!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Laura_V
:: zebra
Contacta:
Ubicació: Palafolls
Entrades: 1523
Membre des de: dc. maig 21, 2008 8:24 pm

dl. abr. 06, 2009 11:11 am

MamiBlue en què consisteix el bateig civil??
Imatge
marysol
Contacta:
Ubicació: Montevideo, Uruguay
Entrades: 2350
Membre des de: dt. set. 23, 2008 1:03 pm

dl. abr. 06, 2009 3:24 pm

es verdad mamiblume.... que es un bautizo civil???
minerva.77
Ubicació: En la piña debajo del mar
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm

dl. abr. 06, 2009 6:02 pm

Ostres si, jo també vaig sentir parlar dels bateigs civils, i al principi vaig pensar que ho podríem fer, el que passa que no sé, hem de comprar tantes coses, que ja veurem que farem, perque som molta família i seríen massa calers...
Crec que es fa a l´ajuntament, i van els padrins, i es llegeixen alguns pàrrafs donant la benvinguda al nadó... el trobo una bona opció a bateig religiós.
He trobat aixó en sant gügle... http://www.lukor.com/not-soc/cuestiones ... 205900.htm
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Mabel_BG
Entrades: 4
Membre des de: dj. abr. 04, 2019 4:30 pm

dj. abr. 04, 2019 5:05 pm

Te aconsejo que sigas adelante con el bautizo :ok:
La verdad es que yo en su dia no tenia pensado bautizar a nuestro hijo porque mi marido no es muy creyente y no nos poniamos de acuerdo, pero al final acabo cediendo pero al final acabamos incluso decorando el restaurante al que fuimos a reunirnos con la familia mas tarde. Para el bautizo de mi hijo nos decidimos a decorarlo todo un poco para poder hacer las fotos y por suerte encontramos la web https://www.fiestasmix.com/bautizo-tienda/ que tiene bastantes cosas y la verdad que no quedo nada mal
Este año mi hijo hará la comunion y la verdad que menos mal que lo bautizamos ya que nos piden que este bautizado para poder hacer la comunion...

Torna a “Estic embarassada”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::