HAREIS BAUTIZO?

Salut, dubtes i preparatius.
OLAYA-09
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 11:34 am

HAREIS BAUTIZO?

dt. març 24, 2009 5:03 pm

[b][/bHOLA CHICAS, ABRO ESTE SPOT, PA SABER SI VOSOTRAS HAREIS BAUTIZO O NO....
YO SI LO HARE... PERO INVITARE A TODOS LOS FAMILIARES, VOSTROS COMO LO HAREIS, TENEIS PENSADO ALGO?
marysol
:: girafa
Contacta:
Ubicació: Montevideo, Uruguay
Entrades: 2350
Membre des de: dt. set. 23, 2008 1:03 pm

Re: HAREIS BAUTIZO?

dt. març 24, 2009 5:40 pm

hola nena!!!

nosotros la verdad esque no haremos bautizo ya que ninguno creemos en la iglesia y tampoco nos hemso casado por ella...

tenemos pensado que cuando el pequ@ haga el año celebrar su cumpleaños a modo de bautizo pero sin pasar por la iglesia....a nosotros nos gustaria celebrarlo donde nos casamos...en el Lledoner....
Silvia24
:: granota
Ubicació: viladecans
Entrades: 241
Membre des de: dc. feb. 25, 2009 9:35 am

dt. març 24, 2009 6:11 pm

nosotros todo depende de como nos vaya la economia jiji
emos pensado en acer un bautizo por la iglesia y despues ir a comer al restaurante donde nos casamos le petit chateau que nos encanta y invitar a mi familia que somos pocos padres, abuelos, tios y primos que en total seremos unos 15 o asi y de la familia de javi que son un porrooooon invitar solo a los que esten por aki en catalunya jeje porke tiene unos tios en artes otros en pineda y a esos si que los invitaremos y a los que tiene por aki en gava tambien pero a los que tiene por andalucia y madrid como que no porke si no nos volveremos a juntar como en la boda con 90 personas y pasamos asi que seriamos unas 50 personas mas o menos que ya lo veo demasiaaaaado para un bautizo pero claro cualquiera le dice que no invite a tantos cuando yo invito a mis tios que son 2 y a mis primos que somos en total 7 el me diria que a los mios si y a los suyos no ya me puedo dar con un canto en los dientes que no invite a sus 12 tios y tias que tiene con sus respectivas parejas y sus respectivos hijos que ya tienen pareja y algunos hijos jeje xxo.0.o
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

pasate por mi post y me conoces viewtopic.php?f=50&t=12780
mariayfran
:: cèrvol
Ubicació: Creixell (Tarragona)
Entrades: 589
Membre des de: ds. feb. 25, 2006 9:55 pm

dt. març 24, 2009 6:41 pm

Pues yo por mi no haria bautizo, pero la familia de mi marido son bastante catolicos y como se que les haria ilusion seguramente lo bautizaremos en su tierra, en Cádiz... eso si, no creo que haga una gran celebracion, como mucho no iremos a comer juntos los padres, los abuelos y los tios del bebé... que con los gatos que supone tener un hijo, la economia no da para tanto!!!! :content:
Nom: mariayfran
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!
>.-<:
Nneta
:: zebra
Ubicació: Monistrol de Montserrat
Entrades: 1244
Membre des de: dc. jul. 11, 2007 11:24 am

dc. març 25, 2009 8:44 am

Doncs nosaltres no tenim pas pensat de batejar-lo.... soposo q pensem q és millor q decideixi ell quan sigui més gran!
Com naixera a l'estiu em pensat q cap a mitjans o finals de setembre farem una mini festa de benvinguda amb la família més directe i amb els amics ;-)
dolceta
:: puça
:: puça
Ubicació: BCN
Entrades: 26
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 11:26 am

dc. març 25, 2009 10:15 am

Hola guapes.
Nosaltres no el batejarem, jo no estic batejada, aixi q... a mes, ell no hi creu gaire en aquestes coses (encara q quan faig una animalada de les meves sempre em diu :"rezaré por tu alma, pq esto no lo puede arreglar ni Dios..!)
Com q ens casarem de cara a l'any vinent si tot va be (l economia principalment), aprofitarem per fer doble celebracio i ja esta.
Besitos!
Imatge
meerut
Ubicació: Barcelona
Entrades: 1348
Membre des de: ds. jul. 26, 2008 12:18 pm

dj. març 26, 2009 11:47 am

Hola noies! Nosaltres pensem com la Nneta. No el batejarem, que ho decideixi ell/a quan sigui gran. Tampoc ens vàrem casar per l'església... Com a molt, quan tingui aproximadament 2 mesets, potser farem un dinaret amb els familiars més propers i 4 amics com a celebració del naixement.
El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge

Imatge
Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Imatge
Eva26
Ubicació: Caldes de Montbui
Entrades: 1028
Membre des de: dl. gen. 05, 2009 10:03 am

dj. març 26, 2009 1:40 pm

Hola noies! nosaltres tampoc batejarem a l'Arnau perque no som creients i tambe ens vem casar pel civil.
Fa un parell de mesos vem anar a una "Celebració de Naixement" de un nen que és fill de un musulmà i una catalana i em va agradar molt :ok: es veu que al país del pare és molt típic trobar-se la familia i els quatre amics més propers per conèixer el/la benvinguda i celebrar que tot ha anat be... el nen tenia 1 mes just! jo crec que farem alguna cosa semblant... aviam que diu l'Evo...
ImatgeImatge
mamadiana
:: tortuga
:: tortuga
Ubicació: Vallès Oriental
Entrades: 341
Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm

dj. març 26, 2009 2:37 pm

A quina edat el bategeu les que ho feu?
Imatge
Imatge Imatge
minerva.77
Ubicació: En la piña debajo del mar
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm

