TR2 octubre-formatge

Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: TR2 octubre-formatge

EntradaAutor: ametista » dv. oct. 28, 2011 2:30 pm

tolinso siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<:
i és que abans m'he oblidat de dir:
COM ÉS QUE NINGÚ HA POSAT UN PASTÍS DE FORMATGE???????????????????
:-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-((


.....ah, i esteu impacients....? doncs encara queden tres llaaaaargs dies.......Imatge
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

Re: TR2 octubre-formatge

EntradaAutor: tolinso » dv. oct. 28, 2011 2:53 pm

jajajajaja! que dolenta que ets AMETISTA :-D

la recepta del pastis de formatge no es america, so sorry ;-) i jo no l'he fet mai, pero una amiga me'l va fer pel meu aniversari l'any passat i estava IMPESIONANTE :-D espereu a veure si la trobo....

****************************

PASTIS DE FORMATGE

INGREDIENTS:
4 ous
3 iogurts naturals
7 cullerades de sucre
3 cullerades de maizena
1 tarrina philadelphia
aprox 20 galetes maria
50g mantega

Preparacio:
Moldre les galetes i barrejar-ho amb la mantega (suposo que una mica desfeta). Cobrir la base del motlle.
Batre la resta d'ingredients i posar-ho al motlle
Forn a 170 graus, durant 20-25min. Punxar amb un ganivet i que surti "net". Apagar el forn i deixar-ho dintre uns 2min mes
Treure, deixar refredar i desmotllar
NYAM NYAM!!!!!!
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: TR2 octubre-formatge

EntradaAutor: muc » dv. oct. 28, 2011 3:38 pm

Ostres! Quina pintassa!! Tan se val si no és americà! Aquest pastís caurà segur ben aviat!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Ametista! Que dolentaaa! No ens pots ni dir la primera lletra de l'ingredient?? Bé, falta ben poc...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: TR2 octubre-formatge

EntradaAutor: ametista » dv. oct. 28, 2011 11:01 pm

mmm...la primera lletra? a veure........no.

;-)))
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: TR2 octubre-formatge

EntradaAutor: Helia » dv. oct. 28, 2011 11:14 pm

:-D que dolentaaaaa...!!

Jo us poso una altra recepta de pastís de formatge! l'he fet un munt de vegades, i és una aposta segura a casa meva! :ok:

PASTÍS DE FORMATGE


- 3 ous
- 2 iogurts grecs (poden ser normals)
- 1 sobre de llevat royal
- 600 gr de mascarpone (pot ser philadelphia)
- 1 vas de iogur de nata
- 1 vas de iogur de llet
- 2 vasos de iogur de sucre
- 2 vasos de iogur de farina

Barrejar tot, abocar-ho en un motllo, i al forn a 180º durant una hora més o menys! Quan estigui una mica fred, es pot decorar amb mermelada de fruites del bosc, o maduixa, que li dóna un contrapunt àcid.

Ostiiiiiieeeee...!! me n'acabo de recordar de la recepta que volia fer aquest mes i se me'n va anar del cap!! TIRAMISÚ!!! Segurament el faré aquest cap de setmana, a veure si hi faig foto i poso recepta!
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

Re: TR2 octubre-formatge

EntradaAutor: tolinso » ds. oct. 29, 2011 3:04 am

ametista ha escrit:mmm...la primera lletra? a veure........no.

;-)))


i l'ultima???? ;-) Vinga vaaaaaaaa.... aixi podrem passar els 3 dies que falten fins a novembre :-D

jo dic.... que sera una fruita :-D a veure si l'encerto ;-)
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: TR2 octubre-formatge

EntradaAutor: glorieta » dl. oct. 31, 2011 12:51 pm

Nenes, m'infiltro un moment pq ahir vaig fer les Mossegades de carbasso i formatge i... no em van sortir massa bé. No em van quedar cruixents, i això que les vaig deixar més estona de la que deieu, però es que em van quedar amb molt de gust de farina i no es notava massa el carbasso. Si les torno a fer hi posaré més carbassó, però que puc fer pq no quedi amb gust de farina? Es que no van triunfar massa i em fa ràbia pq son fàcils de fer i és una manera de menjar verdura....
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: TR2 octubre-formatge

EntradaAutor: edae » dl. oct. 31, 2011 3:20 pm

Glorieta, és que és una recepta una mica a l'ull, pq depèn de la mida del carbassó! Els vas fer petits com diu la noia de l'Exquisit? Quin formatge hi vas posar?, potser era fluixet de gust i es notava massa lo altre.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: TR2 octubre-formatge

EntradaAutor: ametista » dl. oct. 31, 2011 11:01 pm

Imatge

doncs he repetit els flams de formatge, aquest cop amb la recepta de l'Hèlia....i un altre fiasco! :ufs: està clar que els flams no són lo meu... :-:)

DSC_0020.JPG


poso la recepta perquè he fet una versió semi-light:

250 gr de formatge tipus Philadelphia light
600 ml de llet desnatada+llet evaporada
4 ous
8 gr d'edulcorant en pols

suposo que l'error ha sigut no posar un cinquè ou com m'aconsellaves, Hèlia :-:) perquè no han quedat del tot quallats, més aviat tenen textura de natilles...
ara, de gust estan boníssims, fins i tot l'ametistu se'ls està menjant! i això que el primer que va dir és "DE FORMATGEEEEEE? BFFFFFFFFFFFFFFFFFFF" (li encanta el formatge però no les barreges, el flam és flam i el formatge és formatge)
doncs au, quan els repeteixi (que els repetiré) un ou més i a veure què passa!

per cert, els faig en format "iogurt" per estalviar-me el caramel líquid :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: TR2 octubre-formatge

EntradaAutor: Helia » dt. nov. 01, 2011 10:54 am

bueeeeeeeenu tu! si de gust estan bons, ja és molt...! :r) A veure com et queda a la pròxima!

