Com saber si un llibre està descatalogat?

Llibres, contes, revistes...
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Com saber si un llibre està descatalogat?

EntradaAutor: Anna Maria » dc. març 21, 2018 4:16 pm

Bones!
De cara a Sant Jordi, per comprar el llibre a la meva parella, sempre haig de buscar-me la vida per trobar-ne un de la seva feina, que són més tècnics, sobre reparació de maquinària, neumàtica, hidràulica, etc. Sempre ho busco amb antelació i vaig normalment a una llibreria de Lleida ciutat que tenen llibreria tècnica. Ells em diuen si aquest llibre o altre estan descatalogats. M'interessaria, però, saber-ho a priori, sense haver d'anar amb la llisteta a la llibreria i anar dient un per un a veure què. Sabríeu dir-me alguna pàgina web on poder introduir aquests títols i que em sortís si està descatalogat?
Gràcies a l'avançada.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Com saber si un llibre està descatalogat?

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. març 22, 2018 1:12 am

Hola Anna Maria,

He buscat una mica i he trobat aquesta web. Diria, però, que aquesta web és precisament per trobar llibres descatalogats, i que ells encara en tenen? No sé si ho entès bé.

A veure si et serveix!

https://www.iberlibro.com/Libros-Descat ... ndex.shtml
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Com saber si un llibre està descatalogat?

EntradaAutor: Anna Maria » dj. març 22, 2018 6:29 am

Bones,
gràcies pel web. En aquest cas, com tu dius, és per trobar llibres que ja estan descatalogats, em sembla que te'ls envien ells. Ho tinc pendent per si algun dia la meva parella em diu que un llibre que està descatalogat seria interessant de trobar-lo. De moment no ho he fet anar.
M'he trobat algun cop que algun llibre tècnic està descatalogat i és relativament nou, del 2000 cap aquí, llavors entenc que és un llibre tècnic que potser està bé però que no ha tingut massa èxit. Amb aquests tipus de llibres, almenys en la feina de l'Albert, com que hi ha una part "de tota la vida" a vegades són "repeticions" de coses que ell ja té.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::