dj. març 26, 2009 2:53 pm

Nosaltres no el batejarem, perque no som creients. Ens vam casar per l´esglèsia, pero per tradició més que altre cosa, i la veritat, ja vaig tenir que aguantar uns mesos al mossen per poder casar-nos i batejar-me jo, ja que no ho estaba, i ja no vull més. Millor que decideixi ell quan sigui gran com vaig fer jo.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
marysol
Contacta:
Ubicació: Montevideo, Uruguay
Entrades: 2350
Membre des de: dt. set. 23, 2008 1:03 pm

dj. març 26, 2009 2:54 pm

yo pienso lo mismo que tu minerva....
Sandy28
Contacta:
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm

dv. març 27, 2009 11:17 am

Pues nosotros si que haremos bautizo... tenemos pensado en Navidad, pq claro, mi familia vive en Andorra y nosotros en Gran Canaria... y claro, hay que ver las fechas que a más o menos todos les puede ir bien...
Imatge

Imatge

Imatge
Crispina
:: tigre
:: tigre
Entrades: 773
Membre des de: dj. set. 06, 2007 10:05 pm

dv. març 27, 2009 11:52 am

Nosotros tambien haremos bautizo, con los invitados justos pero lo haremos. Crispino no pero yo soy creyente.
Laura_V
Contacta:
Ubicació: Palafolls
Entrades: 1523
Membre des de: dc. maig 21, 2008 8:24 pm

ds. abr. 04, 2009 4:09 pm

Nosaltres no farem bateig, no sóm molt catòligs que diguem ni creiem en l'esglèsia com a institució, de fet ens vam casar pel civil pel mateix motiu, així que trobem que seria una hipocresia (pels nostres pensaments, espero que ningú s'ofengui), de celebrar un bateig... Ara, alguna festeta de benvinguda si que li farem! :-D :-D :-D
Imatge
mariona77
Entrades: 204
Membre des de: dg. des. 30, 2007 2:02 pm

ds. abr. 04, 2009 4:17 pm

A m m'agradaria molt batejar-la, em fa il.lusió tot el que rodeja el bateig, a mes, us semblara broma, pero tot i no ser catolica practicant si la batejo se li obren les portes del cel, no sere jo qui li tregui aixo a mes de la festa i regalets!! Amb el tema convidats, aixo es una altra questió, no se si convidar cosins o nomes tiets, pq entre novios i fills seriem 200....nomes de part meva...jajaja! La Laia neixara pel maig i m'agradaria batejar-la per setembre, que us sembla??

Imatge
Imatge
mariayfran

ds. abr. 04, 2009 4:25 pm

minerva.77 ha escrit:Nosaltres no el batejarem, perque no som creients. Ens vam casar per l´esglèsia, pero per tradició més que altre cosa, i la veritat, ja vaig tenir que aguantar uns mesos al mossen per poder casar-nos i batejar-me jo, ja que no ho estaba, i ja no vull més. Millor que decideixi ell quan sigui gran com vaig fer jo.

Doncs el nostre fill hauria de neixer al novembre i a mi m'agradaria batejar-lo entre el maig i el juny, amb uns sis o set mesos que aj estarà més espabiladet... :-)(-:
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!
>.-<:
minerva.77
Ubicació: En la piña debajo del mar
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm

ds. abr. 04, 2009 5:46 pm

Mariayfran jo trobo que amb sis mesos está bé, perque abans es molt petitet, i a més ja farà bon temps per aquests mesos i si ho celebreu a un restaurant al jardí ho disfrutareu mes.

Jo penso que aixó del bateig es una decissió molt personal, com quan et casses per l´esglèsia o pel civil. Jo penso així perque amb mi ho van fer lo de deixar-me sense batejar, i jo després de gran (amb 25 anyets de res) ho vaig decidir de batejar-me (pero la veritat es que només ho vaig fer per cassar-me...
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
mariayfran

ds. abr. 04, 2009 7:19 pm

Doncs si, jo com he dit abans no soc partidària de batejar al meu fill, però aquesta decisió no és només cosa meva... com que la familia del meu marit és bastant religiosa (de fet inclus te dues germanes catequistes) penso que els farà feliç que el bategem, i com que tots ells viuen a Cadis, també serà un motiu més per a que el puguin veure... I com que al final cedeixo jo, doncs jo decideixo quan... i com tu dius, Minerva, penso que els mesos de maig-juny són bons mesos per què tots puguem gaudir més, a més de que el nen/a ja estarà més grandet (sobretot per què el volem batejar a Cadis). Sobre el tema de l'edat, tinc una amiga que va batejar a la seva filla amb 4 anys i va estar molt xulo, ja que la nena ho va gaudir molt... Penso que entre més tard, més se'n adona el nen/a i per tant més ho disfruta!
>.-<:
Susana-12
Ubicació: Sabadell
Entrades: 1396
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:49 am

ds. abr. 04, 2009 7:26 pm

Jo no batejaré perque no soc creient i em caso aquest maig i ho faix pel ajuntament
aixi que ja decidira cuant sigui grant si vol fer-se d´alguna religio nosaltres no som de cap
i tambe si fos nena no li faria els forats a l´orella ja s´ho fara ella si en vol que no costa res
ni fa mal jo en tic 5 forats a cada orella si el meus pares ho haguesin sapigut no
haguesin patit amb el que me van fer cuant vaix neixer
Imatge

Imatge
OLAYA-09
Entrades: 138
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 11:34 am

dl. abr. 06, 2009 9:25 am

pues yo quiero hacerlo, en el terreno que tiene mi cuñado, con pica a pica, su pastel y alal todos juntitos,... jijiji :p-) :p-) :p-)

Torna a “Estic embarassada”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::