Doncs nenes, a mi aquest cap de setmana llarg m'ha donat pel tiramisú, com us vaig dir! El dissabte el vaig fer en format got, i amb mascarpone del bo, i ahir en vaig fer amb philadelphia, i en format plata de forn... que no tenia temps per "collonades" ;-))) .
Amb mascarpone em va quedar més bo de gust (amb no tant gust de formatge, perquè és molt suau), i amb philadelphia em va quedar una textura més consistent, més xula! O sigui, que no he fet el tiramisú perfecte, però els dos resultats eren més que acceptables!
Evidentment, la recepta no és meva, i l'he fet amb la termomix, però es pot fer sense! Aquí us poso la recepta, l'he tret d'aquí: http://webosfritos.es/2011/10/tiramisu/

TIRAMISU

Ingredientes para 6 personas
200 g de café cargado
50 g de amaretto (jo hi vaig posar moscatell ;-))) )
400 g de queso mascarpone (podeu substituïr-lo per philadelphia)
200 g de nata para montar de más del 35.1% de materia grasa
3 yemas de huevo
100 g de azúcar
Unas gotas de aroma de vainilla
3 claras de huevo
1 cuchara de azúcar
1 pellizco de sal
1 plancha de bizcocho soletilla
Cacao puro en polvo para espolvorear

Para la plancha de bizcocho soletilla (podeu substituïr-ho per melindros de soletilla, també queda bo, i menys feina!)
3 huevos
90 g de harina de repostería
75 g de azúcar
Una pizca de sal


La plancha de bizcocho soletilla
1. Separar las claras de las yemas.
2. Montar las claras con una pizca de sal con una batidora de varillas. En mitad de este proceso, incorporar el azúcar normal poco a poco. Para comprobar que están montadas, al volcar el cuenco en el que estemos trabajando, no se deben mover las claras.
3. Batir las yemas aparte e incorporarlas al merengue anterior, con la ayuda de una espátula y con movimientos envolventes.
4. Tamizar la harina e incorporarla de dos o tres veces. Integrar la mezcla con la espátula, hasta que sea perfecta.
5. Forrar una bandeja del horno con papel de hornear. Echar la masa y extenderla bien por todas las esquinas, moviendo la bandeja de un lado para otro. La mejor medida de bandeja para esta cantidad de masa es de 30 x 40 cm.
6. Precalentar el horno a 180º, calor arriba y abajo —si vuestro horno es muy potente, a 170º—.
7. Hornear unos 12 minutos —el tiempo es orientativo—.
8. Sacar la plancha del horno y dejar reposar en una rejilla.

La crema del tiramisú
1. Hacer un café muy fuerte, dejar enfríar y añadirle el licor.
2. Poner en un bol el queso mascarpone y la nata. Con una máquina de varillas montarlo hasta que veamos que queda duro. Dejar en el frigorífico.
3. Separar las claras de las yemas. Poner en un bol de cristal las yemas, junto con los 100 gr de azúcar y unas gotas de esencia de vainilla. Poner este bol dentro de una cacerola con agua y tenerlo al fuego unos 8 minutos, dándole vueltas de vez en cuando. Pasado este tiempo retirar el bol y dejarlo enfriar.
4. Montar en otro bol las claras, con la cucharada de azúcar y la sal con ayuda de una máquina de varillas.
5. Mezclar la crema de mascarpone y nata con las yemas.
6. Por último añadir las claras ya montadas, y mezclar con movimientos envolventes, hasta obtener una crema homogénea.

I la foto!
tiramisu.jpg
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: TR2 octubre-formatge

EntradaAutor: Helia » dc. nov. 02, 2011 1:53 pm

doncs mira, vaig fer el pa de pessic en una safata, el vaig dividir en 2 planxes, i llavors, vaig marcar amb el got mateix una mica la rodona a la planxa i amb un ganivet tallava una rodona una mica més petita que la rodona que havia marcat, perquè entrés bé al got. Les rodones no cal que siguin perfectes, perquè no es nota gens... Fins i tot, algun got el vaig fer amb els retalls de pa de pessic que sobraven... :ok:
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: TR2 octubre-formatge

EntradaAutor: Danu » dl. gen. 09, 2012 3:18 pm

Hola, m'agradaria penjar fotos del pastís de formatge que vaig fer el dia 7, em va agradar molt com va sortir.
Està fet amb 3 ous, 2 tarrinas de formatge Philadèlphia, 2 iogurts grecs, 3 cullerades de farina de blat de moro, 2 cullerades de mantega Light, 150 gr de sucre normal i dues cullerades de sucre avainillat :ok: No fico la recepta perquè exceptuant això el procés és molt semblant al que va descriure l'Hèlia... no porta ni llevat ni galetes matxucades a la base.
Ah, i al final vaig deixar uns "accesoris" optatius perquè cadascú pogués tunejar la tarta al seu gust: nabius, sucre glacé, melmelada de gerds... :content:

Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: TR2 octubre-formatge

EntradaAutor: ametista » dc. gen. 11, 2012 2:08 pm

OOOOOOOOOOOOOOOOH PER FAVORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
QUINA PINTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

m'encanta el pastís de formatge i aquest té un aspecte boníssim!!!!!!!!!
buf, no miro més que m'agafa mono i no pot ser, no pot ser..................
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: TR2 octubre-formatge

EntradaAutor: Helia » dc. gen. 11, 2012 7:56 pm

Danu, quina pintassa!!!! mmmm....!!! Per cert, aquesta melmelada està de muerteeeeeeeeeeeeee!!! >.-<:
ImatgeImatge
Imatge

Torna a “Taller de Receptes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::