Heu fet coca de Sant Joan?

Receptes de pa, bastonets, croissants, pizza...
monipal
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dc. nov. 12, 2008 1:46 pm

Re: Heu fet coca de Sant Joan?

EntradaAutor: monipal » dv. juny 25, 2010 9:17 pm

Quina bona pinta piruleta, segur que estava boníssima!!!
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: Heu fet coca de Sant Joan?

EntradaAutor: Nima » dj. jul. 01, 2010 1:45 pm

Mmm... quina bona pinta PIRULETA!! >.-<: >.-<:
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Avatar de l’usuari
dRIM
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dv. abr. 24, 2009 12:08 pm

Re: Heu fet coca de Sant Joan?

EntradaAutor: dRIM » dv. jul. 02, 2010 10:42 am

Jo al final vaig fer la Coca de Sant Joan i com que tenim una panificadora a casa ho vaig fer allà. El resultat va ser força bo!
Imatge
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Heu fet coca de Sant Joan?

EntradaAutor: piruleta » dl. jul. 26, 2010 3:35 pm

Com que he penjat la recepta al blog, hi ha molta gent que m'ha dit que la provat i tot un èxit aquesta coca de llardons moltes gràcies per la recepta!!!
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Heu fet coca de Sant Joan?

EntradaAutor: muc » ds. juny 11, 2011 3:59 pm

Bona tarda!

pujo el fil que s'apropa l'època! :ok:

No sé si aquí trobaré fruita confitada, però aquest any vull provar de fer-la jo! Per cert, algú té alguna recepta per la coca amb crema (suposo que la massa és la mateixa que la de fruites, però per saber quan i com s'ha de posar la crema pastissera...) Més que res que si no trobo fruita confitada, doncs la farem de crema, la coca!!

Salut!
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: Heu fet coca de Sant Joan?

EntradaAutor: Gloriadsn » ds. juny 11, 2011 6:39 pm

ostres!! m'apunto la recepta....mmmmm
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Heu fet coca de Sant Joan?

EntradaAutor: esquimal » dc. juny 15, 2011 9:07 pm

Hola noies, no acostumo a passar per aquest post, bé de fet és el primer cop. Aquest any volia fer una coca de sant joan (sense fruita només pinyons) per portar a la feina pq d'aquí res és el meu aniversari, el cas és que la primera em va quedar fatal i la segona és quasi pastadeta a la que heu posat aquí i tampoc m'ha quedat bé. El que passa és que no em puja la massa. He fet servir llevat fresc. No sé què faig malament, algú em pot ajudar?
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Heu fet coca de Sant Joan?

EntradaAutor: nb_30 » dc. juny 12, 2013 6:41 am

Pujo el post perquè s'acosta St Joan i les que volguem fer coca hem d'anar fent llista per comprar els ingredients!! Aquest serà el meu tercer any fent la coca i repetire la recepta de l'any passat, del bloc coure coulants. Em va quedar boníssima!! Les dels altres anys no em van acabar de convencer...Us deixo link
http://courecoulants.blogspot.com.es/20 ... a.html?m=1
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Heu fet coca de Sant Joan?

EntradaAutor: ametista » dj. juny 13, 2013 9:51 am

uaaaaauuuuuu nb_30 quina pintassa que té aquesta coca! ara em fas dubtar...jo aquest any tenia pensat fer un mix de les dues últimes que vaig fer, aquesta http://www.cuinaperllaminers.com/2009/0 ... -joan.html i aquesta http://www.salseandoenlacocina.com/2010 ... ma-de.html
però veient la que has posat, mmm potser canvio d'opinió, eh? :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Heu fet coca de Sant Joan?

EntradaAutor: nb_30 » dj. juny 13, 2013 2:52 pm

Ametista, jo fa dos anys vaig fer la de cuina per llaminers i no em va agradar. I mira que m'encanta el bloc, el segueixo i he fet moltes receptes de la Mercè pero aquesta, no em va convèncer..
El que vaig fer l'any passat per no arriscar-me a que sortís malament, va ser fer una coca amb la meitat d'ingredients. I va sortir tant bona, que ja la vaig fer la gran (amb tots els ingredients) per la revetlla.
A veure si s'anima mes gent!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Heu fet coca de Sant Joan?

EntradaAutor: ametista » dv. juny 14, 2013 5:00 pm

...sí? ostres :-:) jo vaig fer la del 2009 i la recordo bona però clar, ja fa temps....després veig que en té una altra del 2011 http://www.cuinaperllaminers.com/2011/0 ... -2011.html és la que vas fer tu? té variacions respecte la primera però en general és força similar...
després he provat altres receptes que no m'han convençut, l'altre enllaç que he posat és la que vaig fer l'any passat, ens va agradar el format (farcida de crema i amb l'enreixat de crema per damunt...ens encanta la crema! hehe) però la massa no em va agradar gaire i volia provar el format de l'any passat amb la massa de la Mercè...però potser ho provaré amb la que vas posar tu! que té una pinta... :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Heu fet coca de Sant Joan?

EntradaAutor: nb_30 » dv. juny 14, 2013 8:29 pm

Jo crec q vaig fer la de 2009. Els temps de llevat eren interminables i després em va quedar com molt dura. La de coure coulants te els temps mes curts i em va quedar molt tova, boníssima! Jo tambe la fare de crema que ens encanta!
I aprofito per preguntar-te, abans de posar la crema a la massa, fas les marques amb ganivet? Es q jo no ho feia i crec que aixi deu quedar mes integrat amb la massa..
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Heu fet coca de Sant Joan?

EntradaAutor: ametista » ds. juny 15, 2013 3:30 pm

...doncs he estat comparant les receptes i he arribat a la conclusió que la recepta de cuina per llaminers del 2011 i la de coure coulants són força similars, només varia que la primera és un pél més dolça i es fa amb llet i la segona té més aromes i espècies i es fa amb aigua (però quantitats de farina, líquid, ous, mantega....són molt iguals) en canvi la de cuina per llaminers del 2009 és menys enriquida (mantega, sucre, ous) i té menys aromes o sigui que en comparació deu quedar una mica més seca i "sosa".... total, que penso que faré un mix de la de coure coulants i la del 2011 :ok:

marques amb ganivet? vols dir per l'enreixat de crema? si és per l'enreixat no...el faig tal qual, tot i que segons el pols que tingui aquell dia igual queden una mica tortes ;-))) potser estaria bé fer-li marques per anar-les seguint però perquè la crema quedi més integrada a la massa no crec que sigui necessari, com que la coca encara creix una mica al forn ja s'integren ja Imatge
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Nuvolmagic
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am

Re: Heu fet coca de Sant Joan?

EntradaAutor: Nuvolmagic » dl. juny 17, 2013 3:19 pm

Hola noies!
Ja he fet la meva primera coca i bé... diguem que si l' hagués comprat no hi tornaria a comprar un altre :-D
Crec que li va faltar sucre i la crema portava molta canyella, però tot s' ha de dir que ja no en queda :-:)

Teniu alguna recepta per fer una bona crema?
Fitxers adjunts
Coca.jpg
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Heu fet coca de Sant Joan?

EntradaAutor: ametista » dt. juny 18, 2013 12:28 am

doncs té bona pinta!
recepta de crema...jo et puc dir la que faig, però ara no la tinc aquí i de memòria no em voldria equivocar...demà te la poso! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Heu fet coca de Sant Joan?

EntradaAutor: nb_30 » dt. juny 18, 2013 5:54 am

Te molt bona pinta! I la segona segur q surt millor. Jo tambe vull recepta de crema pastissera, que no he acabat de trobar una que m'agradi.
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Heu fet coca de Sant Joan?

EntradaAutor: bertian » dc. juny 19, 2013 11:32 am

Nenes, estic plantejant-me fer una coca de Sant Joan per primer cop a la meva vida!!! He mirat la recepta que penja la nb_30 i em fa por que per una inexperta total sigui massa complicat!!
A més, tinc alguna pregunta de novata total!!!: el llevat ha de ser d'aquell que és sòlid? aquell que pots trobar als súpers a la nevera?
L'altre dubte, és l'aroma de taronja, on es compra???
Ah! i suposo que de taronja confitada si que en puc trobar més fàcilment, o la feu vosaltres??

Gràcies noies, i a veure si m'animo i no em "rajo" al final!!!!!
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Heu fet coca de Sant Joan?

EntradaAutor: nb_30 » dc. juny 19, 2013 12:09 pm

bertian ha escrit:Nenes, estic plantejant-me fer una coca de Sant Joan per primer cop a la meva vida!!! He mirat la recepta que penja la nb_30 i em fa por que per una inexperta total sigui massa complicat!!
A més, tinc alguna pregunta de novata total!!!: el llevat ha de ser d'aquell que és sòlid? aquell que pots trobar als súpers a la nevera?
L'altre dubte, és l'aroma de taronja, on es compra???
Ah! i suposo que de taronja confitada si que en puc trobar més fàcilment, o la feu vosaltres??

Gràcies noies, i a veure si m'animo i no em "rajo" al final!!!!!

Anima't que no es difícil! El mes laboriós es l'amassat.

Llevat fresc es el que trobes a la nevera del super al costat de les masses de pizza, etc..normalment de la marca levital.

I l'aroma de taronja jo faig servir aroma de azahar de la marca vahine que segur q tambe trobes a qualsevol super.
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Heu fet coca de Sant Joan?

EntradaAutor: bertian » dc. juny 19, 2013 12:12 pm

Moltes gràcies nb_30!!!!! va que m'ho estàs posant fàcil, al final no em quedarà cap excusa i l'hauré de fer!!!!
AdrianaGC
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 5:23 pm

Re: Heu fet coca de Sant Joan?

EntradaAutor: AdrianaGC » dc. juny 19, 2013 4:18 pm

Vinga, a casa nosaltres també ens hem animat!! Però no la farem per la revetlla sinó pel dia 21, que celebrem el sant del nostre fill i vénen avis i tiets. I per això hem d'adaptar la recepta!! Vosaltres que esteu més experimentades, podem tenir problemes si en comptes de la farina convencional utilitzem la d'espelta? He trobat algunes receptes a internet que així ho fan, i a més utilitzen llet vegetal en comptes de llet animal, que és tal com la volem fer nosaltres. Però no les tinc totes que pugui quedar bé!! En fi, que ho provarem, i ja us explicaré.

Nuvolmagic, de bona pinta en feia la teva coca. A la pròxima segur que sortirà molt millor!!

Torna a “Pa i brioixeria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::